Net thuisquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Shii het volgende:
Kom maar hier @:homijn tje.Hier ben je veilig.
waarom nou weer in Den Haag?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag
We kunnen ook verhaal gaan halen op een hutje op de heiquote:
Ja dat snap ik, maar hier worden geen homijntjes gevild.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |