quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Fruit. Graag bosvruchten en een klontje suiker.
Ook goedemiddag heer ToT.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten!Die egel moest er duidelijk niets van hebben!
Leuke serie.quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
Slagroom en discodip.quote:
Micropenis én kleine ballen dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
Ze had al gegeten.quote:
Freon Skittle.quote:
Ziet er hearlik uit.quote:
Fijn weekend Boomcollector.quote:
quote:
quote:
Goed gekozen naam ook voor een band.quote:
Dame Shii.quote:
Ook wel trek in eenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed gekozen naam ook voor een band.
Weer wat geleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor mij best lang geleden.quote:
Beide wel. Wel mooie herrineringen nog.quote:
Zijn er nog mensen die winkelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:52 schreef Shii het volgende:
Of gewoon spontaan na of tijdens het winkelen of wandelen of fietsen een terrasje pakken.
Fresh!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
@:StevenHyde
De tank ipv de waterfiets.![]()
[ afbeelding ]
Compadre.quote:
@KoningWouter We zitten hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
We komen nog altijd een man tekort!
Denk niet dat we hem ooit terug gaan zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:KoningWouter We zitten hier.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
KW is idd verleden tijd ben ik bang, wat ik van vrouwlief hoorde
401 hier,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Met precies 0 notes gok ik dat een permban niet heel snel zal gebeuren
Doe ik even een siësta,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dag. Nu is het nog lekker. Zal vanmiddag wel heel warm zijn.
Moet lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaat zelfs iets te ver voor mij.. Em dat is nu @:kissingbird
Je weet wie het post.quote:
Dame Shii.quote:
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien![]()
Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie![]()
Goedemiddag Shiiquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien![]()
Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie![]()
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten.
Fruitje!quote:
Goedemiddag Kissingbird.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag Shii![]()
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan.
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerdquote:
Dacht even dat je Dotteke was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.![]()
Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
Altijd togquote:
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.![]()
Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |