quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/Md-kzIva0sY?feature=share
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 24 mei 2026 04:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
Same here iddquote:Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen!
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd![]()
Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht![]()
Ook al hou ik niet zo van vechtsport
Oei ....quote:Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.
En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker.
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf!quote:
Onvergetelijke dag dusquote:Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf!
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen!
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen!![]()
![]()
(Niet dat hij bang was, maar van de kick!
)
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
Zeer zeker! Net ook samen met Mini het filmpje van Danse Macabre bekeken op Youtube en net zat hij tijdens het drukke spelen en rare geluiden maken ook ff dat liedje er van te neuriën!quote:
Zo dan!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef maily het volgende:
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |