Als in ken ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm? Als in "lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" ?
Tot heb jij ook halli galliquote:
https://www.kruidvat.nl/9(...)BO-NL-SHOP-NB-OVER_-(1)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_8618826475&gad_source=1&gad_campaignid=8618826475&gbraid=0AAAAACnuMon5qfWHGdNrD8494Pi20gva_&gclid=Cj0KCQjwlLDQBhDjARIsAPlIefFMW3rvuOgOvvRvCJdPWqyrpo5kuTx4mSE6k5xFdLAqslEgCBl4fXYaAgSQEALw_wcBquote:
Dat zijn waardevolle momentjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Och vandaag gaat het wel!
Net weer heerlijk zitten ouwehoeren met Mini.
Linkje heeft ff wat kuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/9(...)BO-NL-SHOP-NB-OVER_-(1)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_8618826475&gad_source=1&gad_campaignid=8618826475&gbraid=0AAAAACnuMon5qfWHGdNrD8494Pi20gva_&gclid=Cj0KCQjwlLDQBhDjARIsAPlIefFMW3rvuOgOvvRvCJdPWqyrpo5kuTx4mSE6k5xFdLAqslEgCBl4fXYaAgSQEALw_wcB
aanrader ook voor Mini
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ja ff bankhangen
en dan naar bed
morgen vroeg eruit![]()
Fijne avond en welterusten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ja ff bankhangen
en dan naar bed
morgen vroeg eruit![]()
lekker ff banken, en daarna lekker slapen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ja ff bankhangen
en dan naar bed
morgen vroeg eruit![]()
Hehehe thanks, maar ik denk niet dat dit wat voor hem is. Die bel wel, maar dat met die stukken fruit is wat te kinderlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)Gjt6e1YaApeEEALw_wcB
Ik hoorde laatst deze en hoorde ook steeds m'n username.quote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst deze en hoorde ook steeds m'n username.![]()
Andreas Johnson - Glorious
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
dat kan ik nou ook nooit meer horen zonder dat
Het is echt niet kinderlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thanks, maar ik denk niet dat dit wat voor hem is. Die bel wel, maar dat met die stukken fruit is wat te kinderlijk.
Hehe okee ik kijk er nog ff een keer naar!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt niet kinderlijk
Het is juist erg opletten
En je hebt ook nog anderen
Moeilijker
Ja dat speelde ik met mijn dochter toen ze 5 was. Mijn vrouw werd ramgek vh belletjequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
is erg leuk
zelfs als je volwassen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |