Wat mag niet Chou ?quote:
Blub zeggenquote:
Jij mag alles zeggen van mij.quote:
Welquote:
Die botox-inecties hadden hem in ieder geval nog niet gekalmeerd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
Naarmate hij ouder wordt is hij ook wat rustiger.
Er is laatst een chefkok van NOMA vertrokken door dit soort gedrag.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die botox-inecties hadden hem in ieder geval nog niet gekalmeerd.
Een aantal maanden geleden heb ik wel iets gelezen over een chef die weg moest vanwege dit gedrag, maar ik weet niet waar dat was.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is laatst een chefkok van NOMA vertrokken door dit soort gedrag.
Die kwam eerst in mijn zoekopdracht voorbij.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal maanden geleden heb ik wel iets gelezen over een chef die weg moest vanwege dit gedrag, maar ik weet niet waar dat was.
En op Youtube met 1 van m'n favoriete kanalen (misschien was het Asmongold? Of Atozy?) zag ik dat de chefkok / eigenaar oo kmoest vertrekken door dit gedrag. Het restaurant staat nu geloof ik op de naam van zijn zoon als ik het me goed herinner, want hij heeft nogal wat negatieve reacties gekregen op zijn gedrag.
Die jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:24 schreef maily het volgende:
#noma
https://www.google.com/se(...)384&bih=678&dpr=2.81
@Wrapster pakt ook vaak wat uitquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
En toch was de horeca wel leuk. Ik deed maar wat en het pakte vaak leuk uit.
@Wrapster doet daar nogal ingewikkeld over.quote:
Juist niet toch? Ben een open boek wat dat betreftquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:wrapster doet daar nogal ingewikkeld over.
Je windt er in ieder geval geen doekjes om.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ben een open boek wat dat betreft
Het ontwikkelen hoor ik je nooit over.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ben een open boek wat dat betreft
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ontwikkelen hoor ik je nooit over.
Geen doekjes inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je windt er in ieder geval geen doekjes om.
Cadeautjes uitpakken is altijd leuk!quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
Stel me voor dat het zelfs emotioneel kan zijn.
Tuurlijk, dat is het meest saaie want dan is het afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ontwikkelen hoor ik je nooit over.
quote:
Het proces wat @Wrapster doet bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
En dan het gedichtje zoeken ... en niet kunnen vinden ....
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het proces wat @:Wrapster doet bedoel ik.
Huidschilfers, zweet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had het over als het voorbij is, dat alles er weer van af gaat en wat dan in al die wrappings zit!
Keine Mutti Mummie-witzenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Wrapster het volgende:
Geen grapjes over mijn mummies. Dat is een serieuze zaak
Trappistjequote:Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
De Sint heeft uren lopen denken
Wat hij @:Maily zou gan schenken.
Toen is hij met Piet de stad ingelopen.
Om watt voor haar te kopen.
Ik ben juist bloedserieus.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Wrapster het volgende:
Geen grapjes over mijn mummies. Dat is een serieuze zaak
Een lamp?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
De Sint heeft uren lopen denken
Wat hij @:Maily zou gan schenken.
Toen is hij met Piet de stad ingelopen.
Om watt voor haar te kopen.
Valt wel mee eigenlijkquote:
Is het ook. Vond de meid die ik tijdje terug had ingewikkeld blijkbaar ook want die lag ineens te snurken, was in slaap gevallenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
Het is namelijk zo dat nensen die aan BDSM doen het vaak als een ontlading zien. Dat was mijn punt.
Nee man, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is het ook. Vond de meid die ik tijdje terug had ingewikkeld blijkbaar ook want die lag ineens te snurken, was in slaap gevallenIk ben blijkbaar saai.
En weer verlaat een tevreden klant het pand!quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben wel kussentjes maar vekopen ze niet.
@:ToT
quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is het ook. Vond de meid die ik tijdje terug had ingewikkeld blijkbaar ook want die lag ineens te snurken, was in slaap gevallenIk ben blijkbaar saai.
Soul heeft er eentje En toch vindt ze mijn donzen fijner.quote:
Is mario bij je geweestquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben wel kussentjes maar vekopen ze niet.
@:ToT
quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is mario bij je geweest
Elke post mist letters
Heeft hij met je toetsenbord gegooid ?![]()
Is het echt zo erg ? Iemand leid me steeds af .quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is mario bij je geweest
Elke post mist letters
Heeft hij met je toetsenbord gegooid ?![]()
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVquote:
Kijk 'em blij zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een hondje, Af MT6 ,niet likken.quote:
welquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net een hondje, Af MT6 ,niet likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |