Zit tenminste een beetje consistentie inquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar meestal pas na minstens een jaar
I like the way you thinkquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zit tenminste een beetje consistentie in
Flory ?quote:
Blubquote:
Kan ook spek inquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga zo even een eitje voor op brood bakken
Post soms nog in KSC.quote:
Nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zeker. Ik bak altijd stukjes bacon en doe dat eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |