abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:47:01 #101
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220867402
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220867429
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten :W
Smile, it's free therapy.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:52:34 #104
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220867445
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten :W
Geniet er van.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220867473
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Altijd tog
[..]
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.

ik ga maar even boodschappen doen kan ik daarna plonzen. :W
Plonzen in je eigen zweet.
...hier om je mars te breken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:15:10 #106
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220867583
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:59 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Plonzen in je eigen zweet.
Samen kan dat best iets zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220867600
...hier om je mars te breken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:22:15 #108
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220867612
quote:
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220867700
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
Afblussen onder een gouden douche!
...hier om je mars te breken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:40:19 #110
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220867805
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Afblussen onder een gouden douche!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220867990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da’s wel geil! _O-
...hier om je mars te breken.
pi_220868367
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:59 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Plonzen in je eigen zweet.
Ijsbad😛
Smile, it's free therapy.
pi_220868417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:27 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ijsbad😛
Lekker!

...hier om je mars te breken.
pi_220869054
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:02 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Da’s wel geil! _O-
Smile, it's free therapy.
pi_220869059
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:37 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Lekker!

[ afbeelding ]
oei bleekjes nog :D en een snor!!
Smile, it's free therapy.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:29:31 #116
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220869090
Joehoe. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:19:27 #117
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220869546
*O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220869766
Is er al iemand verbrand?
...hier om je mars te breken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:49:52 #120
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220869830
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz. O+ *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:54:45 #121
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220869871
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef EvilSkittle het volgende:
Is er al iemand verbrand?
Ritueel of ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220869878
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz. O+ *O*
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
B-)
...hier om je mars te breken.
pi_220869880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ritueel of ?
_O-
...hier om je mars te breken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:06:14 #124
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220869959
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
_O-
Skimpie _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:06:36 #125
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220869966
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
B-)
Genietsje freon. 8-)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220870188
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Skimpie _O_
Toppie! _O_
...hier om je mars te breken.
pi_220870199
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Genietsje freon. 8-)
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen. |:)
...hier om je mars te breken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:31:31 #128
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220870222
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen. |:)
Heb nu al trek. :Y)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220870457
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
B-)
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam. O+
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:09:11 #130
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220870565
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam. O+
Sorry :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220870658
Blub

Waterdrop Lemon :9
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220870686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat klinkt lekker fris. :9
Is het ook en suikervrij
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220870694
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:23 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Is het ook en suikervrij
Dat is mooi meegenomen. Met dit weer wel fijn om zo'n lekkere dorstlesser te hebben.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:40:27 #136
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220870798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat klinkt lekker fris. :9
Fresh. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 21:27:15 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Shii het volgende:

[..]
maily *O*
Shiiiiiiiiiii O+
pi_220871563
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:09 schreef Shii het volgende:

[..]
gianniiiiiiiiiii *O* :*
Hoi :*
Alles goed?
pi_220871602
:O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220871614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef Shii het volgende:

[..]
Hoi :* niet alles maar verder wel oké.
Dat kan beter -O-
pi_220871621
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
:O
Grijsje O+
pi_220871625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Grijsje O+
Beer O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220871627
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef Shii het volgende:

[..]
greys! :W
Shii *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220871638
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Beer O+
How are you, my dear?
pi_220871664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
How are you, my dear?
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:22:55 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871719
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Shii het volgende:

[..]
maily *O*
heej B:)B
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:12 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871724
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Shiiiiiiiiiii O+
Sjaan _O_
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:26 #155
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:13 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871735
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe :D
O+

Hopelijk was het leuk ^O^
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:23 #158
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220871738
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe :D
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:59 #159
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220871743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Shii het volgende:
Kom maar hier @:homijn tje. O+ Hier ben je veilig. O+
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:25:01 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871744
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag :P
waarom nou weer in Den Haag?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:25:36 #161
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220871752
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef maily het volgende:

[..]
waarom nou weer in Den Haag?
We kunnen ook verhaal gaan halen op een hutje op de hei
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_220871755
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
Ja dat snap ik, maar hier worden geen homijntjes gevild. O+
pi_220871807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef maily het volgende:

[..]
O+

Hopelijk was het leuk ^O^
Jazeker O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:40 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871811
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jazeker O+
O+ ^O^
pi_220871820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef maily het volgende:

[..]
O+ ^O^
Mailsyyyyy O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:30 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220871872
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mailsyyyyy O+
^O^ O+ :*
pi_220872253
*G*
Smile, it's free therapy.
pi_220872339
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:21 schreef Shii het volgende:

[..]
*O*
Smile, it's free therapy.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:33:29 #172
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872362
c_/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220872366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Shii het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Smile, it's free therapy.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:35:39 #175
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872387
SHII O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220872391
quote:
goeienavond *O*
Smile, it's free therapy.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:05:51 #178
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873271
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb nu al trek. :Y)
...hier om je mars te breken.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:08:06 #179
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873273
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:05 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:11:02 #180
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873275
...hier om je mars te breken.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:12:29 #181
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873277
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:11 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:18:43 #182
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873280
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
Jazeker.

Bekijk deze YouTube-video

;)
...hier om je mars te breken.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:21:45 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873281
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 05:24:37 #184
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873343
...hier om je mars te breken.
pi_220873386
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220873668
Goeeeeeedemorgen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220873768
:WMôgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen! ;(
  zondag 24 mei 2026 @ 09:24:03 #188
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220873779
Mogguh

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef ToT het volgende:
:WMôgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen! ;(
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220873843
Broodjes in de oven! :9~ eitjes in de waterkoker! :9~

En straks even lekker ontbijten! :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220874024
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 09:43:27 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 09:43:52 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220874092
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
Oei ....

Was de Efteling wel leuk?
pi_220874153
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef maily het volgende:

[..]
Oei ....

Was de Efteling wel leuk?
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf! :Y
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen! _O-
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen! _O- _O- _O- (Niet dat hij bang was, maar van de kick! :D )
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 10:18:51 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220874318
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf! :Y
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen! _O-
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen! _O- _O- _O- (Niet dat hij bang was, maar van de kick! :D )
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
Onvergetelijke dag dus O+ ^O^
pi_220874360
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Onvergetelijke dag dus O+ ^O^
Zeer zeker! Net ook samen met Mini het filmpje van Danse Macabre bekeken op Youtube en net zat hij tijdens het drukke spelen en rare geluiden maken ook ff dat liedje er van te neuriën! :D
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 10:48:27 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220874597
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement 8)7

pi_220874685
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef maily het volgende:
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement 8)7

[ afbeelding ]
Zo dan! _O-

Ik had ook eens gehoord dat een AA-meeting een uitje naar de Heineken Experience had gedaan.
1 van hen ging gelijk aan de zuip daar! :')
  zondag 24 mei 2026 @ 13:31:34 #198
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220875828
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 13:32:19 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:35:34 #200
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220875916
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')