quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HellowwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jepquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Zoet/zout discussie is zoooooooooo six seven
Het is je vergeven. Voor deze keer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
-bolk, verkeerde topic. Maar toch het goede topic
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:Kissingbird
Hij post zomaar een foto van jou
Gekke brabo’squote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
Dan krijg ik mooi betaald voor afwerken. Lekker ook met mijn zachte G.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
Deze is wel wat lulligquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...
Dat ligt eraan waar je werkt toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Brabant zeggen ze “afgewerkt”.
En psvquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekke brabo’s
Ze zeggen ook
Aangereden
Als je ergens naar toe gaat
Van onderen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze is wel wat lullig
Ze heeft betere kanten![]()
Waar dan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel beetje eigen schuld. Want dat deed ze ook bij mij...
Zoals????quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze is wel wat lullig
Ze heeft betere kanten![]()
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajaxquote:
Ik ga aan het werk denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dacht dat mensen dat alleen hadden bij Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |