abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220872391
quote:
goeienavond *O*
Smile, it's free therapy.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:05:51 #178
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873271
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb nu al trek. :Y)
...hier om je mars te breken.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:08:06 #179
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873273
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:05 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:11:02 #180
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873275
...hier om je mars te breken.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:12:29 #181
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873277
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:11 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:18:43 #182
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873280
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
Jazeker.

Bekijk deze YouTube-video

;)
...hier om je mars te breken.
  zondag 24 mei 2026 @ 04:21:45 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220873281
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 mei 2026 @ 05:24:37 #184
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220873343
...hier om je mars te breken.
pi_220873386
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220873668
Goeeeeeedemorgen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220873768
:WMôgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen! ;(
  zondag 24 mei 2026 @ 09:24:03 #188
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220873779
Mogguh

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef ToT het volgende:
:WMôgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen! ;(
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220873843
Broodjes in de oven! :9~ eitjes in de waterkoker! :9~

En straks even lekker ontbijten! :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220874024
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 09:43:27 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 09:43:52 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220874092
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
Oei ....

Was de Efteling wel leuk?
pi_220874153
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef maily het volgende:

[..]
Oei ....

Was de Efteling wel leuk?
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf! :Y
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen! _O-
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen! _O- _O- _O- (Niet dat hij bang was, maar van de kick! :D )
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 10:18:51 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220874318
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf! :Y
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen! _O-
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen! _O- _O- _O- (Niet dat hij bang was, maar van de kick! :D )
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
Onvergetelijke dag dus O+ ^O^
pi_220874360
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Onvergetelijke dag dus O+ ^O^
Zeer zeker! Net ook samen met Mini het filmpje van Danse Macabre bekeken op Youtube en net zat hij tijdens het drukke spelen en rare geluiden maken ook ff dat liedje er van te neuriën! :D
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 10:48:27 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220874597
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement 8)7

pi_220874685
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef maily het volgende:
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement 8)7

[ afbeelding ]
Zo dan! _O-

Ik had ook eens gehoord dat een AA-meeting een uitje naar de Heineken Experience had gedaan.
1 van hen ging gelijk aan de zuip daar! :')
  zondag 24 mei 2026 @ 13:31:34 #198
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220875828
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker zondag 24 mei 2026 @ 13:32:19 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 24 mei 2026 @ 13:35:34 #200
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220875916
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')