Daarmee is ook alles gezegd. Baal er wel van dat we hoogstwaarschijnlijk doorgaan met Robin.quote:
Nee, wat had ‘ie te zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je pi-air gezien over de vrije trap?
Pinniequote:
Zeker niet in mijn gezichtquote:
Laat vandaagquote:
Dat zeg ik.quote:
Heer MT6.quote:
Weledele heer Versquote:
Goedemorgen dame.quote:
Freon Skittle.quote:
quote:
quote:
Wij doen ons bestquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebaggerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |