Wie was je eerst? Of is dat geheim?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef Wrapster het volgende:
Heb jerney in het verleden wel eens voorbij zien komen. Maar dat is ook al 3 gebruikersnamen geleden...
Dit dode paard lijkt de kracht te hebben van Mr Jingelsquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:
[..]Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit dode paard lijkt de kracht te hebben van Mr Jingels
Dat is geen geheim. Ooit begonnen met The_Terminator, daarna Bondage, daarna WrappedEuphoria en nu dezequote:
Ohhhh the Terminator heb ik wel eens voorbij zien komen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is geen geheim. Ooit begonnen met The_Terminator, daarna Bondage, daarna WrappedEuphoria en nu deze
quote:
heftigquote:Trouweloos betekent dat iemand ontrouw is, zich niet aan gemaakte afspraken houdt, of zijn beloftes schendt. Het duidt vaak op onbetrouwbaar, verraderlijk of bedrieglijk gedrag tegenover iemand op wie je hoort te kunnen bouwen
The_Terminator bestaat nog steeds maar doe ik al tijden niets meer mee. Vond bondage beter bij mij passen, want ja, mijn hobby... Echter is mijn huidige nog wat specifieker en het leuke is dat het net even wat neutraler is dan bondage en niet iedereen doorheeft waar het voor staat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh the Terminator heb ik wel eens voorbij zien komen ja.Waarom veranderd?
Ah zoquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
The_Terminator bestaat nog steeds maar doe ik al tijden niets meer mee. Vond bondage beter bij mij passen, want ja, mijn hobby... Echter is mijn huidige nog wat specifieker en het leuke is dat het net even wat neutraler is dan bondage en niet iedereen doorheeft waar het voor staat.
Hoezo richting FOK!?, Je komt steeds weer terugquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef jerney het volgende:
[..]Alleen trouweloos richting fok
Ok en whatsapp
Dat. En wrapsquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah zoDus jij kan mooie rollades maken
Ja maar meestal pas na minstens een jaarquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoezo richting FOK!?, Je komt steeds weer terug
kan ik ook met mijn buikquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah zoDus jij kan mooie rollades maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |