Doe ik even een siësta,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dag. Nu is het nog lekker. Zal vanmiddag wel heel warm zijn.
Moet lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaat zelfs iets te ver voor mij.. Em dat is nu @:kissingbird
Je weet wie het post.quote:
Dame Shii.quote:
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien![]()
Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie![]()
Goedemiddag Shiiquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien![]()
Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie![]()
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten.
Fruitje!quote:
Goedemiddag Kissingbird.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag Shii![]()
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan.
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerdquote:
Dacht even dat je Dotteke was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.![]()
Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
Altijd togquote:
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.![]()
Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |