nee hoor als ik ga liggen ben ik weg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:09 schreef mario390 het volgende:
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
K zag hetquote:
Shit, het gebruiken van een willekeurige combinatie van vijf letters met minstens één trema blijkt als lokmiddel te werken.quote:
Dit maakt me heel verdrietig.quote:
Niks te veel gezegd gezien de vele conflicten die ontstaanquote:
Je moet me niet zeg je.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |