Ohhhh ok! Ik dacht dat ze je meteen in het diepe gingen gooien! En een half jaar valt goed mee hoor, ik was er een jaar mee thuis en anderen die ik ken zelfs langer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.
En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ja, ikke!
Ik geloof wel dat het normaal is hoor!
Ding is, deze is nog niet heel oud. Denk dat hij nu 200 uur erop heeft zitten. Vandaar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
Dat had ik al door. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in AI als het daarop aankomt...quote:
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
Idd. Mijn vorige buizen hadden de getter flash aan de bovenkant en was dit dus niet zichtbaar. Bij deze zit de flash aan de zijkant onderaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen.
Heb je een Odido abonnement?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen.
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustertquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijkenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.
En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
Jou tuin UN?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de schommel al hangen
Je hebt de tuin toch klaar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Ik ook niet, want dan zie ik de tv nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Ja, zojuist even in bezig geweestquote:
Nee, moet nog een stukje borderrand gezet worden, frame van schommel moet ik nog makenquote:
Netjes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de schommel al hangen
Dan was het ook geen spannende thrillerquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhoudenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Ziet er toch netjes uitquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zojuist even in bezig geweest
Heb je tv aan plafond hangenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden
Hey GG,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was het ook geen spannende thriller
Nee, ik ga op mijn zij liggen op de bank en dan kijk ik toch zoquote:
Kiloknallers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |