Goedemorgen.quote:
Nog een wat breder bakje zodat er nog meer friet/patat tussen past maar verder een smakkelijke waterfiets dit!quote:
Kijkt u eens meneer, Dit beter ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog een wat breder bakje zodat er nog meer friet/patat tussen past maar verder een smakkelijke waterfiets dit!
Owja en liever een plastic bakje.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog een wat breder bakje zodat er nog meer friet/patat tussen past maar verder een smakkelijke waterfiets dit!
Owja en liever een plastic bakje.
Nee dit ziet eruit als een waterfiets voor een kind van 5. VEEL GROTER FRUIT KOMAAAN!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijkt u eens meneer, Dit beter ?
[ afbeelding ]
Thats what she said (die 2e zin) @greysbones @maily @Kissingbirdquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dit ziet eruit als een waterfiets voor een kind van 5. VEEL GROTER FRUIT KOMAAAN!!
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dit ziet eruit als een waterfiets voor een kind van 5. VEEL GROTER FRUIT KOMAAAN!!
Ik heb nog nooit een XXL frikandel gegeten.quote:
Ik ook nog nooit. Wel heel veel frikandellenquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een XXL frikandel gegeten.
Thats what she said @Kissingbird @maily @greysbonesquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel heel veel frikandellen
Vriendin hapt ze wel zo weg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel heel veel frikandellen
Dat ook zeker.quote:
Hondje wil naar buiten ?quote:
Ow dan kan ik er wel minimaal 2 op.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een XXL frikandel is eigenlijk 2,5 gewone frikandel.
Waar laat je het ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dan kan ik er wel minimaal 2 op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |