Wat mag niet Chou ?quote:
Blub zeggenquote:
Jij mag alles zeggen van mij.quote:
Welquote:
Die botox-inecties hadden hem in ieder geval nog niet gekalmeerd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
Naarmate hij ouder wordt is hij ook wat rustiger.
Er is laatst een chefkok van NOMA vertrokken door dit soort gedrag.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die botox-inecties hadden hem in ieder geval nog niet gekalmeerd.
Een aantal maanden geleden heb ik wel iets gelezen over een chef die weg moest vanwege dit gedrag, maar ik weet niet waar dat was.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is laatst een chefkok van NOMA vertrokken door dit soort gedrag.
Die kwam eerst in mijn zoekopdracht voorbij.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden heb ik wel iets gelezen over een chef die weg moest vanwege dit gedrag, maar ik weet niet waar dat was.
En op Youtube met 1 van m'n favoriete kanalen (misschien was het Asmongold? Of Atozy?) zag ik dat de chefkok / eigenaar oo kmoest vertrekken door dit gedrag. Het restaurant staat nu geloof ik op de naam van zijn zoon als ik het me goed herinner, want hij heeft nogal wat negatieve reacties gekregen op zijn gedrag.
Die jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:24 schreef maily het volgende:
#noma
https://www.google.com/se(...)384&bih=678&dpr=2.81
@Wrapster pakt ook vaak wat uitquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
En toch was de horeca wel leuk. Ik deed maar wat en het pakte vaak leuk uit.
@Wrapster doet daar nogal ingewikkeld over.quote:
Juist niet toch? Ben een open boek wat dat betreftquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:wrapster doet daar nogal ingewikkeld over.
Je windt er in ieder geval geen doekjes om.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ben een open boek wat dat betreft
Het ontwikkelen hoor ik je nooit over.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ben een open boek wat dat betreft
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ontwikkelen hoor ik je nooit over.
Geen doekjes inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je windt er in ieder geval geen doekjes om.
Cadeautjes uitpakken is altijd leuk!quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
Stel me voor dat het zelfs emotioneel kan zijn.
Tuurlijk, dat is het meest saaie want dan is het afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ontwikkelen hoor ik je nooit over.
quote:
Het proces wat @Wrapster doet bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
En dan het gedichtje zoeken ... en niet kunnen vinden ....
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het proces wat @:Wrapster doet bedoel ik.
Huidschilfers, zweet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had het over als het voorbij is, dat alles er weer van af gaat en wat dan in al die wrappings zit!
Keine Mutti Mummie-witzenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Wrapster het volgende:
Geen grapjes over mijn mummies. Dat is een serieuze zaak
Trappistjequote:Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
De Sint heeft uren lopen denken
Wat hij @:Maily zou gan schenken.
Toen is hij met Piet de stad ingelopen.
Om watt voor haar te kopen.
Ik ben juist bloedserieus.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Wrapster het volgende:
Geen grapjes over mijn mummies. Dat is een serieuze zaak
Een lamp?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
De Sint heeft uren lopen denken
Wat hij @:Maily zou gan schenken.
Toen is hij met Piet de stad ingelopen.
Om watt voor haar te kopen.
Valt wel mee eigenlijkquote:
Is het ook. Vond de meid die ik tijdje terug had ingewikkeld blijkbaar ook want die lag ineens te snurken, was in slaap gevallenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
Het is namelijk zo dat nensen die aan BDSM doen het vaak als een ontlading zien. Dat was mijn punt.
Nee man, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is het ook. Vond de meid die ik tijdje terug had ingewikkeld blijkbaar ook want die lag ineens te snurken, was in slaap gevallenIk ben blijkbaar saai.
En weer verlaat een tevreden klant het pand!quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben wel kussentjes maar vekopen ze niet.
@:ToT
quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is het ook. Vond de meid die ik tijdje terug had ingewikkeld blijkbaar ook want die lag ineens te snurken, was in slaap gevallenIk ben blijkbaar saai.
Soul heeft er eentje En toch vindt ze mijn donzen fijner.quote:
Is mario bij je geweestquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben wel kussentjes maar vekopen ze niet.
@:ToT
quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is mario bij je geweest
Elke post mist letters
Heeft hij met je toetsenbord gegooid ?![]()
Is het echt zo erg ? Iemand leid me steeds af .quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is mario bij je geweest
Elke post mist letters
Heeft hij met je toetsenbord gegooid ?![]()
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVquote:
Kijk 'em blij zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een hondje, Af MT6 ,niet likken.quote:
welquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net een hondje, Af MT6 ,niet likken.
Fruitjequote:
MT6quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat z'n gangetjequote:
Goed hoorquote:
Beterschapjesquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
beetje ziekjes maar ik leef nog
Dankiesquote:
Ohquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
beetje ziekjes maar ik leef nog
Ja, ik heb do-vr weekend want werk vaak zaterdagsquote:
quote:
ShiiShiquote:
Zellufquote:
Ik laat jullie wel even alleen.quote:
Durf ik nietquote:
Jij mag er ook bij.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Kissingbird
Hij post zomaar een foto van jou
Over een minuutje of 6 is het ergens in de wereld vast wel 19:00 uurquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]had jij die doorgestuurd
Game is on
Nopequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja? Blijf je erom aan de buis gekluisterd?
Drukte bij de IKEA in Eindhoven (foto: Noa Sophia Holl).quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:26 schreef maily het volgende:
StevenHyde kon de ananas niet vinden en drukte daarom maar op het brandalarm
@:StevenHyde
o ja da's waarquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb do-vr weekend want werk vaak zaterdags
ja nee maar het ging vooral over @StevenHydequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Drukte bij de IKEA in Eindhoven (foto: Noa Sophia Holl).
Klopt niet. Die Ikea staat in Son, maar heet Eindhoven omdat het vlakbij Eindhoven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Son en Breugel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Drukte bij de IKEA in Eindhoven (foto: Noa Sophia Holl).
Klopt niet. Die Ikea staat in Son, maar heet Eindhoven omdat het vlakbij Eindhoven is
Zo heet de gemeente jaquote:
Land van Maas en Waal.quote:
Hahaha jaquote:
Ja ik ken het liedje.-quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een liiedje leave.![]()
Bekijk deze YouTube-video
dit is ook een leave liedjequote:Op woensdag 20 mei 2026 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een liiedje leave.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ook ook. Eet ik dan ook uit beleefdheidquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]waren er alleen gezonde dingen of zo?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ook ook. Eet ik dan ook uit beleefdheid
Daarmee is ook alles gezegd. Baal er wel van dat we hoogstwaarschijnlijk doorgaan met Robin.quote:
Nee, wat had ‘ie te zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je pi-air gezien over de vrije trap?
Pinniequote:
Zeker niet in mijn gezichtquote:
Laat vandaagquote:
Dat zeg ik.quote:
Heer MT6.quote:
Weledele heer Versquote:
Goedemorgen dame.quote:
Freon Skittle.quote:
quote:
quote:
Wij doen ons bestquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
26 Mei.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Het is wel bijna verhaardag van @:mario390
Wel een Abrahampop.quote:
Ik mis nog radler zitron, stufunutten, dorschfisch, salamibrot, een paar hendy's, kaiserschmarrn, een fiets in de kelder en een zak rijst @ToTquote:
Die zak rijst staat klaar in China.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis nog radler zitron, stufunutten, dorschfisch, salamibrot, een paar hendy's, kaiserschmarrn, een fiets in de kelder en een zak rijst @:ToT
En diavalo, lasagne en kartoffelsalatquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis nog radler zitron, stufunutten, dorschfisch, salamibrot, een paar hendy's, kaiserschmarrn, een fiets in de kelder en een zak rijst @:ToT
Vieslollies.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En diavalo, lasagne en kartoffelsalat
Und dikke tetten, seer dikke tetten natoerliech!quote:
Omti bomtis.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Und dikke tetten, seer dikke tetten natoerliech!
Heb ook nog een leuk rood jasje gekocht als cadeau.quote:
En hoeveel jaargangen TEEN ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ook nog een leuk rood jasje gekocht als cadeau.
Chick en Seventeen op een USB stick.quote:
Dat had Mutti liever niet.quote:
Dame Shii.quote:
Jaa klopt! Mooi weer, lekker in de tuin bezig en bijna vakantiequote:
Dat zijn de mooie fijne dingen van het leven. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jaa klopt! Mooi weer, lekker in de tuin bezig en bijna vakantie
ShiiShiquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie fijne dingen van het leven. Lekker genieten.
Blubber de blubquote:
quote:
Was weer lekker gaan slapenquote:
Je bent zo lekker aan het aftellenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jaa klopt! Mooi weer, lekker in de tuin bezig en bijna vakantie
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie fijne dingen van het leven. Lekker genieten.
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:48 schreef Shii het volgende:
Onderweg. Nog een dagje kantoor en dan lang weekend.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker weer ja, zeker om in de buitenlucht te werken, maar veel warmer dan dit hoeft het ook weer niet
Ben het nu al beuquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker weer ja, zeker om in de buitenlucht te werken, maar veel warmer dan dit hoeft het ook weer niet
Ik las "buitenkraan"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Gaat helaas wel nog warmer worden
![]()
Heb je een buitenbaan?
Nee, alleen 2 kleine balkonnetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Gaat helaas wel nog warmer worden
![]()
Heb je een buitenbaan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, alleen 2 kleine balkonnetjes
quote:
uh, Ouiquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tout se passe bien et je profite du beau temps
Echt welquote:
Ik denk dat ik je net verkeerd begreepquote:
Jup je begreep me dan verkeerdquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je net verkeerd begreep
Ik werk als postbezorger, dus ben veel buiten
Ook door de brievenbusquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup je begreep me dan verkeerd![]()
Ah dan is het wel heel warm voor jou straks met dit weer. Krijg je vaker een ijs of wat drinken aangeboden?
Ik krijg regelmatig water aangeboden ja, maar zorg ook dat ik zelf bij heb. Ik heb wel het geluk dat ik alleen in de ochtend werk, dus als het op zijn heetst is, zit ik al thuis vlakbij mijn ventilatorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup je begreep me dan verkeerd![]()
Ah dan is het wel heel warm voor jou straks met dit weer. Krijg je vaker een ijs of wat drinken aangeboden?
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ijsje is eigenlijk pas 1 keer in die dertien jaar voorgekomen
Doe mij maar een kopje theequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
Er vanuitgaande dat iemand ijs lekker vindt of wat te drinken als het heel warm is.
Ik heb geen vaste wijk, ik word echt overal ingezet, dat scheelt misschien ook wel. Dat ze mij dus niet echt kennen en vise versa.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ow dan hebben ze hier in de wijk meer geluk
Denk dat dat wel wat kan uitmakenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste wijk, ik word echt overal ingezet, dat scheelt misschien ook wel. Dat ze mij dus niet echt kennen en vise versa.
Ben je te oud voor nuquote:
Nee heb nu juist een flinke hangzak.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat dat wel wat kan uitmaken
[..]
Ben je te oud voor nu
keer legen wil wel eens helpenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee heb nu juist een flinke hangzak.
Waterfietsieeequote:
#tourdekussendvogeltjequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
keer legen wil wel eens helpen
[..]
Waterfietsieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |