Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
Succes!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten
Geniet er van.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten
Plonzen in je eigen zweet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd tog
[..]
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.
ik ga maar even boodschappen doen kan ik daarna plonzen.
Samen kan dat best iets zijn.quote:
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.quote:
Afblussen onder een gouden douche!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Afblussen onder een gouden douche!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Da’s wel geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz.![]()
Ritueel of ?quote:
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz.![]()
Skimpiequote:
Genietsje freon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
Heb nu al trek.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen.
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam.
Is het ook en suikervrijquote:
Fresh.quote:
Net thuisquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Shii het volgende:
Kom maar hier @:homijn tje.Hier ben je veilig.
waarom nou weer in Den Haag?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag
We kunnen ook verhaal gaan halen op een hutje op de heiquote:
Ja dat snap ik, maar hier worden geen homijntjes gevild.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/Md-kzIva0sY?feature=share
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 24 mei 2026 04:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
Same here iddquote:Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen!
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd![]()
Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht![]()
Ook al hou ik niet zo van vechtsport
Oei ....quote:Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.
En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker.
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf!quote:
Onvergetelijke dag dusquote:Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf!
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen!
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen!![]()
![]()
(Niet dat hij bang was, maar van de kick!
)
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
Zeer zeker! Net ook samen met Mini het filmpje van Danse Macabre bekeken op Youtube en net zat hij tijdens het drukke spelen en rare geluiden maken ook ff dat liedje er van te neuriën!quote:
Zo dan!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef maily het volgende:
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |