abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220855236

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220855238
Lekker ite. :Y)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220855245
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:22 schreef jerney het volgende:

[..]
Dat gaat ook op mijn pannenkoek! Dubbelvouwen en even de oven in O+
dan nog de pannenkoek weg laten en het is helemaal perfect :9
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:29:01 #4
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855255
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:24 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Die heb je al gebruikt voor je pannenkoek natuurlijk :o
Nee :D Ik heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend O+
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:29:23 #5
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855258
Goeie titel!
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:29:54 #6
128465 Wrapster
pi_220855263
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee :D Ik heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend O+
Handig, kun je maken wanneer je maar wil :D Heeft je vriend dat in het voren gemaakt?
heeft FOK verlaten
pi_220855267
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee :D Ik heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend O+
hij is beslagklopper van beroep?
pi_220855269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee :D Ik heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend O+
Dat is toch beslag ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:30:33 #9
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855270
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Handig, kun je maken wanneer je maar wil :D Heeft je vriend dat in het voren gemaakt?
Ja hij maakt dat altijd op z’n werk, staat toch in de keuken. :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:30:58 #10
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat is toch beslag ?
Ja maar hij is Belg en nu zeg ik het ook gek :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:31:25 #11
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hij is beslagklopper van beroep?
Scheelt niet veel, chefkok :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:31:43 #12
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855278
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja maar hij is Belg en nu zeg ik het ook gek :P
Verbaas me regelmatig over dat taaltje. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:32:37 #13
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Verbaas me regelmatig over dat taaltje. :D
Het went 😁 Ik moet nog wel altijd grinniken wanneer iemand miljaar zegt.
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:32:53 #14
128465 Wrapster
pi_220855285
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja hij maakt dat altijd op z’n werk, staat toch in de keuken. :P
Boh. Goed geregeld dan :7
heeft FOK verlaten
pi_220855289
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:31 schreef jerney het volgende:

[..]
Scheelt niet veel, chefkok :P
in een pannenkoekenrestaurant :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:33:40 #16
128465 Wrapster
pi_220855292
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:32 schreef jerney het volgende:

[..]
Het went 😁 Ik moet nog wel altijd grinniken wanneer iemand miljaar zegt.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:33:46 #17
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855294
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:32 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Boh. Goed geregeld dan :7
Ja ik klaag niet :9
Al bestellen we ook wel vaak :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:34:01 #18
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855296
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:33 schreef Wrapster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Muilen??
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:34:13 #19
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855300
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:33 schreef Wrapster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kabouter Wesley. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:34:40 #20
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
in een pannenkoekenrestaurant :P
Haha nee thuis is het pannenkoekendestaurant. :D
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:35:14 #21
128465 Wrapster
pi_220855305
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef jerney het volgende:

[..]
Muilen??
Nee, godmiljaar
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:35:35 #22
128465 Wrapster
pi_220855308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Kabouter Wesley. *O*
Eerste waar ik aan moest denken bij het zien van dat woord.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:35:55 #23
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855310
@MooieTop6 had ook deze tt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:36:11 #24
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855312
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:35 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Nee, godmiljaar
:'(
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:36:35 #25
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855316
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef jerney het volgende:

[..]
Muilen??
ik vind je een snelle trees
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:37:01 #26
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855319
Ik ga even mijn emoties weg eten :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:37:18 #27
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855322
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik vind je een snelle trees
Hahahahaha
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik vind je een snelle trees
hahahahaha
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:37:32 #28
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855324
Kutfok
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:37:41 #29
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855326
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:37:53 #30
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855328
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:35 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Eerste waar ik aan moest denken bij het zien van dat woord.
Ik denk dan aan Lambik
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:38:23 #31
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855333
quote:
die idd en dan op een sneetje volkoren :9
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:40:08 #32
128465 Wrapster
pi_220855357
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:37 schreef jerney het volgende:

