Wat mag niet Chou ?quote:
Blub zeggenquote:
Jij mag alles zeggen van mij.quote:
Welquote:
Die botox-inecties hadden hem in ieder geval nog niet gekalmeerd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
Naarmate hij ouder wordt is hij ook wat rustiger.
Er is laatst een chefkok van NOMA vertrokken door dit soort gedrag.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die botox-inecties hadden hem in ieder geval nog niet gekalmeerd.
Een aantal maanden geleden heb ik wel iets gelezen over een chef die weg moest vanwege dit gedrag, maar ik weet niet waar dat was.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is laatst een chefkok van NOMA vertrokken door dit soort gedrag.
Die kwam eerst in mijn zoekopdracht voorbij.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden heb ik wel iets gelezen over een chef die weg moest vanwege dit gedrag, maar ik weet niet waar dat was.
En op Youtube met 1 van m'n favoriete kanalen (misschien was het Asmongold? Of Atozy?) zag ik dat de chefkok / eigenaar oo kmoest vertrekken door dit gedrag. Het restaurant staat nu geloof ik op de naam van zijn zoon als ik het me goed herinner, want hij heeft nogal wat negatieve reacties gekregen op zijn gedrag.
Die jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:24 schreef maily het volgende:
#noma
https://www.google.com/se(...)384&bih=678&dpr=2.81
@Wrapster pakt ook vaak wat uitquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
En toch was de horeca wel leuk. Ik deed maar wat en het pakte vaak leuk uit.
@Wrapster doet daar nogal ingewikkeld over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |