Echt welquote:
Ik denk dat ik je net verkeerd begreepquote:
Jup je begreep me dan verkeerdquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je net verkeerd begreep
Ik werk als postbezorger, dus ben veel buiten
Ook door de brievenbusquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup je begreep me dan verkeerd![]()
Ah dan is het wel heel warm voor jou straks met dit weer. Krijg je vaker een ijs of wat drinken aangeboden?
Ik krijg regelmatig water aangeboden ja, maar zorg ook dat ik zelf bij heb. Ik heb wel het geluk dat ik alleen in de ochtend werk, dus als het op zijn heetst is, zit ik al thuis vlakbij mijn ventilatorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup je begreep me dan verkeerd![]()
Ah dan is het wel heel warm voor jou straks met dit weer. Krijg je vaker een ijs of wat drinken aangeboden?
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ijsje is eigenlijk pas 1 keer in die dertien jaar voorgekomen
Doe mij maar een kopje theequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
Er vanuitgaande dat iemand ijs lekker vindt of wat te drinken als het heel warm is.
Ik heb geen vaste wijk, ik word echt overal ingezet, dat scheelt misschien ook wel. Dat ze mij dus niet echt kennen en vise versa.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ow dan hebben ze hier in de wijk meer geluk
Denk dat dat wel wat kan uitmakenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste wijk, ik word echt overal ingezet, dat scheelt misschien ook wel. Dat ze mij dus niet echt kennen en vise versa.
Ben je te oud voor nuquote:
Nee heb nu juist een flinke hangzak.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat dat wel wat kan uitmaken
[..]
Ben je te oud voor nu
keer legen wil wel eens helpenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee heb nu juist een flinke hangzak.
Waterfietsieeequote:
#tourdekussendvogeltjequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
keer legen wil wel eens helpen
[..]
Waterfietsieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |