Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker ite.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan nog de pannenkoek weg laten en het is helemaal perfectquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat gaat ook op mijn pannenkoek! Dubbelvouwen en even de oven in![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 21 mei 2026 15:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die heb je al gebruikt voor je pannenkoek natuurlijkIk heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend
![]()
![]()
Handig, kun je maken wanneer je maar wilquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef jerney het volgende:
[..]
NeeIk heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend
Heeft je vriend dat in het voren gemaakt?
heeft FOK verlaten![]()
hij is beslagklopper van beroep?quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef jerney het volgende:
[..]
NeeIk heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend
![]()
Dat is toch beslag ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef jerney het volgende:
[..]
NeeIk heb een onuitputtelijke bron van pannenkoekendeeg dankzij mijn vriend
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij maakt dat altijd op z’n werk, staat toch in de keuken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Handig, kun je maken wanneer je maar wilHeeft je vriend dat in het voren gemaakt?
![]()
![]()
Verbaas me regelmatig over dat taaltje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar hij is Belg en nu zeg ik het ook gek
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het went 😁 Ik moet nog wel altijd grinniken wanneer iemand miljaar zegt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verbaas me regelmatig over dat taaltje.![]()
Boh. Goed geregeld danquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hij maakt dat altijd op z’n werk, staat toch in de keuken.
heeft FOK verlaten![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Het went 😁 Ik moet nog wel altijd grinniken wanneer iemand miljaar zegt.
heeft FOK verlaten![]()
Kabouter Wesley.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dan aan Lambikquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan moest denken bij het zien van dat woord.![]()
Jyske is net als haar vader een vleesliefhebber. Ik geef haar broodje boterhamworst, broodje haalt ze uit de mond om mee te spelen maar het beleg eet ze opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die idd en dan op een sneetje volkoren
heeft FOK verlaten![]()
Trek in vis nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb dat wat jij poste simpelweg in mijn AI gepleurd en dit kwam eruitquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uit blik zoet je er niet zo mooi uit
heeft FOK verlaten![]()
Geef een @hemarookworst danquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:41 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske is net als haar vader een vleesliefhebber. Ik geef haar broodje boterhamworst, broodje haalt ze uit de mond om mee te spelen maar het beleg eet ze op
heeft FOK verlaten![]()
En AI weet ook niet dat sprot maar een klein visje isquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb dat wat jij poste simpelweg in mijn AI gepleurd en dit kwam eruit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwamquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En AI weet ook niet dat sprot maar een klein visje is
heeft FOK verlaten![]()
Die zal er ook vast wel in gaanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het stinkt hier naar vis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Denk dat het met Gemini oid ook wel zal lukkenquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwamUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de zitting vind op 18 juni plaats. Ga maar voor me duimen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten langquote:![]()
![]()
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel dramaquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten langzoals het hoort
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Piwo kurwa!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog snellerquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35Ging vroeger toch een stuk moeilijker
heeft FOK verlaten![]()
Stuur me maar een tikkiequote:Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog snellerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dit kon ik verwachten natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
You go girlquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35Ging vroeger toch een stuk moeilijker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller![]()
![]()
JerneyBolk!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ach, plaats 35 is ook primaquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten.En op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
heeft FOK verlaten![]()
Het is weleens drukker geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, plaats 35 is ook primaEn op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blub en doeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slpebquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Gehackt door Mario ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:
Moe dus slapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
OMG Jerney !!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodigquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
heeft FOK verlaten![]()
Hey Greys is back
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben nog haske jong.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien![]()
Doe je eraan. Toen ik ooit op FOK registreerde was ik stukken jonger
heeft FOK verlaten![]()
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutjequote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien![]()
![]()
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggenquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje
heeft FOK verlaten![]()
Jaaaaaaaa vijf minuutjes maarquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggen![]()
![]()
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja het moet verdomme eens afgelopen zijn met die ongein!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!![]()
DAT DIT KAN IN… oh wacht![]()
![]()
Binnenhof is leeg. Verbouwing.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijdquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nog vijf minuutjes wachten of vijf minuutjes slapen? Ik doe meestal uurtje![]()
![]()
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd
Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ook maar die luilak is vrij vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimen![]()
![]()
![]()
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?
Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap![]()
![]()
![]()
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijdheeft FOK verlaten![]()
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote ordequote:Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebben![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmakenquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?![]()
![]()
Ik ken het.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote orde![]()
Maar het voordeel van ziek zijn, is dan weer dat het geen reet uitmaakt
![]()
![]()
Ach, lekker doen als je het nodig hebtquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmaken![]()
Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.heeft FOK verlaten![]()
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, lekker doen als je het nodig hebt![]()
Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.
Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.
Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om.![]()
![]()
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen?
Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.
Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om.
En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.heeft FOK verlaten![]()
Beiden een soap denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel drama![]()
![]()
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...
Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.
heeft FOK verlaten![]()
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.
En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg
![]()
Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess
Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag.![]()
![]()
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest.quote:![]()
![]()
Ik heb op winst Ajax ingezet @StevenHydeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mooie prebuis, maatquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...
Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed.Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg
![]()
Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess
Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag.
En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.heeft FOK verlaten![]()
Ja, wat je op de foto laat zien ziet er in principe normaal uit voor veel vacuümbuizen — vooral preampbuizen zoals ECC83 / 12AX7 / 6922 / 6SN7 enz.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje. Heb je ook antwoord op de vraag toevallig?
De witte/grijsachtige “schaduw” bovenaan die de vorm van de interne onderdelen volgt, is meestal:
metaalafzetting (“getter flash” / verdamping van metalen),
warmteverkleuring van het glas,
of normale depositie door langdurig gebruik.
Dat het patroon overeenkomt met de plaat/heater-structuur eronder is juist typisch.
Belangrijk is vooral wat voor kleur en structuur het heeft:
Normaal: zilver, grijs, donkergrijs, licht bruinachtig, spiegelachtig of rokerig.
Probleem: krijtwit/melkachtig over de getter heen → dan is de buis vacuüm verloren.
Op jouw foto zie ik géén typische “lucht in de buis” schade. De getter lijkt niet wit uitgeblazen, eerder normaal verkleurd/deposited.
Ook belangrijk:
Geen rode platen (“red plating”) zichtbaar.
Geen scheuren in het glas.
Geen blauwe/paarse vonken.
Geen flitsen of instabiel gedrag.
Dus tenzij je:
ruis,
microfonie,
volumeverlies,
crackling,
brom,
of kanaalproblemen hebt,
zou ik me hier weinig zorgen over maken.
Dat kleine bruine/donkere puntje bovenaan kan simpelweg hitteverkleuring of een lokale afzetting zijn van jarenlang gebruik.
Als je wilt, kun je ook:
een foto maken terwijl de buis volledig opgewarmd is in een donkere ruimte,
of een foto van de zijkant,
dan kan ik nog beter beoordelen of alles gezond oogt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...
Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.
[ afbeelding ]Ja, ikke!
Ik geloof wel dat het normaal is hoor!![]()
![]()
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een prebuiskenners zitten hier
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mijne was wel MooieGPT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ohhhh ok! Ik dacht dat ze je meteen in het diepe gingen gooien! En een half jaar valt goed mee hoor, ik was er een jaar mee thuis en anderen die ik ken zelfs langer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.
En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
En ik ben op zich niet een enorm werkpaard hoortenzij ik wat ik doe leuk vind dan, dan werk ik ook hard. Maar ik ben ook gesteld op m’n dutjes
En nu ben ik door want meneer de kok springt op de motor en m’n keuken is nog altijd een slagveld!![]()
![]()
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ja, ikke!
Ik geloof wel dat het normaal is hoor!heeft FOK verlaten![]()
Ding is, deze is nog niet heel oud. Denk dat hij nu 200 uur erop heeft zitten. Vandaar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.Dat had ik al door. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in AI als het daarop aankomt...quote:heeft FOK verlaten![]()
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.![]()
Idd. Mijn vorige buizen hadden de getter flash aan de bovenkant en was dit dus niet zichtbaar. Bij deze zit de flash aan de zijkant onderaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.heeft FOK verlaten![]()
@ToT weet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas doet het anders: hij plaatst een ordinaire ToTBolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Heb je een Odido abonnement?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustertquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
En langs het tuinpad van mijn vader....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.
En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.Fijn dat het weer opgebouwd kan worden. Ik vind dat je dat echt snel gedaan hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jou tuin UN?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de schommel al hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt de tuin toch klaar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook niet, want dan zie ik de tv nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, zojuist even in bezig geweestquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nee, moet nog een stukje borderrand gezet worden, frame van schommel moet ik nog makenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Netjes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de schommel al hangen
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dan was het ook geen spannende thrillerquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezienCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhoudenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ziet er toch netjes uitquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zojuist even in bezig geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je tv aan plafond hangenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhoudenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey GG,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was het ook geen spannende thrillermaakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ik ga op mijn zij liggen op de bank en dan kijk ik toch zoquote:
Trouwens in bed kan ik ook gewoon tv kijken, maar dan moet ik op mijn rug blijven liggen en het kopeind iets hoger zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kiloknallers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We worden WERELDKAMPIOEN @StevenHydeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG,maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Bedoel je de mortal combat kopstoot van Zidane?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De extra staat er op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nasdrovje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee hoor als ik ga liggen ben ik weg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:09 schreef mario390 het volgende:
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
K zag hetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hey Mikey
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet holken, ik moet die oplwü-man voorbijMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Shit, het gebruiken van een willekeurige combinatie van vijf letters met minstens één trema blijkt als lokmiddel te werken.quote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dit maakt me heel verdrietig.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niks te veel gezegd gezien de vele conflicten die ontstaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je moet me niet zeg je.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dacht dat we vrienden waren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet holkenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
bedankt, nu mag jij weer even
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dit was echt intimidatie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moddeke
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Verzin je weer mooi lief konijntjuhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Wortelpuntjes voor homijn
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Wortelpuntjes voor homijn
[ afbeelding ]
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kleur vaak buiten de lijntjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Leider
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het zit me niet mee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blub DoeiMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja! Tot zover mijn voetbalkennisquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedoel je de mortal combat kopstoot van Zidane?![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
##MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
öüëīäMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik dacht altijd dat een konijn vroeg in bed lag, je hoeft immers maar twee tanden te poetsenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daardoor heb ik juist extra tijd over voor het slapen gaan.Vannacht ga ik pas om 03:00 uur slapen.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
mettrzka me zolska je je niezka anlegkza
[ Bericht 25% gewijzigd door mario390 op 22-05-2026 00:32:20 ]![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Stephan: "Nina und ich kamen von der Milchstrasse zurück.
Vom Einkaufen. Und wieder mal kamen wir am blauen Planeten Erde vorbei, als plötzlich..."
Nina: "Da da da Stephan. Da wo die Erde 'Europa' heisst, haben sie überall neue Raketen und riesige Knallfrösche. Ich glaub', diebereiten ein tolles Fest vor!"
Stephan: "Und genauso war's: Spitze!!!"
Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!
Stephan: "Es war faszinierend: Eine Kosmomorgana! Es dauerte einen Tag und eine Nacht lang. Dann wurde es dunkel..."
Nina: "Die Menschen legen eine riesige schwarze Wolke um ihren Planeten. Ich glaub', die wollen jetzt schlafen..."
Stephan: "Und wir durchbrachen die Wolkendecke..."
Nina: "Oh, die schlafen ja gar nicht die feiern ja immernoch."
Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!
Nina: "Das war's wohl! ich glaub', hier läuft nichts mehr."
Stephan: "Ja! Lass abhauen! Wir können ja in 'nen paar Millionen Jahren mal wieder gucken kommen!" Stephan: "Nina und ich kamen von der Milchstrasse zurück.
Vom Einkaufen. Und wieder mal kamen wir am blauen Planeten Erde vorbei, als plötzlich..."
Nina: "Da da da Stephan. Da wo die Erde 'Europa' heisst, haben sie überall neue Raketen und riesige Knallfrösche. Ich glaub', diebereiten ein tolles Fest vor!"
Stephan: "Und genauso war's: Spitze!!!"
Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!
Stephan: "Es war faszinierend: Eine Kosmomorgana! Es dauerte einen Tag und eine Nacht lang. Dann wurde es dunkel..."
Nina: "Die Menschen legen eine riesige schwarze Wolke um ihren Planeten. Ich glaub', die wollen jetzt schlafen..."
Stephan: "Und wir durchbrachen die Wolkendecke..."
Nina: "Oh, die schlafen ja gar nicht die feiern ja immernoch."
Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!
Nina: "Das war's wohl! ich glaub', hier läuft nichts mehr."
Stephan: "Ja! Lass abhauen! Wir können ja in 'nen paar Millionen Jahren mal wieder gucken kommen!" Stephan: "Nina und ich kamen von der Milchstrasse zurück.
Vom Einkaufen. Und wieder mal kamen wir am blauen Planeten Erde vorbei, als plötzlich..."
Nina: "Da da da Stephan. Da wo die Erde 'Europa' heisst, haben sie überall neue Raketen und riesige Knallfrösche. Ich glaub', diebereiten ein tolles Fest vor!"
Stephan: "Und genauso war's: Spitze!!!"
Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!
Stephan: "Es war faszinierend: Eine Kosmomorgana! Es dauerte einen Tag und eine Nacht lang. Dann wurde es dunkel..."
Nina: "Die Menschen legen eine riesige schwarze Wolke um ihren Planeten. Ich glaub', die wollen jetzt schlafen..."
Stephan: "Und wir durchbrachen die Wolkendecke..."
Nina: "Oh, die schlafen ja gar nicht die feiern ja immernoch."
Feuerwerk! Purpurrot leuchtet der Erdenball!
Powerpilz! Schneeweisse Nebel im Donnerhall!
Firlefanz: Freude schlägt Funken, die Herzen glühn!
Lichtermeer: Wo lodernde Flammen wie Blumen blühn!
Nina: "Das war's wohl! ich glaub', hier läuft nichts mehr."
Stephan: "Ja! Lass abhauen! Wir können ja in 'nen paar Millionen Jahren mal wieder gucken kommen!"![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kak onrustig en vooral fucking lastigWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
....
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ich komme bölken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Droge neus en onrustigWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: