thats what he saidquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dan kan ik er wel minimaal 2 op.
Motivatiecoach Steven.quote:
quote:
Wat is dezequote:
Ik durf niks meer te zeggenquote:
Skimpiequote:
Mooie binnenkomer ToT waar kan ik investeren ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Land opkopen van mensen wiens huizen zijn afgefikt op Hawaii?
Hangt van de tijd zone af.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Vanaf welk tijdstip moeten we naar nachtbagger?
Ja, dat gun ik jou ook!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Land opkopen van mensen wiens huizen zijn afgefikt op Hawaii?
StevenT ook hierquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In te huren voor 1 waterfiets per sessie.
Haha, nou Oprah heeft dat gedaan, net als een aantal andere celebs.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer ToT waar kan ik investeren ?
En die hebben dat vakkundig buiten de media weten te houdenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou Oprah heeft dat gedaan, net als een aantal andere celebs.
Ah!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou het lijkt toch meer te liggen aan een ventilator die wat rammelde.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah!
Maar die nickname, dat is wel een blijvertje![]()
![]()
Earme bistjes.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:20 schreef MooieTop6 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-worden-gered.html
@:freshfruit
Kwokquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:47 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou meer vezels eten en water drinken als ik jou was.
quote:
Dikke billen, altijd 5 reetenquote:
En een mooie verpakking.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ow it's Just a Rather Very Intelligent System
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wil een fietser zich wel op afsappen hoor!
* greysbones pakt de popcornquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik dacht dat er afstappen moest staanquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wil een fietser zich wel op afsappen hoor!
quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HellowwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jepquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Zoet/zout discussie is zoooooooooo six seven
Het is je vergeven. Voor deze keer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
-bolk, verkeerde topic. Maar toch het goede topic
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Kissingbird
Hij post zomaar een foto van jou
Gekke brabo’squote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
Dan krijg ik mooi betaald voor afwerken. Lekker ook met mijn zachte G.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
Deze is wel wat lulligquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...
Dat ligt eraan waar je werkt toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
En psvquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekke brabo’s
Ze zeggen ook
Aangereden
Als je ergens naar toe gaat
Van onderen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze is wel wat lullig
Ze heeft betere kanten![]()
Waar dan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...
Zoals????quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze is wel wat lullig
Ze heeft betere kanten![]()
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajaxquote:
Ik ga aan het werk denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |