ben je wel eens wezen zeilen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt was een volledig alcoholvrij bezoek. Zonder bootje ook.
Noem je me nou een voyeur????quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Sneak Peak lijkt me ook wel wat voor jou
Ja dat wel. Maar dat is lang geleden. En ooit gesurft ook. Dat was moeilijk. Heb je dat al eens gedaan?quote:
Is dat een kinderlokker site zo met snoep en bepaalde leeftijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik denken aan Look-o-look
wtf leeftijdscontrole .....
[ afbeelding ]
ze kunnen niet vroeg genoeg gewaarschuwd worden blijkbaar ....quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat een kinderlokker site zo met snoep en bepaalde leeftijd?
jep beidequote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat is lang geleden. En ooit gesurft ook. Dat was moeilijk. Heb je dat al eens gedaan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nu zet je alle zeilen bij om de aandacht af te lijden.
Ja zwaar en moeilijk vond ik het. Kregen met school surflessen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep beide
we hadden vroeger een eigen surfplank
maar met een groot zeil
dat was wel pokkezwaar
leuk!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zwaar en moeilijk vond ik het. Kregen met school surflessen.
reverse!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ja waren wel leuke dagen. Mijn dochter wil Uno spelen. Fijne avond
benieuwd of je kunt winnen!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ja waren wel leuke dagen. Mijn dochter wil Uno spelen. Fijne avond
misschien hali galiquote:
dat spel ken ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien hali gali
of is het halli galli?
is erg leukquote:
het is halli galli zie ik, en met een bel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
is erg leuk
zelfs als je volwassen bent
erg leukquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
het is halli galli zie ik, en met een bel.
zenuwslopend
Een van de weinige keren dat ik het je eens benquote:
jij kent halli galliquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik het je eens ben![]()
"Ik zou wel een kindje willen eten"?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu met een krokodil. Iets met banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |