abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:20:43 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856517
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.

En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
Ohhhh ok! Ik dacht dat ze je meteen in het diepe gingen gooien! En een half jaar valt goed mee hoor, ik was er een jaar mee thuis en anderen die ik ken zelfs langer.

En ik ben op zich niet een enorm werkpaard hoor :D tenzij ik wat ik doe leuk vind dan, dan werk ik ook hard. Maar ik ben ook gesteld op m’n dutjes :P

En nu ben ik door want meneer de kok springt op de motor en m’n keuken is nog altijd een slagveld! :W
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:25:08 #122
128465 Wrapster
pi_220856544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Ja, ikke!

Ik geloof wel dat het normaal is hoor! :Y
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:25:41 #123
128465 Wrapster
pi_220856550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
Ding is, deze is nog niet heel oud. Denk dat hij nu 200 uur erop heeft zitten. Vandaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijne was wel MooieGPT :@
Dat had ik al door. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in AI als het daarop aankomt...
heeft FOK verlaten
pi_220856593
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:37:43 #125
128465 Wrapster
pi_220856647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
Idd. Mijn vorige buizen hadden de getter flash aan de bovenkant en was dit dus niet zichtbaar. Bij deze zit de flash aan de zijkant onderaan.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:46:09 #127
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856725
@ToT weet. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:48:15 #129
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856745
* gebrokenglas doet het anders: hij plaatst een ordinaire ToTBolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:51:28 #130
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220856777
Dat ging sneller dan verwacht 8-)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220856788
Ben hier ondertussen aan het koterslingeren.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:52:57 #133
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856797
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
Dat ging sneller dan verwacht 8-)
:?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220856802
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:54:58 #135
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
-O-
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:55:11 #136
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
Heb je een Odido abonnement?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:56:20 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220856839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:?
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:57:17 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856851
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:59:42 #139
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856874
En langs het tuinpad van mijn vader....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:12:13 #140
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857031
2a9bf98f93c454468a6a03886b39891333a13df6.jpg?1779387120

Zie de schommel al hangen :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:12:54 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220857037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Herkenbaar :D
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:13:16 #142
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857047
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:15:23 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220857080
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
^O^ Fijn dat het weer opgebouwd kan worden. Ik vind dat je dat echt snel gedaan hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:27 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220857121
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zie de schommel al hangen :D
Jou tuin UN?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:47 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220857125
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Je hebt de tuin toch klaar?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:48 #146
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:22:19 #147
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jou tuin UN?
Ja, zojuist even in bezig geweest
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:10 #148
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt de tuin toch klaar?
Nee, moet nog een stukje borderrand gezet worden, frame van schommel moet ik nog maken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:48 #149
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857183
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zie de schommel al hangen :D
Netjes. ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:24:28 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Dan was het ook geen spannende thriller
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:25:53 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220857207
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:06 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220857212
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja, zojuist even in bezig geweest
Ziet er toch netjes uit ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:36 #153
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden :D
Heb je tv aan plafond hangen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:37 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220857225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dan was het ook geen spannende thriller
Hey GG, :W maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:27:44 #155
388664 crew  Dotteke
pi_220857238
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heb je tv aan plafond hangen
Nee, ik ga op mijn zij liggen op de bank en dan kijk ik toch zo
Trouwens in bed kan ik ook gewoon tv kijken, maar dan moet ik op mijn rug blijven liggen en het kopeind iets hoger zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:30:05 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ziet er toch netjes uit ^O^
Zeker, is mijn trots :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:34:08 #157
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857311
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:35:01 #158
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857323
quote:
Kiloknallers.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:42:12 #159
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220857395
We worden WERELDKAMPIOEN @StevenHyde
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:48:58 #160
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')