Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmakenquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?
Ik ken het.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote orde![]()
Ach, lekker doen als je het nodig hebtquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben meestal al onder zeil voor ik die gedachte kan afmaken
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, lekker doen als je het nodig hebt![]()
Ik had aan het begin van mijn burnout ook veel rust nodig en heb dat ook gewoon genomen. Als ik moe was ging ik lekker liggen pitten en zag wel weer wanneer ik wakker werd. Dat heeft me goed gedaan.
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh burnouts zijn ook een raar beestje ja, ben je er goed uitgekomen?
Ja ik heb wel leren luisteren naar mijn lichaam ipv steeds te lang door te pushen, maar daarom vind ik het nog niet altijd even leuk.
Alleen met grafweer draai ik me met plezier nog even om.
Beiden een soap denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel drama
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.
En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest.quote:
Mooie prebuis, maatquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...
Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dat klinkt idd alsof je er voor het grootste gedeelte wel doorheen bent. Keigoed.Ik vind wel dat ze je er meteen goed terug in smijten zeg
![]()
Ja dat waardeloze gevoel is eh… waardeloos, I guess
Ik geef graag creatieve videolessen om me nog een beetje nuttig te voelen haha, gelukkig ben ik er ook wel goed in. Wel jammer dat een normale baan er echt niet in zit, zelfs niet voor een paar uurtjes. Ik mis mijn oude baan nog altijd wel, ik deed die graag.
Ja, wat je op de foto laat zien ziet er in principe normaal uit voor veel vacuümbuizen — vooral preampbuizen zoals ECC83 / 12AX7 / 6922 / 6SN7 enz.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje. Heb je ook antwoord op de vraag toevallig?
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:46 schreef Wrapster het volgende:
Zijn hier trouwens nog anderen mensen met een buizenversterker? Dacht wel maar weet niet zeker...
Mijn pre buis is aan de bovenkant aan het verkleuren (in de vorm van de plaat en heater die eronder zit) en ik kan nergens vinden of dit normaal is. Ik vermoed dat het gewoon afzetting van metalen is en het niet uitmaakt maar weet het liever zeker.
[ afbeelding ]
Ohhhh ok! Ik dacht dat ze je meteen in het diepe gingen gooien! En een half jaar valt goed mee hoor, ik was er een jaar mee thuis en anderen die ik ken zelfs langer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Valt wel mee, hebben rustig opgebouwd en ben met paar uurtjes per week begonnen. Ben inmiddels al half jaar uit de running helaas.
En goed dat je met iets bezig kunt zijn wat je leuk vind, is idd belangrijk want anders kun je je inderdaad heel erg nutteloos gaan voelen. Had ik aan het begin van mijn burnout ook omdat ik gewoon niet meer kon werken maar werk voor mij wel een belangrijk iets is waar ik mijn tijd graag aan besteed.
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ja, ikke!
Ik geloof wel dat het normaal is hoor!
Ding is, deze is nog niet heel oud. Denk dat hij nu 200 uur erop heeft zitten. Vandaar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
Verkleuring van een voorversterkerbuis (pre-amp buis) is in veel gevallen een normaal verschijnsel en duidt vaak op ouderdom, hitte of fabricageresten in het glas. Omdat voorversterkerbuizen doorgaans 10.000 tot 12.000 uur meegaan, is vervanging pas nodig bij hoorbare storingen.
Dat had ik al door. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in AI als het daarop aankomt...quote:
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klinkt ook nog steeds even goed dus zal idd wel meevallen. Had het alleen nog nooit gezien dus vandaar.
Idd. Mijn vorige buizen hadden de getter flash aan de bovenkant en was dit dus niet zichtbaar. Bij deze zit de flash aan de zijkant onderaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het gewoon doordat de elektronen een beetje materie los-bombarderen en dat dat daar weer neerslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |