Regquote:Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd![]()
Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht![]()
Ook al hou ik niet zo van vechtsport
chandlerquote:Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef Chandler het volgende:
Broodjes in de oven!eitjes in de waterkoker!
En straks even lekker ontbijten!
Tottertquote:Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.
En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker.
Mailsquote:
Freshquote:
Helleuquote:Op zondag 24 mei 2026 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Reg![]()
[..]
chandler
[..]
Tottert
[..]
Mails![]()
![]()
![]()
[..]
Fresh
Man3quote:
Hoi greysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoi greys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoi greys
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts![]()
![]()
Ach, beter een badmuts hebben dan er een zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
Helemaal loesoequote:
Of tweequote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ach, beter een badmuts hebben dan er een zijn.
quote:
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen.quote:
Dan voldoe je aan de doelgroepquote:Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen.
Als je goed kijkt zie je dat dit wel jonge gastjes zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen.
Oei @EvilSkittlequote:Op zondag 24 mei 2026 17:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dit wel jonge gastjes zijn.![]()
Nooit gekekenquote:
Ik keek hem op Netflix .quote:Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nooit gekeken![]()
eens kijken of het nog ergens te zien is, ziet er wel grappig uit
via de officiële weg alleen nog op Disney te zien. Heb ik nietquote:
Wie weet nu niet dat het vandaag 1ste pinkersterdag is of dat er 2 pinksterdagen zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 20:59 schreef greysbones het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag 1ste pinksterdag is
En morgen 2de pinksterdag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie weet nu niet dat het vandaag 1ste pinkersterdag is of dat er 2 pinksterdagen zijn
HooiiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |