quote:Op woensdag 20 mei 2026 05:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Praten met een volle neus is niet netjes.
Omg ik zie de verhalen met leedvermaak tegemoetquote:Op woensdag 20 mei 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Echt zo'n zin in volgende week, met de brakke kop om 10 uur aan de drank, heerlijk zo'n vrijbrief
Het is een optie; geen verplichtingquote:Op woensdag 20 mei 2026 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, maar netjes zijn is hier ook geen optie dacht ik
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 20 mei 2026 06:39 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ik zie de verhalen met leedvermaak tegemoet![]()
Dit ben jij met een (water)fiets?quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet met een vinger![]()
[ afbeelding ]
Tevens![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |