abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:23:26 #101
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856211
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmaken ;(
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:25:25 #102
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856219
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote orde :@ :X
Ik ken het. :@ Maar het voordeel van ziek zijn, is dan weer dat het geen reet uitmaakt :D
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:28:00 #103
128465 Wrapster
pi_220856227
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmaken ;(
Ach, lekker doen als je het nodig hebt :Y

Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:35:44 #104
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856248
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:28 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ach, lekker doen als je het nodig hebt :Y

Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen? :)

Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.

Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om. :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:41:29 #105
128465 Wrapster
pi_220856276
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:35 schreef jerney het volgende:

[..]
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen? :)

Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.

Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om. :P
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:41:37 #106
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220856277
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef jerney het volgende:

[..]
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel drama :P
Beiden een soap denk ik ;)
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:46:44 #107
128465 Wrapster
pi_220856303
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...

Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.

heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:47:47 #108
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856309
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed. :) Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg :o

Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess :P

Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:49:23 #109
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Beiden een soap denk ik ;)
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest. :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:54:52 #110
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856343
Ik heb op winst Ajax ingezet @StevenHyde
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:55:15 #111
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856347
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...

Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.

[ afbeelding ]
Mooie prebuis, maat
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:00:04 #112
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220856378
Ik kop ' m er niet in
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:00:34 #113
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856383
:X
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:06:38 #114
128465 Wrapster
pi_220856418
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:47 schreef jerney het volgende:

[..]
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed. :) Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg :o

Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess :P

Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag. :)
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.

En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:07:31 #115
128465 Wrapster
pi_220856421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:55 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mooie prebuis, maat
Dankje. Heb je ook antwoord op de vraag toevallig?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:10:02 #116
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856438
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:07 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dankje. Heb je ook antwoord op de vraag toevallig?
Ja, wat je op de foto laat zien ziet er in principe normaal uit voor veel vacuümbuizen — vooral preampbuizen zoals ECC83 / 12AX7 / 6922 / 6SN7 enz.

De witte/grijsachtige “schaduw” bovenaan die de vorm van de interne onderdelen volgt, is meestal:

metaalafzetting (“getter flash” / verdamping van metalen),
warmteverkleuring van het glas,
of normale depositie door langdurig gebruik.

Dat het patroon overeenkomt met de plaat/heater-structuur eronder is juist typisch.

Belangrijk is vooral wat voor kleur en structuur het heeft:

Normaal: zilver, grijs, donkergrijs, licht bruinachtig, spiegelachtig of rokerig.
Probleem: krijtwit/melkachtig over de getter heen → dan is de buis vacuüm verloren.

Op jouw foto zie ik géén typische “lucht in de buis” schade. De getter lijkt niet wit uitgeblazen, eerder normaal verkleurd/deposited.

Ook belangrijk:

Geen rode platen (“red plating”) zichtbaar.
Geen scheuren in het glas.
Geen blauwe/paarse vonken.
Geen flitsen of instabiel gedrag.

Dus tenzij je:

ruis,
microfonie,
volumeverlies,
crackling,
brom,
of kanaalproblemen hebt,

zou ik me hier weinig zorgen over maken.

Dat kleine bruine/donkere puntje bovenaan kan simpelweg hitteverkleuring of een lokale afzetting zijn van jarenlang gebruik.

Als je wilt, kun je ook:

een foto maken terwijl de buis volledig opgewarmd is in een donkere ruimte,
of een foto van de zijkant,

dan kan ik nog beter beoordelen of alles gezond oogt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220856448
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...

Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.

[ afbeelding ]
:W Ja, ikke!

Ik geloof wel dat het normaal is hoor! :Y
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:11:31 #118
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856453
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:16:25 #119
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856482
Wat een prebuiskenners zitten hier _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:20:31 #120
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856513
Mijne was wel MooieGPT :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:20:43 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856517
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:06 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.

En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
Ohhhh ok! Ik dacht dat ze je meteen in het diepe gingen gooien! En een half jaar valt goed mee hoor, ik was er een jaar mee thuis en anderen die ik ken zelfs langer.

En ik ben op zich niet een enorm werkpaard hoor :D tenzij ik wat ik doe leuk vind dan, dan werk ik ook hard. Maar ik ben ook gesteld op m’n dutjes :P

En nu ben ik door want meneer de kok springt op de motor en m’n keuken is nog altijd een slagveld! :W
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:25:08 #122
128465 Wrapster
pi_220856544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Ja, ikke!

Ik geloof wel dat het normaal is hoor! :Y
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:25:41 #123
128465 Wrapster
pi_220856550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
Ding is, deze is nog niet heel oud. Denk dat hij nu 200 uur erop heeft zitten. Vandaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijne was wel MooieGPT :@
Dat had ik al door. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in AI als het daarop aankomt...
heeft FOK verlaten
pi_220856593
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 19:37:43 #125
128465 Wrapster
pi_220856647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
Idd. Mijn vorige buizen hadden de getter flash aan de bovenkant en was dit dus niet zichtbaar. Bij deze zit de flash aan de zijkant onderaan.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:46:09 #127
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856725
@ToT weet. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:48:15 #129
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856745
* gebrokenglas doet het anders: hij plaatst een ordinaire ToTBolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:51:28 #130
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220856777
Dat ging sneller dan verwacht 8-)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220856788
Ben hier ondertussen aan het koterslingeren.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:52:57 #133
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856797
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
Dat ging sneller dan verwacht 8-)
:?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220856802
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:54:58 #135
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
-O-
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:55:11 #136
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, ik krijg de laatste tijd steeds spam-telefoontjes. Bekende oplichter als je het nummer opzoekt.
Ik heb hem op de blokkeerlijst gezet, en toen ging hij ineens SMSjes sturen van dat een bestelling klaar zou liggen. :')
Heb je een Odido abonnement?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 19:56:20 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220856839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:?
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:57:17 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220856851
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ben half 5 de tuin in gegaan. Tuinpad iets verlegd, zat 5cm speling in, gras gelegd, borderlands geplaatst, morgen schommelframe maken en klaar is ustert
^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:59:42 #139
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856874
En langs het tuinpad van mijn vader....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:12:13 #140
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857031
2a9bf98f93c454468a6a03886b39891333a13df6.jpg?1779387120

Zie de schommel al hangen :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:12:54 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220857037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Herkenbaar :D
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:13:16 #142
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857047
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:15:23 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220857080
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.

En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
^O^ Fijn dat het weer opgebouwd kan worden. Ik vind dat je dat echt snel gedaan hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:27 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220857121
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zie de schommel al hangen :D
Jou tuin UN?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:47 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220857125
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Je hebt de tuin toch klaar?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:18:48 #146
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:22:19 #147
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jou tuin UN?
Ja, zojuist even in bezig geweest
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:10 #148
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt de tuin toch klaar?
Nee, moet nog een stukje borderrand gezet worden, frame van schommel moet ik nog maken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:48 #149
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857183
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zie de schommel al hangen :D
Netjes. ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:24:28 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Dan was het ook geen spannende thriller
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:25:53 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220857207
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:06 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220857212
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja, zojuist even in bezig geweest
Ziet er toch netjes uit ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:36 #153
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden :D
Heb je tv aan plafond hangen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:26:37 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220857225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dan was het ook geen spannende thriller
Hey GG, :W maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 20:27:44 #155
388664 crew  Dotteke
pi_220857238
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heb je tv aan plafond hangen
Nee, ik ga op mijn zij liggen op de bank en dan kijk ik toch zo
Trouwens in bed kan ik ook gewoon tv kijken, maar dan moet ik op mijn rug blijven liggen en het kopeind iets hoger zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 20:30:05 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ziet er toch netjes uit ^O^
Zeker, is mijn trots :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:34:08 #157
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857311
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:35:01 #158
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857323
quote:
Kiloknallers.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:42:12 #159
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220857395
We worden WERELDKAMPIOEN @StevenHyde
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:48:58 #160
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:03:44 #161
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220857551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
Vond het de leukste wedstrijd vh seizoen. Lekkere sfeer ook. Hopelijk zondag nog zo'n pot
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:04:53 #162
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey GG, :W maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
:o

Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:05:20 #163
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:42 schreef MooieTop6 het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN @:stevenhyde
Nah.

:D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:06:19 #164
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220857579
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef jerney het volgende:

[..]
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest. :P
Bedoel je de mortal combat kopstoot van Zidane?
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:08:02 #165
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857595
wk bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 21:17:16 #166
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857645
Gebroken bo lk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:18:51 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220857654
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
Gebroken bo lk
Ik ben geheel intact hoor :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:29:41 #168
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857692
Klein krasje op telefoonscherm -O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220857694
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:36:26 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220857720
*;
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:19 #171
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220857740
*O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:45:10 #172
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857766
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
*;
De extra staat er op.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:51:09 #173
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220857800
dabrizka dabrzka
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:52:54 #174
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef mario390 het volgende:
dabrizka dabrzka
Nasdrovje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:55:08 #175
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:51 schreef mario390 het volgende:
dabrizka dabrzka
Kurwaaaa
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 21:56:45 #176
388664 crew  Dotteke
pi_220857838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:o

Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?
nee hoor als ik ga liggen ben ik weg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:09 #177
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857839
Voor mario


Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:58:22 #178
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220857842
ik drink nu gösser radler zitron met almdudler
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:00:48 #179
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220857862
Mit Almkäse?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:08:22 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220857895
Bolkje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:09:28 #181
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220857903
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:33 #182
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220857939
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:09 schreef mario390 het volgende:
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
Ik ga wel weer. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:26:59 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220858030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
De extra staat er op.
K zag het
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:28:45 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220858043
hey Mikey :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:32:11 #185
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858060
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:33:22 #186
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858065
Daar issie weer hoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:34:05 #187
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858072
Niet holken, ik moet die oplwü-man voorbij
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:47 #188
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ga wel weer. :W
moet je niet
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:48 #189
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858082
Is er al een film van oplwü-man?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:36:48 #190
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858089
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
Is er al een film van oplwü-man?
Shit, het gebruiken van een willekeurige combinatie van vijf letters met minstens één trema blijkt als lokmiddel te werken. -O-
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:37:15 #191
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef mario390 het volgende:

[..]
moet je niet
Dit maakt me heel verdrietig. :'(
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:13 #192
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858098
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:38:24 #193
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit maakt me heel verdrietig. :'(
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:25 #194
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858112
w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:39 #195
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220858114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Niks te veel gezegd gezien de vele conflicten die ontstaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:41:52 #196
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858124
~:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:43:31 #197
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef mario390 het volgende:

[..]
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
Je moet me niet zeg je. -O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:43:53 #198
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858139
:X
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:45:39 #199
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220858152
Dacht dat we vrienden waren. :'(
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:46:42 #200
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220858160
Niet holken
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')