[..]
Ik denk dan aan Lambik
Owja, die is er ook wel bekend mee inderdaad :7
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 15:41:38 #33
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855372
Jyske is net als haar vader een vleesliefhebber. Ik geef haar broodje boterhamworst, broodje haalt ze uit de mond om mee te spelen maar het beleg eet ze op
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:43:09 #34
128465 Wrapster
pi_220855381
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:38 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
die idd en dan op een sneetje volkoren :9
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:45:20 #35
128465 Wrapster
pi_220855398
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:54:58 #36
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855453
Trek in vis nu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:56:49 #37
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855466
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:45 schreef Wrapster het volgende:
[ afbeelding ]
Uit blik ziet ie er niet zo mooi uit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:57:54 #38
128465 Wrapster
pi_220855474
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:56 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Uit blik zoet je er niet zo mooi uit
Heb dat wat jij poste simpelweg in mijn AI gepleurd en dit kwam eruit :+
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:59:59 #39
128465 Wrapster
pi_220855503
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:41 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske is net als haar vader een vleesliefhebber. Ik geef haar broodje boterhamworst, broodje haalt ze uit de mond om mee te spelen maar het beleg eet ze op
Geef een @hemarookworst dan :D
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:00:49 #40
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855508
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Heb dat wat jij poste simpelweg in mijn AI gepleurd en dit kwam eruit :+
En AI weet ook niet dat sprot maar een klein visje is -O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 16:01:59 #41
128465 Wrapster
pi_220855526
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
En AI weet ook niet dat sprot maar een klein visje is -O-
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwam :7
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 16:03:36 #42
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855534
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:59 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Geef een @:hemarookworst dan :D
Die zal er ook vast wel in gaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:03:41 #43
388664 crew  Dotteke
pi_220855536
Het stinkt hier naar vis :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:06:43 #44
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855556
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:01 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwam :7
Denk dat het met Gemini oid ook wel zal lukken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:06:59 #45
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Het stinkt hier naar vis :P
:6 benen dicht dan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 16:16:04 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855619
:X _O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:23:10 #47
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220855652
ff scoren

  donderdag 21 mei 2026 @ 16:43:39 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855732
Ho maar weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:48:12 #49
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855760
VBL is de gang door en tweede links!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 16:51:03 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220855770
de zitting vind op 18 juni plaats. Ga maar voor me duimen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:53:38 #51
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220855790
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:48 schreef jerney het volgende:
VBL is de gang door en tweede links!
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:57:10 #52
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang :D
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel drama :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:06:10 #53
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220855831
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:06:21 #54
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220855833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang :D
_O_ zoals het hoort
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:07:53 #55
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had deze TT
Dat dacht ik al
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:15:43 #56
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220855885
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Dat dacht ik al
Piwo kurwa!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:15:59 #57
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855886
Ik sta alweer op 35 :o Ging vroeger toch een stuk moeilijker :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 17:23:11 #58
128465 Wrapster
pi_220855971
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35 :o Ging vroeger toch een stuk moeilijker :P
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller :7
heeft FOK verlaten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 17:27:14 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220855983
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller :7
Stuur me maar een tikkie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 17:30:41 #60
128465 Wrapster
pi_220855990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:27 schreef DJMO het volgende:

[..]
Stuur me maar een tikkie
Kan ik ook wel persoonlijk langsbrengen. Waar wil je em?
heeft FOK verlaten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 17:40:25 #61
388664 crew  Dotteke
pi_220856029
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
:6 benen dicht dan
Dit kon ik verwachten natuurlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 17:41:11 #62
388664 crew  Dotteke
pi_220856034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35 :o Ging vroeger toch een stuk moeilijker :P
You go girl
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:42:17 #63
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856044
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller :7
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten. :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:43:05 #64
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856048
JerneyBolk!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:43:27 #65
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
You go girl
O+
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:43:37 #66
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:43 schreef MooieTop6 het volgende:
JerneyBolk!
:(
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 17:49:00 #67
128465 Wrapster
pi_220856070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten. :P
Ach, plaats 35 is ook prima :Y En op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:51:12 #68
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856083
Het is weleens drukker geweest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:52:08 #69
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856086
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:49 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ach, plaats 35 is ook prima :Y En op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:53:45 #70
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856088
Bolk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856098
Blub en doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:57:15 #72
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub en doei
Lekker ite. :Y)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lekker ite. :Y)
Slpeb
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:58:13 #74
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Slpeb
Gehackt door Mario ? :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Gehackt door Mario ? :D
Nee

Moe dus slapen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:59:40 #76
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee

Moe dus slapen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856137
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
OMG Jerney !!! O+ O+ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:42 #78
128465 Wrapster
pi_220856139
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
heeft FOK verlaten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:44 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220856140
Hey Greys is back :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 18:09:29 #80
388664 crew  Dotteke
pi_220856144
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:10:12 #81
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856145
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Ik ben nog haske jong. :{w
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:11:05 #82
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856149
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
OMG Jerney !!! O+ O+ O+
Haaaaaai :W
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:11:08 #83
128465 Wrapster
pi_220856150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Precies :9

Doe je eraan. Toen ik ooit op FOK registreerde was ik stukken jonger :7
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:11:35 #84
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856153
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:12:36 #85
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856159
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje :P
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:12:38 #86
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Herkenbaar :D
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:12:53 #87
128465 Wrapster
pi_220856161
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje :P
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggen :z
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:13:29 #88
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+

Moet opruimen :'(
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:14:04 #89
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856167
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggen :z
Jaaaaaaaa vijf minuutjes maar O-)
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:14:52 #90
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856171
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:13 schreef jerney het volgende:

[..]
O+

Moet opruimen :'(
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:16:06 #91
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856175
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Ja het moet verdomme eens afgelopen zijn met die ongein!! :Y)

DAT DIT KAN IN… oh wacht -O-
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:16:15 #92
128465 Wrapster
pi_220856177
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef jerney het volgende:

[..]
Jaaaaaaaa vijf minuutjes maar O-)
Nog vijf minuutjes wachten of vijf minuutjes slapen? Ik doe meestal uurtje :Y
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:16:48 #93
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856180
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Binnenhof is leeg. Verbouwing.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:17:44 #94
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Binnenhof is leeg. Vebouwing.
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimen :( :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:18:22 #95
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856184
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Nog vijf minuutjes wachten of vijf minuutjes slapen? Ik doe meestal uurtje :Y
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:19:06 #96
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856188
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd :D
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?

Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap :@ :@
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:19:14 #97
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856189
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimen :( :P
Ik ook maar die luilak is vrij vandaag :(
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:19:58 #98
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856193
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?

Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap :@ :@
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebben :@
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:21:42 #99
128465 Wrapster
pi_220856204
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd :D
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:21:46 #100
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856205
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef jerney het volgende:

[..]
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebben :@
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote orde :@ :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:23:26 #101
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856211
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmaken ;(
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:25:25 #102
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856219
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote orde :@ :X
Ik ken het. :@ Maar het voordeel van ziek zijn, is dan weer dat het geen reet uitmaakt :D
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:28:00 #103
128465 Wrapster
pi_220856227
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmaken ;(
Ach, lekker doen als je het nodig hebt :Y

Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:35:44 #104
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856248
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:28 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ach, lekker doen als je het nodig hebt :Y

Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen? :)

Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.

Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om. :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:41:29 #105
128465 Wrapster
pi_220856276
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:35 schreef jerney het volgende:

[..]
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen? :)

Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.

Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om. :P
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:41:37 #106
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220856277
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef jerney het volgende:

[..]
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel drama :P
Beiden een soap denk ik ;)
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:46:44 #107
128465 Wrapster
pi_220856303
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...

Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.

heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:47:47 #108
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856309
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed. :) Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg :o

Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess :P

Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:49:23 #109
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Beiden een soap denk ik ;)
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest. :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:54:52 #110
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856343
Ik heb op winst Ajax ingezet @StevenHyde
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:55:15 #111
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856347
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...

Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.

[ afbeelding ]
Mooie prebuis, maat
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:00:04 #112
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220856378
Ik kop ' m er niet in
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:00:34 #113
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856383
:X
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:06:38 #114
128465 Wrapster
pi_220856418
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:47 schreef jerney het volgende:

[..]
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed. :) Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg :o

Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess :P

Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag. :)
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.

En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:07:31 #115
128465 Wrapster
pi_220856421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:55 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mooie prebuis, maat
Dankje. Heb je ook antwoord op de vraag toevallig?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:10:02 #116
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856438
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:07 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dankje. Heb je ook antwoord op de vraag toevallig?
Ja, wat je op de foto laat zien ziet er in principe normaal uit voor veel vacuümbuizen — vooral preampbuizen zoals ECC83 / 12AX7 / 6922 / 6SN7 enz.

De witte/grijsachtige “schaduw” bovenaan die de vorm van de interne onderdelen volgt, is meestal:

metaalafzetting (“getter flash” / verdamping van metalen),
warmteverkleuring van het glas,
of normale depositie door langdurig gebruik.

Dat het patroon overeenkomt met de plaat/heater-structuur eronder is juist typisch.

Belangrijk is vooral wat voor kleur en structuur het heeft:

Normaal: zilver, grijs, donkergrijs, licht bruinachtig, spiegelachtig of rokerig.
Probleem: krijtwit/melkachtig over de getter heen → dan is de buis vacuüm verloren.

Op jouw foto zie ik géén typische “lucht in de buis” schade. De getter lijkt niet wit uitgeblazen, eerder normaal verkleurd/deposited.

Ook belangrijk:

Geen rode platen (“red plating”) zichtbaar.
Geen scheuren in het glas.
Geen blauwe/paarse vonken.
Geen flitsen of instabiel gedrag.

Dus tenzij je:

ruis,
microfonie,
volumeverlies,
crackling,
brom,
of kanaalproblemen hebt,

zou ik me hier weinig zorgen over maken.

Dat kleine bruine/donkere puntje bovenaan kan simpelweg hitteverkleuring of een lokale afzetting zijn van jarenlang gebruik.

Als je wilt, kun je ook:

een foto maken terwijl de buis volledig opgewarmd is in een donkere ruimte,
of een foto van de zijkant,

dan kan ik nog beter beoordelen of alles gezond oogt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220856448
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...

Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.

[ afbeelding ]
:W Ja, ikke!

Ik geloof wel dat het normaal is hoor! :Y
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:11:31 #118
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856453
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:16:25 #119
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856482
Wat een prebuiskenners zitten hier _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:20:31 #120
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856513
Mijne was wel MooieGPT :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:20:43 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856517
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.

En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
Ohhhh ok! Ik dacht dat ze je meteen in het diepe gingen gooien! En een half jaar valt goed mee hoor, ik was er een jaar mee thuis en anderen die ik ken zelfs langer.

En ik ben op zich niet een enorm werkpaard hoor :D tenzij ik wat ik doe leuk vind dan, dan werk ik ook hard. Maar ik ben ook gesteld op m’n dutjes :P

En nu ben ik door want meneer de kok springt op de motor en m’n keuken is nog altijd een slagveld! :W
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:25:08 #122
128465 Wrapster
pi_220856544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Ja, ikke!

Ik geloof wel dat het normaal is hoor! :Y
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:25:41 #123
128465 Wrapster
pi_220856550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
Ding is, deze is nog niet heel oud. Denk dat hij nu 200 uur erop heeft zitten. Vandaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijne was wel MooieGPT :@
Dat had ik al door. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in AI als het daarop aankomt...
heeft FOK verlaten
pi_220856593
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:37:43 #125
128465 Wrapster
pi_220856647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
Idd. Mijn vorige buizen hadden de getter flash aan de bovenkant en was dit dus niet zichtbaar. Bij deze zit de flash aan de zijkant onderaan.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:46:09 #127
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856725
@ToT weet. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:48:15 #129
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856745
* gebrokenglas doet het anders: hij plaatst een ordinaire ToTBolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:51:28 #130
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220856777
Dat ging sneller dan verwacht 8-)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220856788
Ben hier ondertussen aan het koterslingeren.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:52:57 #133
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856797
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
Dat ging sneller dan verwacht 8-)
:?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220856802
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:54:58 #135
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
-O-
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:55:11 #136
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
Heb je een Odido abonnement?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:56:20 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220856839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:?
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:57:17 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856851
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:59:42 #139
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856874
En langs het tuinpad van mijn vader....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:12:13 #140
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857031
2a9bf98f93c454468a6a03886b39891333a13df6.jpg?1779387120

Zie de schommel al hangen :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:12:54 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220857037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Herkenbaar :D
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:13:16 #142
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857047
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:15:23 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220857080
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
^O^ Fijn dat het weer opgebouwd kan worden. Ik vind dat je dat echt snel gedaan hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:27 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220857121
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zie de schommel al hangen :D
Jou tuin UN?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:47 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220857125
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Je hebt de tuin toch klaar?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:48 #146
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:22:19 #147
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jou tuin UN?
Ja, zojuist even in bezig geweest
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:10 #148
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt de tuin toch klaar?
Nee, moet nog een stukje borderrand gezet worden, frame van schommel moet ik nog maken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:48 #149
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857183
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zie de schommel al hangen :D
Netjes. ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:24:28 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Dan was het ook geen spannende thriller
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:25:53 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220857207
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:06 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220857212
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja, zojuist even in bezig geweest
Ziet er toch netjes uit ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:36 #153
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden :D
Heb je tv aan plafond hangen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:37 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220857225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dan was het ook geen spannende thriller
Hey GG, :W maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:27:44 #155
388664 crew  Dotteke
pi_220857238
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heb je tv aan plafond hangen
Nee, ik ga op mijn zij liggen op de bank en dan kijk ik toch zo
Trouwens in bed kan ik ook gewoon tv kijken, maar dan moet ik op mijn rug blijven liggen en het kopeind iets hoger zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:30:05 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ziet er toch netjes uit ^O^
Zeker, is mijn trots :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:34:08 #157
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857311
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:35:01 #158
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857323
quote:
Kiloknallers.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:42:12 #159
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220857395
We worden WERELDKAMPIOEN @StevenHyde
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:48:58 #160
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:03:44 #161
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220857551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
Vond het de leukste wedstrijd vh seizoen. Lekkere sfeer ook. Hopelijk zondag nog zo'n pot
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:04:53 #162
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey GG, :W maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
:o

Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:05:20 #163
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
Nah.

:D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:06:19 #164
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220857579
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef jerney het volgende:

[..]
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest. :P
Bedoel je de mortal combat kopstoot van Zidane?
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:08:02 #165
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857595
wk bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 21:17:16 #166
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857645
Gebroken bo lk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:18:51 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857654
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
Gebroken bo lk
Ik ben geheel intact hoor :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:29:41 #168
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857692
Klein krasje op telefoonscherm -O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220857694
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:36:26 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220857720
*;
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:19 #171
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857740
*O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:45:10 #172
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857766
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
*;
De extra staat er op.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:51:09 #173
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220857800
dabrizka dabrzka
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:52:54 #174
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef mario390 het volgende:
dabrizka dabrzka
Nasdrovje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:55:08 #175
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef mario390 het volgende:
dabrizka dabrzka
Kurwaaaa
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 21:56:45 #176
388664 crew  Dotteke
pi_220857838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:o

Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?
nee hoor als ik ga liggen ben ik weg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:09 #177
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857839
Voor mario


Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:58:22 #178
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220857842
ik drink nu gösser radler zitron met almdudler
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:00:48 #179
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857862
Mit Almkäse?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:08:22 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220857895
Bolkje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:09:28 #181
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220857903
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:33 #182
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857939
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:09 schreef mario390 het volgende:
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
Ik ga wel weer. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:26:59 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220858030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
De extra staat er op.
K zag het
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:28:45 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220858043
hey Mikey :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:32:11 #185
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858060
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:33:22 #186
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858065
Daar issie weer hoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:34:05 #187
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858072
Niet holken, ik moet die oplwü-man voorbij
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:47 #188
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ga wel weer. :W
moet je niet
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:48 #189
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858082
Is er al een film van oplwü-man?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:36:48 #190
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858089
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
Is er al een film van oplwü-man?
Shit, het gebruiken van een willekeurige combinatie van vijf letters met minstens één trema blijkt als lokmiddel te werken. -O-
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:37:15 #191
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef mario390 het volgende:

[..]
moet je niet
Dit maakt me heel verdrietig. :'(
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:13 #192
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858098
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:24 #193
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit maakt me heel verdrietig. :'(
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:25 #194
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858112
w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:39 #195
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te veel gezegd gezien de vele conflicten die ontstaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:41:52 #196
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858124
~:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:43:31 #197
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef mario390 het volgende:

[..]
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
Je moet me niet zeg je. -O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:43:53 #198
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858139
:X
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:45:39 #199
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858152
Dacht dat we vrienden waren. :'(
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:46:42 #200
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858160
Niet holken
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:59:12 #201
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858278
Hier hebbie je punten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:59:54 #202
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858284
*O* bedankt, nu mag jij weer even
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:00:08 #203
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858286
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je moet me niet zeg je. -O-
ik zei moet je niet dat je niet moet hoor
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:00:12 #204
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858287
Dit was echt intimidatie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:01:59 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220858300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:59 schreef Homijn het volgende:
*O* bedankt, nu mag jij weer even
:W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:03:03 #206
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was echt intimidatie.
ich sagte du musst nicht gehn man man
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:03:14 #207
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858306
Moddeke :W
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:04:09 #208
388664 crew  Dotteke
pi_220858311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:03 schreef Homijn het volgende:
Moddeke :W
Verzin je weer mooi lief konijntjuh O+
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:04:32 #209
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858314
Wortelpuntjes voor homijn

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:05:01 #210
388664 crew  Dotteke
pi_220858315
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Wortelpuntjes voor homijn

[ afbeelding ]
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:05:09 #211
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858316
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Wortelpuntjes voor homijn

[ afbeelding ]
:9~
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:07:41 #212
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858331
Ik kleur vaak buiten de lijntjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:12:50 #213
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858342
<O)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:16:09 #214
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858357
hominijn makt teveel
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:16:47 #215
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kleur vaak buiten de lijntjes.
kenn je SCHOOT IN ROOS 1983?
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:18:12 #216
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858366
:N
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:20:09 #217
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858372
Bed of nog 1 :9B?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:20:39 #218
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858373
B:)B
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:21:14 #219
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858377
Dan doen we dat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:22:42 #220
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858382
^O^
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:27:11 #221
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:16 schreef mario390 het volgende:

[..]
kenn je SCHOOT IN ROOS 1983?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:27:57 #222
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858399
Leider :)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:29:55 #223
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858405
Het zit me niet mee. -O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220858406
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220858410
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:34:38 #226
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858420
Blub Doei
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:44:00 #227
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858455
man man nein |:(
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:44:39 #228
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858456
:7
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:45:14 #229
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858460
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
Het zit me niet mee. -O-
gevaarlijk dat hier plaatsen
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:47:54 #230
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858466
):O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:57:19 #231
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220858485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:06 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Bedoel je de mortal combat kopstoot van Zidane?
Ja! Tot zover mijn voetbalkennis :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:59:04 #232
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858490
w/ w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:00:00 #233
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858491
ü0häo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:03:36 #234
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858504
:s)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:04:07 #235
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858507
dyng
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:04:23 #236
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858510
:N :N
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:05:50 #237
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858511
päjn
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:06:23 #238
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858512
:%
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:07:33 #239
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858515
jpä
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:07:47 #240
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858517
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:09:39 #241
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858519
#v978o
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:10:18 #242
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858523
##
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:11:24 #243
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858525
ü0äj
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:11:52 #244
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858526
öüëīä
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:12:12 #245
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858528
man geh slafen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:13:29 #246
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858530
:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:14:12 #247
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858533
#püjm
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:14:41 #248
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858535
*O* *O* *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:15:15 #249
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858537
ctuj
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:16:13 #250
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858538
c_/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:16:23 #251
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858539
Ik dacht altijd dat een konijn vroeg in bed lag, je hoeft immers maar twee tanden te poetsen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:17:29 #252
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858542
_O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:17:57 #253
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858543
Daardoor heb ik juist extra tijd over voor het slapen gaan. :7 Vannacht ga ik pas om 03:00 uur slapen.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:18:33 #254
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858545
#üik
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:19:22 #255
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858548
:lijstje:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:19:34 #256
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858549
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:20:11 #257
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858551
ik kann je zeggen je kreg niet vele punten en ik blijv laaaang
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:20:34 #258
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858553
mettrzka me zolska je je niezka anlegkza

[ Bericht 25% gewijzigd door mario390 op 22-05-2026 00:32:20 ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:21:03 #259
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858555
:6
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:21:44 #260
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858558
#küöm
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:22:05 #261
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858559
:O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:22:31 #262
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858561
hwr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:22:49 #263
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858563
:M
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:23:12 #264
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858565
jsdmn
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:24:03 #265
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858567
:z
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:24:54 #266
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858570
Stephan: "Nina und ich kamen von der Milchstrasse zurück.
Vom Einkaufen. Und wieder mal kamen wir am blauen Planeten Erde vorbei, als plötzlich..."
Nina: "Da da da Stephan. Da wo die Erde 'Europa' heisst, haben sie überall neue Raketen und riesige Knallfrösche. Ich glaub', diebereiten ein tolles Fest vor!"
Stephan: "Und genauso war's: Spitze!!!"

Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!

Stephan: "Es war faszinierend: Eine Kosmomorgana! Es dauerte einen Tag und eine Nacht lang. Dann wurde es dunkel..."
Nina: "Die Menschen legen eine riesige schwarze Wolke um ihren Planeten. Ich glaub', die wollen jetzt schlafen..."
Stephan: "Und wir durchbrachen die Wolkendecke..."
Nina: "Oh, die schlafen ja gar nicht die feiern ja immernoch."

Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!

Nina: "Das war's wohl! ich glaub', hier läuft nichts mehr."
Stephan: "Ja! Lass abhauen! Wir können ja in 'nen paar Millionen Jahren mal wieder gucken kommen!" Stephan: "Nina und ich kamen von der Milchstrasse zurück.
Vom Einkaufen. Und wieder mal kamen wir am blauen Planeten Erde vorbei, als plötzlich..."
Nina: "Da da da Stephan. Da wo die Erde 'Europa' heisst, haben sie überall neue Raketen und riesige Knallfrösche. Ich glaub', diebereiten ein tolles Fest vor!"
Stephan: "Und genauso war's: Spitze!!!"

Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!

Stephan: "Es war faszinierend: Eine Kosmomorgana! Es dauerte einen Tag und eine Nacht lang. Dann wurde es dunkel..."
Nina: "Die Menschen legen eine riesige schwarze Wolke um ihren Planeten. Ich glaub', die wollen jetzt schlafen..."
Stephan: "Und wir durchbrachen die Wolkendecke..."
Nina: "Oh, die schlafen ja gar nicht die feiern ja immernoch."

Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!

Nina: "Das war's wohl! ich glaub', hier läuft nichts mehr."
Stephan: "Ja! Lass abhauen! Wir können ja in 'nen paar Millionen Jahren mal wieder gucken kommen!" Stephan: "Nina und ich kamen von der Milchstrasse zurück.
Vom Einkaufen. Und wieder mal kamen wir am blauen Planeten Erde vorbei, als plötzlich..."
Nina: "Da da da Stephan. Da wo die Erde 'Europa' heisst, haben sie überall neue Raketen und riesige Knallfrösche. Ich glaub', diebereiten ein tolles Fest vor!"
Stephan: "Und genauso war's: Spitze!!!"

Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!

Stephan: "Es war faszinierend: Eine Kosmomorgana! Es dauerte einen Tag und eine Nacht lang. Dann wurde es dunkel..."
Nina: "Die Menschen legen eine riesige schwarze Wolke um ihren Planeten. Ich glaub', die wollen jetzt schlafen..."
Stephan: "Und wir durchbrachen die Wolkendecke..."
Nina: "Oh, die schlafen ja gar nicht die feiern ja immernoch."

Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!

Nina: "Das war's wohl! ich glaub', hier läuft nichts mehr."
Stephan: "Ja! Lass abhauen! Wir können ja in 'nen paar Millionen Jahren mal wieder gucken kommen!"
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:25:14 #267
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858571
:Z
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220858574
Kak onrustig en vooral fucking lastig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:28:12 #269
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858578
:lijstje:
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:31:12 #270
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858584
hömyn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:32:40 #271
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858588
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 00:20 schreef mario390 het volgende:
mettrzka me zolska je je niezka anlegkza
pi_220858592
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:36:57 #273
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858597
>:O
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:43:50 #274
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858608
marioska
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:51:23 #275
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858624
O~)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:01:01 #276
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858644
Ich geh schlafen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:03:42 #277
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858648
:W
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:27:33 #278
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858673
.... :@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:29:34 #279
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858675
O-) <O)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:44:20 #280
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_220858681
Ich komme bölken ):O
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:56:08 #281
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858686
ok
  vrijdag 22 mei 2026 @ 02:05:40 #282
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_220858688
):O ):O
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 mei 2026 @ 02:23:59 #283
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858690
tughl
  vrijdag 22 mei 2026 @ 02:29:59 #284
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_220858692
:B
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_220858693
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 02:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 02:35:37 #286
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858696
hmm
  vrijdag 22 mei 2026 @ 03:06:09 #287
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_220858701
B:)B
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 mei 2026 @ 03:20:43 #288
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858709
hlk
pi_220858712
Droge neus en onrustig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 03:46:41 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220858718
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 04:01:19 #291
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858730
ook
  vrijdag 22 mei 2026 @ 04:05:29 #292
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220858731
Wurstenlöss
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:24:26 #294
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858745
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:40:41 #296
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858753
Slaapwel nog even :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858754
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:43:46 #298
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858756
Hee mutske :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:46:34 #299
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858759
even dit
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:46:42 #300
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858760
topic
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:46:48 #301
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858761
volmaken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')