is dat beter dan Ananas week?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus Soudgarden voor uitgezet om te luisteren![]()
![]()
![]()
sneek week wel ?>quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit geweest
Wat is ananas in het Engels?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is ananas in het Engels?
aNAnas? of Ananas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh Google lens gaf ook Marianne Thyssen als resultaatquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe mevrouw Nas er tegenwoordig uit ziet!
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Oh Google lens gaf ook Marianne Thyssen als resultaat
[ afbeelding ]
Nu met een krokodil. Iets met banaanquote:
maar jaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu met een krokodil. Iets met banaan
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee maar ben weleens in sneek geweest buiten die week
Sneak Peak lijkt me ook wel wat voor jouquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt was een volledig alcoholvrij bezoek. Zonder bootje ook.
ben je wel eens wezen zeilen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt was een volledig alcoholvrij bezoek. Zonder bootje ook.
Noem je me nou een voyeur????quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Sneak Peak lijkt me ook wel wat voor jou
Ja dat wel. Maar dat is lang geleden. En ooit gesurft ook. Dat was moeilijk. Heb je dat al eens gedaan?quote:
Is dat een kinderlokker site zo met snoep en bepaalde leeftijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik denken aan Look-o-look
wtf leeftijdscontrole .....
[ afbeelding ]
ze kunnen niet vroeg genoeg gewaarschuwd worden blijkbaar ....quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat een kinderlokker site zo met snoep en bepaalde leeftijd?
jep beidequote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat is lang geleden. En ooit gesurft ook. Dat was moeilijk. Heb je dat al eens gedaan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nu zet je alle zeilen bij om de aandacht af te lijden.
Ja zwaar en moeilijk vond ik het. Kregen met school surflessen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep beide
we hadden vroeger een eigen surfplank
maar met een groot zeil
dat was wel pokkezwaar
leuk!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zwaar en moeilijk vond ik het. Kregen met school surflessen.
reverse!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ja waren wel leuke dagen. Mijn dochter wil Uno spelen. Fijne avond
benieuwd of je kunt winnen!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ja waren wel leuke dagen. Mijn dochter wil Uno spelen. Fijne avond
misschien hali galiquote:
dat spel ken ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien hali gali
of is het halli galli?
is erg leukquote:
het is halli galli zie ik, en met een bel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
is erg leuk
zelfs als je volwassen bent
erg leukquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
het is halli galli zie ik, en met een bel.
zenuwslopend
Een van de weinige keren dat ik het je eens benquote:
jij kent halli galliquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik het je eens ben![]()
"Ik zou wel een kindje willen eten"?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu met een krokodil. Iets met banaan
Als in ken ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm? Als in "lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" ?
Tot heb jij ook halli galliquote:
https://www.kruidvat.nl/9(...)BO-NL-SHOP-NB-OVER_-(1)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_8618826475&gad_source=1&gad_campaignid=8618826475&gbraid=0AAAAACnuMon5qfWHGdNrD8494Pi20gva_&gclid=Cj0KCQjwlLDQBhDjARIsAPlIefFMW3rvuOgOvvRvCJdPWqyrpo5kuTx4mSE6k5xFdLAqslEgCBl4fXYaAgSQEALw_wcBquote:
Dat zijn waardevolle momentjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Och vandaag gaat het wel!
Net weer heerlijk zitten ouwehoeren met Mini.
Linkje heeft ff wat kuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/9(...)BO-NL-SHOP-NB-OVER_-(1)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_8618826475&gad_source=1&gad_campaignid=8618826475&gbraid=0AAAAACnuMon5qfWHGdNrD8494Pi20gva_&gclid=Cj0KCQjwlLDQBhDjARIsAPlIefFMW3rvuOgOvvRvCJdPWqyrpo5kuTx4mSE6k5xFdLAqslEgCBl4fXYaAgSQEALw_wcB
aanrader ook voor Mini
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ja ff bankhangen
en dan naar bed
morgen vroeg eruit![]()
Fijne avond en welterusten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ja ff bankhangen
en dan naar bed
morgen vroeg eruit![]()
lekker ff banken, en daarna lekker slapen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ja ff bankhangen
en dan naar bed
morgen vroeg eruit![]()
Hehehe thanks, maar ik denk niet dat dit wat voor hem is. Die bel wel, maar dat met die stukken fruit is wat te kinderlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)Gjt6e1YaApeEEALw_wcB
Ik hoorde laatst deze en hoorde ook steeds m'n username.quote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst deze en hoorde ook steeds m'n username.![]()
Andreas Johnson - Glorious
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
dat kan ik nou ook nooit meer horen zonder dat
Het is echt niet kinderlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thanks, maar ik denk niet dat dit wat voor hem is. Die bel wel, maar dat met die stukken fruit is wat te kinderlijk.
Hehe okee ik kijk er nog ff een keer naar!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt niet kinderlijk
Het is juist erg opletten
En je hebt ook nog anderen
Moeilijker
Ja dat speelde ik met mijn dochter toen ze 5 was. Mijn vrouw werd ramgek vh belletjequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
is erg leuk
zelfs als je volwassen bent
Dame Shii.quote:
Lekker ite..quote:
Niet een beetje doorgecoked ?quote:
Over al dente natuurlijk. Ik kook ze vaak iets langer.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over al dente natuurlijk. Ik kook ze vaak iets langer.
Dit is een reverse filmpje waar hij een worm uit zijn neus haalt.quote:
Met een condoom kan dit ook.quote:
Met of zonder glijmiddel?quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een condoom kan dit ook.
[ afbeelding ]
En veel snot.quote:
Nee, was nog wel in de haven, maar zat opgesloten in een container.quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ben je nog even bij het Hanta schip geweest ?
Daar heb ik toch laatst een slechte film over gekeken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee, was nog wel in de haven, maar zat opgesloten in een container.
Worden er überhaupt nog goede films gemaakt?quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik toch laatst een slechte film over gekeken.![]()
![]()
Dit was Zwijgrecht.quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Worden er überhaupt nog goede films gemaakt?
Ah film met method actrice Grives.quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was Zwijgrecht.
En ja, er worden nog wel goede films gemaakt.
Ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:58 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ah film met method actrice Grives.
Maar wat dacht ze nou precies toen ze met haar halve apotheek Tomorrowland op kon lopen ?quote:
Geen idee, maar gevangenissen zitten natuurlijk vol domme en/of gestoorde figuren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 04:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat dacht ze nou precies toen ze met haar halve apotheek Tomorrowland op kon lopen ?
Hadden wij een leuk feestje mee kunnen bouwen!quote:Op woensdag 20 mei 2026 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
De politie vond in totaal de volgende hoeveelheden:XTC / MDMA: Rond de 100 tot ruim 120 pillenCocaïne: Ongeveer 11 tot 20 gramKetamine: Enkele grammen2C-B: 5 pillenCannabis: 1 gram
Ik heb ooit een keer gehad dat ik op het station stond om naar een feest te gaan en geen goed gevoel had. En had de buses vol. Toch maar niet gegaan en de volgende dag hoor ik dat er drugshonden waren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 04:16 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Geen idee, maar gevangenissen zitten natuurlijk vol domme en/of gestoorde figuren.
Samen met haar.quote:Op woensdag 20 mei 2026 04:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hadden wij een leuk feestje mee kunnen bouwen!
Goedemorgen UN.quote:
Dan hedde gij een mooie planning.quote:Op woensdag 20 mei 2026 04:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik keek net even naar de 14 daagse weersverwachting![]()
![]()
Je bent zo stil .quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 05:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Praten met een volle neus is niet netjes.
Omg ik zie de verhalen met leedvermaak tegemoetquote:Op woensdag 20 mei 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Echt zo'n zin in volgende week, met de brakke kop om 10 uur aan de drank, heerlijk zo'n vrijbrief
Het is een optie; geen verplichtingquote:Op woensdag 20 mei 2026 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, maar netjes zijn is hier ook geen optie dacht ik
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 20 mei 2026 06:39 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ik zie de verhalen met leedvermaak tegemoet![]()
Dit ben jij met een (water)fiets?quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet met een vinger![]()
[ afbeelding ]
Tevens![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Nog een wat breder bakje zodat er nog meer friet/patat tussen past maar verder een smakkelijke waterfiets dit!quote:
Kijkt u eens meneer, Dit beter ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog een wat breder bakje zodat er nog meer friet/patat tussen past maar verder een smakkelijke waterfiets dit!
Owja en liever een plastic bakje.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog een wat breder bakje zodat er nog meer friet/patat tussen past maar verder een smakkelijke waterfiets dit!
Owja en liever een plastic bakje.
Nee dit ziet eruit als een waterfiets voor een kind van 5. VEEL GROTER FRUIT KOMAAAN!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijkt u eens meneer, Dit beter ?
[ afbeelding ]
Thats what she said (die 2e zin) @greysbones @maily @Kissingbirdquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dit ziet eruit als een waterfiets voor een kind van 5. VEEL GROTER FRUIT KOMAAAN!!
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dit ziet eruit als een waterfiets voor een kind van 5. VEEL GROTER FRUIT KOMAAAN!!
Ik heb nog nooit een XXL frikandel gegeten.quote:
Ik ook nog nooit. Wel heel veel frikandellenquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een XXL frikandel gegeten.
Thats what she said @Kissingbird @maily @greysbonesquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel heel veel frikandellen
Vriendin hapt ze wel zo weg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel heel veel frikandellen
Dat ook zeker.quote:
Hondje wil naar buiten ?quote:
Ow dan kan ik er wel minimaal 2 op.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een XXL frikandel is eigenlijk 2,5 gewone frikandel.
Waar laat je het ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dan kan ik er wel minimaal 2 op.
thats what he saidquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dan kan ik er wel minimaal 2 op.
Motivatiecoach Steven.quote:
quote:
Wat is dezequote:
Ik durf niks meer te zeggenquote:
Skimpiequote:
Mooie binnenkomer ToT waar kan ik investeren ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Land opkopen van mensen wiens huizen zijn afgefikt op Hawaii?
Hangt van de tijd zone af.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Vanaf welk tijdstip moeten we naar nachtbagger?
Ja, dat gun ik jou ook!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Land opkopen van mensen wiens huizen zijn afgefikt op Hawaii?
StevenT ook hierquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In te huren voor 1 waterfiets per sessie.
Haha, nou Oprah heeft dat gedaan, net als een aantal andere celebs.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer ToT waar kan ik investeren ?
En die hebben dat vakkundig buiten de media weten te houdenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou Oprah heeft dat gedaan, net als een aantal andere celebs.
Ah!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou het lijkt toch meer te liggen aan een ventilator die wat rammelde.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah!
Maar die nickname, dat is wel een blijvertje![]()
![]()
Earme bistjes.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:20 schreef MooieTop6 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-worden-gered.html
@:freshfruit
Kwokquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou meer vezels eten en water drinken als ik jou was.
quote:
Dikke billen, altijd 5 reetenquote:
En een mooie verpakking.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ow it's Just a Rather Very Intelligent System
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wil een fietser zich wel op afsappen hoor!
* greysbones pakt de popcornquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik dacht dat er afstappen moest staanquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wil een fietser zich wel op afsappen hoor!
quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HellowwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jepquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Zoet/zout discussie is zoooooooooo six seven
Het is je vergeven. Voor deze keer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
-bolk, verkeerde topic. Maar toch het goede topic
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Kissingbird
Hij post zomaar een foto van jou
Gekke brabo’squote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
Dan krijg ik mooi betaald voor afwerken. Lekker ook met mijn zachte G.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze is wel wat lulligquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...
Dat ligt eraan waar je werkt toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En psvquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekke brabo’s
Ze zeggen ook
Aangereden
Als je ergens naar toe gaat
Van onderen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze is wel wat lullig
Ze heeft betere kanten![]()
Waar dan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...
Zoals????quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze is wel wat lullig
Ze heeft betere kanten![]()
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajaxquote:
Ik ga aan het werk denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajax
Eigenlijk hebben alle mensen met een IQ boven de 20 dat bij voetbal in het algemeenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |