abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:30:26 #1
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851634

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:30:43 #2
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851635
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:31:34 #3
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851636
nein
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:32:15 #4
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851638
-O-
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:33:17 #5
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851639
oäh
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:35:47 #6
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851640
Weer een lekker dagje bolken *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:40:09 #7
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851643
:N
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:41:30 #8
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851645
:Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:43:47 #9
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851646
* Homijn bolkt door voor plek 7
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:46:51 #10
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851647
jij mag dat :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:48:11 #11
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851649
De strijd is fel
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:49:35 #12
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851651
ik zie het idd, weinig punten afgelopen nacht, had ik niet verwacht tbh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:51:30 #13
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851652
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
jij mag dat :Y
:( :(
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:52:46 #14
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851653
helaas
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:52:54 #15
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851654
:@
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:58:15 #16
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851655
):O
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:58:22 #17
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851656
w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220851657
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:59:15 #19
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851658
Hee mutske :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:24 schreef mario390 het volgende:
geh slafen
Hoor wie het zegt :')
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 06:01:34 #21
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851661
Harde woorden :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 06:03:24 #22
388664 crew  Dotteke
pi_220851662
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 06:03:37 #23
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851663
Baksteen is ook een hard woord
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 06:05:24 #24
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851664
Hee Dot :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 06:05:42 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220851665
Hey UN :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 06:06:04 #26
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851666
Je bent er vroeg bij vandaag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851672
Slecht geslapen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 06:12:22 #28
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851674
Minder, gister ook al he?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 06:26:38 #29
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220851686
Mogge :W
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 06:28:46 #30
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851689
MT6 _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 06:31:30 #31
388664 crew  Dotteke
pi_220851693
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
Je bent er vroeg bij vandaag
Ja dacht kom jou even gezelschap houden :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220851696
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
Minder, gister ook al he?
Bijna altijd :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 06:59:24 #33
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220851713
Blub
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:01:36 #34
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851717
Administratie ook weer gedaan :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 07:02:19 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220851718
Fans
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:03:47 #36
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851722
d1825bf5636e2232e058f58712678d4e9e4aad05.jpg?1779339830
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851724
Straks met het fietske naar begeleid werk *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:06:02 #38
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851725
Is nu al heerlijk buiten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851726
Volgens Buienradar al 13 graden
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:11:42 #40
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851731
Klopt, voelt zacht aan. Als vrouwlief wakker is maar eens een begin maken in de tuin
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851732
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, voelt zacht aan. Als vrouwlief wakker is maar eens een begin maken in de tuin
Jyske-klaar maken? :)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:14:28 #42
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:12 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Jyske-klaar maken? :)
Ja, ik ga wat borderrandjes vervangen, tuinpad wat opschuiven zodat de kieren er uit zijn, gras leggen en een frame maken om een schommel op te hangen. Maar zal niet in een dag gaan vrees is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:18:15 #44
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851740
Hee ToT :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:17 schreef ToT het volgende:
:W Luitjes!
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:18:22 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851742
En Jyskebolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851744
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
En Jyskebolk
Ikea dus? :T
  donderdag 21 mei 2026 @ 07:25:18 #48
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220851767
quote:
GebruikerTs AlleenFans _O_

Zou abonneren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220851786
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 07:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220851795
Paultjuhhh op OnlyFans? :?
pi_220851815
Jeuk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:47:00 #52
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:18 schreef ToT het volgende:

[..]
Ikea dus? :T
Neen. Jyskebolk = Jyske wakker :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851843
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Neen. Jyskebolk = Jyske wakker :P
Dada
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 07:53:39 #54
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dada
Gaat hele dadagen door :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dada

Dadaïsme
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 08:00:54 #56
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851878
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:57 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dadaïsme
Dit moest ik Google.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851879
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:00 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dit moest ik Google.
:D :T
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 08:09:53 #58
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851899
Even een bolkje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220851901
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 08:21:00 #60
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851929
Sow
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 09:11:59 #61
128465 Wrapster
pi_220852252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jeuk
Krabben
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 09:13:33 #62
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220852287
Goede oplossing :Y

:W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:13:51 #63
388664 crew  Dotteke
pi_220852293
Olleke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 09:15:09 #64
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220852322
Bolleke
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:15:34 #65
388664 crew  Dotteke
pi_220852336
UN bolken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 09:15:39 #66
128465 Wrapster
pi_220852338
Snolleke
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 09:16:06 #67
128465 Wrapster
pi_220852349
Dotteke :7
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 09:18:50 #68
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220852373
Heb zin in vandaag, lekker de tuin in
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:20:10 #69
388664 crew  Dotteke
pi_220852381
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:15 schreef Wrapster het volgende:
Snolleke
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:16 schreef Wrapster het volgende:
Dotteke :7
:o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 09:22:15 #70
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220852394
:D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:25:52 #72
388664 crew  Dotteke
pi_220852422
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef _UserName_ het volgende:
:D
Wrappie durft wel he :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:38:55 #74
388664 crew  Dotteke
pi_220852592
ToT BolK
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:47:23 #75
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220852684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:57 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dadaïsme
Ursonate :T
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:48:52 #76
388664 crew  Dotteke
pi_220852697
bakkie pleur c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:49:14 #77
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220852705
Lekker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:51:43 #78
388664 crew  Dotteke
pi_220852758
Dat dacht ik ook, dus heb mij er maar een gepakt.
De koffie vloeit hier niet meer zo rijkelijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 09:53:58 #79
128465 Wrapster
pi_220852789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
:o
:D :*
heeft FOK verlaten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:54:44 #80
388664 crew  Dotteke
pi_220852803
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:53 schreef Wrapster het volgende:

[..]
:D :*
O+
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:55:11 #81
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220852809
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220852834
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:57:46 #83
388664 crew  Dotteke
pi_220852854
Hey Blubske, ben je op de fiets naar het werk, of moet je pas vanmiddag werken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220852881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Hey Blubske, ben je op de fiets naar het werk, of moet je pas vanmiddag werken?
Op werk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:59:52 #85
388664 crew  Dotteke
pi_220852901
Oeps Mutske jij ook al onder het werk Bolkuh :o ;)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:03:24 #86
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220852968
BlubBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 10:34:46 #87
388664 crew  Dotteke
pi_220853234
MT6 Bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:35:13 #88
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220853244
:blauwoog:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 10:40:15 #89
388664 crew  Dotteke
pi_220853297
^p^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220853418
Had even niets te doen

Blub want pauze
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:52:07 #91
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220853419
DotBolk *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220853430
Pauze

Droge neus :(
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 10:59:01 #93
388664 crew  Dotteke
pi_220853446
Altijd weer die droge neus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220853451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Altijd weer die droge neus
Dot (lees: klodder) zalf en laten zitten
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:03:43 #95
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853468
zo de buit is binnen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 11:06:45 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220853482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:00 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dot (lees: klodder) zalf en laten zitten
Lijkt mij ook niet fijn ene dot zalf in je neus de hele tijd
Weten ze niet hoe dat komt dat je neus altijd zo droog is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:12:31 #97
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853504
Dotbolk :+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220853516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lijkt mij ook niet fijn ene dot zalf in je neus de hele tijd
Weten ze niet hoe dat komt dat je neus altijd zo droog is
Nadien goed snuiten hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:18:31 #99
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853533
Toch jammer dat vrouwlief gaat werken zo.. anders had ik al een begin kunnen maken in de tuin
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 11:20:02 #100
388664 crew  Dotteke
pi_220853544
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef _UserName_ het volgende:
Toch jammer dat vrouwlief gaat werken zo.. anders had ik al een begin kunnen maken in de tuin
Zet je de kleine toch lekker buiten?

Of ga je in te tuin als ze slaapt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:20:54 #101
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zet je de kleine toch lekker buiten?

Of ga je in te tuin als ze slaapt
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.

Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veilig
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 11:25:01 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853598
Tis toch te erg voor woorden, ben nauwelijks een half uur thuis, en ik verveel me nu al de tering :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:35:34 #103
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853741
Das mooi klote ja
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 11:40:20 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853795
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:35 schreef _UserName_ het volgende:
Das mooi klote ja
Ik snap echt niet meer hoe dat moet hoor :') Een mens heeft toch buitenlucht nodig? :? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:44:34 #105
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853807
Ja lijkt mij wel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 12:10:16 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853918
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 12:16:20 #107
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853944
Ik dacht dat men onschuldig is tot schuldig bewezen?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:18:14 #108
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220853958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik :')
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 12:22:54 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853996
quote:
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @Rob)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:26:36 #110
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854032
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:22 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @:Rob)
Weet ik maar las dit en dacht mss kan je hier iets mee.,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:27:29 #111
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854053
Hmm
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:27:49 #112
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854061
Mario. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:29:48 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220854100
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.

Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veilig
Ik had toen ze die leeftijd hadden altijd een box in de tuin staan.
Maar ik snap dat je niet aan het werk gaat in de tuin hoor als zij erbij is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:30:36 #114
388664 crew  Dotteke
pi_220854116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik :')
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douche
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:31:23 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220854133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:27 schreef mario390 het volgende:
Hmm
Hey Mario :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:32:11 #116
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mario. *O*
Hai
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:32:24 #117
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854157
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mario :W
Hallo
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:33:05 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220854170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:32 schreef mario390 het volgende:

[..]
Hallo
Alles goed met Mario?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 12:34:55 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douche
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @Rob ben?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:36:31 #120
388664 crew  Dotteke
pi_220854235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @:Rob ben?
O ja dat wordt dan een ander verhaal. Had ik even niet aan gedacht.
Maar dat valt allemaal te bewijzen dus ik zou mij niet al te druk maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:48:56 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854349
Weer even zwaaien :W
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:50:12 #122
388664 crew  Dotteke
pi_220854377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:48 schreef jerney het volgende:
Weer even zwaaien :W
Jerney :W *O* *O* Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220854416
Naar huisBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:53:05 #124
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jerney :W *O* *O* Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Haai Dotteke! Modje ondertussen! :o
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou? :)
pi_220854431
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:48 schreef jerney het volgende:
Weer even zwaaien :W
:o
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:54:37 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220854434
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef jerney het volgende:

[..]
Haai Dotteke! Modje ondertussen! :o
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou? :)
AL een paar jaar mod hoor.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.

Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:56:23 #127
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
:o
Ook even zwaaien naar jou dan :W
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:57:19 #128
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854450
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef jerney het volgende:

[..]
Ook even zwaaien naar jou dan :W
:W
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:58:11 #129
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854458
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
AL een paar jaar mod hoor.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.

Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.
O+

Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D

Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus? :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:58:41 #130
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854462
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:57 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
:W
Hemaaa :W
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:58:53 #131
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854463
Zelfbolk ;(
pi_220854475
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef jerney het volgende:

[..]
Ook even zwaaien naar jou dan :W
Hallo jongedame :*
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:00:19 #133
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854476
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:

[..]
Hemaaa :W
Leuk jou weer te zien hier

quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:
Zelfbolk ;(
het is hier rustig laatste tijd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:01:29 #134
388664 crew  Dotteke
pi_220854478
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:

[..]
O+

Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D

Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus? :)
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaat :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:01:36 #135
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Hallo jongedame :*
Goeiemorgen! :* Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:02:21 #136
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854482
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Leuk jou weer te zien hier
[..]
het is hier rustig laatste tijd
O+ Ja het is een beetje trekken aan een dood paard he, zelfs dit topic was erg rustig gisteravond. :P
pi_220854486
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef jerney het volgende:

[..]
Goeiemorgen! :* Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig :D
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg is
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:03:39 #138
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaat :*
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan haha
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:05:09 #139
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg is
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet geloven :'( Hopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt . :D
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:09:26 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220854515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:03 schreef jerney het volgende:

[..]
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan haha
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:10:16 #141
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*;
O+ bolk vol liefde ^p^
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:10:37 #142
388664 crew  Dotteke
pi_220854521
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:10 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ bolk vol liefde ^p^
*O* O+ *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:11:06 #143
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854524
Deze bolk he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220854531
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:05 schreef jerney het volgende:

[..]
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet geloven :'( Hopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt . :D
we worden allemaal een dagje ouder.
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:14:23 #145
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*O* O+ *O*
:S___D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:15:26 #146
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854556
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]
we worden allemaal een dagje ouder.
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:16:25 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220854561
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doen :Y
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:16:41 #148
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854562
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
jij nog in Antwerpen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:17:27 #149
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854565
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
Heb je al gordijnen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:18:47 #150
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Alles fijn achter het gordijn?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:19:40 #151
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doen :Y
O+ ik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:19:47 #152
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854579
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Alles fijn achter het gordijn?
:Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:20:25 #153
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854582
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
jij nog in Antwerpen?
Yup :) Ik woon hier wel graag.
pi_220854584
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
Altijd goed als ik jou zie :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:21:40 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Nee :D

Nouja alleen in mijn kamertje waar de badkamer aan vast hangt, dan kan ik plassen met de deur open en me omkleden zonder pottenkijkers:P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:22:09 #156
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Altijd goed als ik jou zie :@
Charmeur :@ En verder? :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:22:47 #157
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Waar moet je hem anders aan afvegen :?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:23:12 #158
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854598
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:

[..]
Yup :) Ik woon hier wel graag.
ja vind het ook een leuke stad
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220854606
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:22 schreef jerney het volgende:

[..]
Charmeur :@ En verder? :P
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.

En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:24:26 #160
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854607
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja vind het ook een leuke stad
Vooral hier op ‘t Zuid O+
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:25:40 #161
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.

En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..
Nice! Wat doe je? En nog weekenden vol zon ook O+
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:26:38 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220854615
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:19 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ ik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend :D
Dat is natuurlijk ook veel beter
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:26:41 #163
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854617
Oh en chronische migraine met aura. Dus veel neurologische shit en het compenseren van mijn symptomen is nogal vermoeiend blijkbaar. Dus niets levensbedreigends ofzo. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:27:10 #164
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook veel beter
Ja ik heb het wel naar m’n zin. :)
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:27:48 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220854623
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:27 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik heb het wel naar m’n zin. :)
Mooi zo, een leven buiten FOK! wie had dat ooit kunnen bedenken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:28:25 #166
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mooi zo, een leven buiten FOK! wie had dat ooit kunnen bedenken :D
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:34:17 #167
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854650
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef jerney het volgende:

[..]
Vooral hier op ‘t Zuid O+
dan woon je wel leuk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 13:39:41 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854671
Echt hoor, ik mag 4 a-viertjes inleveren bij de rechter als 'bewijs' maar alleen al het summier beschrijven van de laatste 7 jaar van m'n leven zit nu al op 5, en ik kan toch echt niks weglaten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:43:10 #169
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854704
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:34 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dan woon je wel leuk
Ja ik heb daar ontzettend veel geluk gehad met mijn herenhuis appartementje. :) De huurprijzen zijn helaas wel achterlijk gestegen sinds 2020, maarja je moet er iets voor over hebben om niet op ‘t Kiel te gaan zitten. 😁
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:43:57 #170
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor, ik mag 4 a-viertjes inleveren bij de rechter als 'bewijs' maar alleen al het summier beschrijven van de laatste 7 jaar van m'n leven zit nu al op 5, en ik kan toch echt niks weglaten.
Wat is dat voor nonsens, moeten bewijzen waarom je niet genoeg water verbruikt? :?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:45:38 #171
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mario :W
oh daar staat hm dus voor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 13:47:22 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854719
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:43 schreef jerney het volgende:

[..]
Wat is dat voor nonsens, moeten bewijzen waarom je niet genoeg water verbruikt? :?
Ik zou geen gebruik maken van mijn woning overeenkomstig het huurcontract. Dus willen ze me er uit hebben, zodat ze het aan een overlastgevend Asielzoekersgezin kunnen toewijzen. Komende maand is de rechtszitting. En nee, ik maak geen grap.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:47:56 #173
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854722
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:43 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik heb daar ontzettend veel geluk gehad met mijn herenhuis appartementje. :) De huurprijzen zijn helaas wel achterlijk gestegen sinds 2020, maarja je moet er iets voor over hebben om niet op ‘t Kiel te gaan zitten. 😁
ik ken die wijken verder niet hoor, is 't kiel een tuigwijk?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:52:03 #174
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik zou geen gebruik maken van mijn woning overeenkomstig het huurcontract. Dus willen ze me er uit hebben, zodat ze het aan een overlastgevend Asielzoekersgezin kunnen toewijzen. Komende maand is de rechtszitting. En nee, ik maak geen grap.
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:53:00 #175
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854751
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik ken die wijken verder niet hoor, is 't kiel een tuigwijk?
Ja, ooit eens gaan kijken voor een huis en ik was er snel weer weg. Nare sfeer, overdag al agressie op straat. Nee dan zit ik liever hier, in een gezellige buurt. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:53:32 #176
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854761
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 13:54:43 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854763
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220854783
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Amen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:59:33 #179
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854784
Ziet er niet goed uit voor Weski.
https://www.rechtspraak.n(...)strafzaak-inez-weski
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:01:32 #180
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854792
Vandaag is Mutti harig
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:01:56 #181
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
Gratuliere.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:02:19 #182
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854796
🤣 met j
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:02:42 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854802
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Soul is hier de baas.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:04:45 #184
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
@maily
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:05:05 #185
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul is hier de baas.
geen huisbaas zijn :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:08:21 #186
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:02 schreef mario390 het volgende:
🤣 met j
Jutti is harig ? :?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:08 #187
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854831
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hier :D Ach ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen. :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:19 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854832
Ik mag me toch een gezegend mens moelsen dat ik m'n mail nooit weggooi. Ik kan tot wel 14 jaar terugzoeken. is best behulpzaam bij het zoeken naar data en afspraken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:25 #189
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:54 schreef DJMO het volgende:

[..]
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?
Dat zou kunnen :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:10:59 #190
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hier :D Ach ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen. :P
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:11:59 #191
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854848
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:12:23 #192
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854850
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
Beetje raar en beheer is boertig, maar alles wordt netjes opgelost. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:14:51 #193
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854858
Boertig moest ik even opzoeken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:02 #194
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
wil je niet zomaar foto's van mij plaatsen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:38 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220854865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:47 #196
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854868
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wil je niet zomaar foto's van mij plaatsen
Sorry. :@
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220854869
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef jerney het volgende:

[..]
Dat zou kunnen :@
Mensen hebben jouw telefoonnummer :o
pi_220854872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?
een scheerapparaat
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:18:54 #199
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
een scheerapparaat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 14:19:26 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220854881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
een scheerapparaat
_O- is ze gelijk niet meer harig :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:20:13 #201
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
Boertig moest ik even opzoeken.
Oh wordt dat in Nederland niet gebruikt? Ik woon hier al te lang :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:21:16 #202
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854891
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Mensen hebben jouw telefoonnummer :o
Een paar :P
pi_220854896
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:21 schreef jerney het volgende:

[..]
Een paar :P
the lucky few
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:23:43 #204
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]
the lucky few
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang. :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:24:21 #205
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang. :P
Dit is de manier
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:24:45 #206
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854907
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang. :P
je lijkt mij wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:25:03 #207
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
Gilette Venus een optie?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:26:49 #208
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854920
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:24 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
je lijkt mij wel
Wil je m’n nummer? :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:27:07 #209
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854922
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:24 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Dit is de manier
^)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:27:49 #210
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854925
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:26 schreef jerney het volgende:

[..]
Wil je m’n nummer? :P
:o :@
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220854927
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang. :P
:o
hoe lang is kei lang? langer dan 1 uur?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 14:28:37 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]
the lucky few
i'm one of them O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:28:51 #213
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854933
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]
:o
hoe lang is kei lang? langer dan 1 uur?
Maanden soms :@
pi_220854934
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef jerney het volgende:

[..]
Maanden soms :@
jeetje
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:29:33 #215
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854936
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef jerney het volgende:

[..]
Maanden soms :@
oh dat is zelfs mij te gortig :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220854941
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:32:30 #217
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854947
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
oh dat is zelfs mij te gortig :D
Als ik veel last heb van mijn symptomen heb ik andere prioriteiten. :P Een paar mensen die dichtbij me staan, daar doe ik nog wel moeite voor om te puzzelen wat er zou kunnen staan natuurlijk. :) Maar het liefst gewoon even bellen dan.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 14:35:50 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854962
* DJMO is out of order for now.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:36:46 #219
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854968
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:32 schreef jerney het volgende:

[..]
Als ik veel last heb van mijn symptomen heb ik andere prioriteiten. :P Een paar mensen die dichtbij me staan, daar doe ik nog wel moeite voor om te puzzelen wat er zou kunnen staan natuurlijk. :) Maar het liefst gewoon even bellen dan.
heb vaak genoeg momenten dat ik niet op neem en dan later ga appen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:37:07 #220
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef DJMO het volgende:
* DJMO is out of order for now.
:W
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:37:19 #221
128465 Wrapster
pi_220854975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef DJMO het volgende:
* DJMO is out of order for now.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:38:01 #222
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854980
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
heb vaak genoeg momenten dat ik niet op neem en dan later ga appen
Ja hier ook hoor, mijn telefoon staat 9 van de 10 keer op stil.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:38:22 #223
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854982
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef Wrapster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:38:44 #224
128465 Wrapster
pi_220854983
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:38 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
*O*
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:43:21 #225
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855005
Moggûh 2.0 :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:00 #226
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855012
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:03 #227
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855013
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh 2.0 :W
Lekker dutje gedaan ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:17 #228
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855014
:s)
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:27 #229
128465 Wrapster
pi_220855015
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Wat voor meet?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:47 #230
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855018
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Waarvan?
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:46:54 #231
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855024
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
EO jongerendag ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:47:08 #232
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855027
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wat voor meet?
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:21 #233
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855035
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Ohhh dat klinkt wel leuk! :)
En… sociaal.. :P
Veel plezier *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:25 #234
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
EO jongerendag ?
alleen als er een dikke rave komt of als er gevreten en gezopen wordt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:35 #235
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lekker dutje gedaan ?
Ja, was ff nodig :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:49:21 #236
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855039
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Deze man _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:49:38 #237
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855042
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohhh dat klinkt wel leuk! :)
En… sociaal.. :P
Veel plezier *O*
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:50:01 #238
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855046
Hee jerney :W
Oud gediende gok ik?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:50:17 #239
128465 Wrapster
pi_220855048
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Ja, waarom ook niet :D

Een Food Festival kan weinig fout aan zijn :Y)
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:51:05 #240
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855051
Eten is altijd goed :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220855055
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee jerney :W
Oud gediende gok ik?
u kent Jerney niet :o
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:52:06 #242
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855056
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebt
I get it! Had ik ook na jaren ziek thuis te zitten. Af en toe een terrasje doen met ex-collega’s is leuk hoor maar echt diep ging dat ook niet. Ik heb dan uiteindelijk een bestie opgeduikeld via bumble bff en toen vond ik het wel weer voldoende haha
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:52:41 #243
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]
u kent Jerney niet :o
Neen, ben pas sinds 3-4 jaar echt wat actief op forum, daarvooraltijd FP
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:53:24 #244
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855062
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee jerney :W
Oud gediende gok ik?
Hallooo :W Ja, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:53:52 #245
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]
u kent Jerney niet :o
Niet zo gek toch, ik ben een ongelooflijk trouweloze :D
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:54:35 #246
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:

[..]
Hallooo :W Ja, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken. :)
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bent *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:55:16 #247
128465 Wrapster
pi_220855072
Heb jerney in het verleden wel eens voorbij zien komen. Maar dat is ook al 3 gebruikersnamen geleden...
heeft FOK verlaten
pi_220855075
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:

[..]
Niet zo gek toch, ik ben een ongelooflijk trouweloze :D
een wat? :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:56:24 #249
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855076
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:54 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bent *O*
O+ Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
pi_220855079
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
wij ook :+
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:56:55 #251
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855081
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef Wrapster het volgende:
Heb jerney in het verleden wel eens voorbij zien komen. Maar dat is ook al 3 gebruikersnamen geleden...
Wie was je eerst? Of is dat geheim? :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:57:09 #252
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855084
Komt ze mooi mee weg.
Dit is de straf voor Weski
Het Openbaar Ministerie had een gevangenisstraf van vier jaar en zes maanden geëist. De rechtbank acht een forse onvoorwaardelijke celstraf in beginsel passend bij de ernst van de feiten en verwijst daarbij naar vergelijkbare zaken, waaronder die van Youssef Taghi.

Toch hoeft Weski niet terug naar de gevangenis. De rechtbank weegt haar kwetsbare lichamelijke en psychische gezondheid, haar leeftijd, het ontbreken van eerdere veroordelingen en de gemaakte procedurele fouten mee bij het bepalen van de straf. De uiteindelijke straf komt neer op 42 dagen celstraf.

Daarom legt de rechtbank uiteindelijk een gevangenisstraf op die aanzienlijk lager uitvalt dan de eis van het Openbaar Ministerie en die niet leidt tot een nieuwe detentie voor de voormalig topadvocaat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:57:27 #253
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]
een wat? :@
Een trouweloze ^)
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:57:53 #254
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855087
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
Dit dode paard lijkt de kracht te hebben van Mr Jingels :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:59:27 #255
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855092
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:57 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dit dode paard lijkt de kracht te hebben van Mr Jingels :Y
:D Gelukkig niet die van Boxer.

[ Bericht 0% gewijzigd door jerney op 21-05-2026 15:00:31 (Hersenpap) ]
pi_220855105
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:57 schreef jerney het volgende:

[..]
Een trouweloze ^)
gekke vlaming
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:02:19 #257
128465 Wrapster
pi_220855106
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:

[..]
Wie was je eerst? Of is dat geheim? :P
Dat is geen geheim. Ooit begonnen met The_Terminator, daarna Bondage, daarna WrappedEuphoria en nu deze :7
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:03:02 #258
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gekke vlaming
Nuut :’(
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:03:39 #259
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855112
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat is geen geheim. Ooit begonnen met The_Terminator, daarna Bondage, daarna WrappedEuphoria en nu deze :7
Ohhhh the Terminator heb ik wel eens voorbij zien komen ja. :) Waarom veranderd?
pi_220855115
Piep
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220855117
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef jerney het volgende:

[..]
Nuut :’(
quote:
Trouweloos betekent dat iemand ontrouw is, zich niet aan gemaakte afspraken houdt, of zijn beloftes schendt. Het duidt vaak op onbetrouwbaar, verraderlijk of bedrieglijk gedrag tegenover iemand op wie je hoort te kunnen bouwen
heftig
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 15:06:13 #262
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855123
Je vis is kapot mutske :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 15:06:53 #263
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855125
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:59 schreef jerney het volgende:

[..]
:D Gelukkig niet die van Boxer.
Van Boxer?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:07:05 #264
128465 Wrapster
pi_220855126
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohhhh the Terminator heb ik wel eens voorbij zien komen ja. :) Waarom veranderd?
The_Terminator bestaat nog steeds maar doe ik al tijden niets meer mee. Vond bondage beter bij mij passen, want ja, mijn hobby... Echter is mijn huidige nog wat specifieker en het leuke is dat het net even wat neutraler is dan bondage en niet iedereen doorheeft waar het voor staat.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:07:18 #265
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855127
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
Je vis is kapot mutske :P
wat wd-40 smeren zodat die niet meer piept
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:07:20 #266
128465 Wrapster
pi_220855128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Piep
Je bent stuk?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:07:37 #267
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]
[..]
heftig
:D Alleen trouweloos richting fok :P Ok en whatsapp :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:08:10 #268
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855132
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:06 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Van Boxer?
Animal Farm ;(
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:08:55 #269
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855135
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef Wrapster het volgende:

[..]
The_Terminator bestaat nog steeds maar doe ik al tijden niets meer mee. Vond bondage beter bij mij passen, want ja, mijn hobby... Echter is mijn huidige nog wat specifieker en het leuke is dat het net even wat neutraler is dan bondage en niet iedereen doorheeft waar het voor staat.
Ah zo :D Dus jij kan mooie rollades maken :P
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 15:09:11 #270
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855136
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef jerney het volgende:

[..]
:D Alleen trouweloos richting fok :P Ok en whatsapp :@
Hoezo richting FOK!?, Je komt steeds weer terug :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:09:23 #271
128465 Wrapster
pi_220855139
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:08 schreef jerney het volgende:

[..]
Ah zo :D Dus jij kan mooie rollades maken :P
Dat. En wraps :9
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:10:02 #272
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855143
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Hoezo richting FOK!?, Je komt steeds weer terug :s)
Ja maar meestal pas na minstens een jaar :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:10:25 #273
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855147
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:08 schreef jerney het volgende:

[..]
Ah zo :D Dus jij kan mooie rollades maken :P
kan ik ook met mijn buik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:10:28 #274
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855148
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat. En wraps :9
Lekker :9
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:10:45 #275
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855149
Ik ga een spekpannenkoek maken :Y)
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:10:59 #276
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855150
Is Vork hier eigenlijk nog?
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:11:36 #277
128465 Wrapster
pi_220855155
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja maar meestal pas na minstens een jaar :@
Zit tenminste een beetje consistentie in :7
heeft FOK verlaten
pi_220855156
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:
Ik ga een spekpannenkoek maken :Y)
:9
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:11:46 #279
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855158
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
kan ik ook met mijn buik
Onder de indruk nu O+
pi_220855159
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:
Is Vork hier eigenlijk nog?
die met die telefoon?
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:12:11 #281
128465 Wrapster
pi_220855162
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:

[..]
Lekker :9
Uhu :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:
Ik ga een spekpannenkoek maken :Y)
Ook lekker.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:12:13 #282
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Zit tenminste een beetje consistentie in :7
I like the way you think *)
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:12:33 #283
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855166
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die met die telefoon?
Kweenie, die van de smilies :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:13:09 #284
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855170
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:12 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Uhu :Y
[..]
Ook lekker.
Met guanciale nog lekkerder O+
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:14:01 #285
128465 Wrapster
pi_220855176
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:13 schreef jerney het volgende:

[..]
Met guanciale nog lekkerder O+
Heb trek nu }:|
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:15:36 #286
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855184
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Heb trek nu }:|
Sorry :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:16:04 #287
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855186
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Kweenie, die van de smilies :P
Flory ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:17:05 #288
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Flory ?
Oh dan heb ik dat verkeerd onthouden :{
pi_220855191
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
Je vis is kapot mutske :P
Blub :6
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:17:16 #290
128465 Wrapster
pi_220855192
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Sorry :@
Komt goed, ik ga zo even een eitje voor op brood bakken :Y
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:18:08 #291
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855194
quote:
80s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:17 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Komt goed, ik ga zo even een eitje voor op brood bakken :Y
Kan ook spek in :9
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:20:14 #292
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855204
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:17 schreef jerney het volgende:

[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd onthouden :{
Post soms nog in KSC.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220855206
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Kan ook spek in :9
en kaas
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:20:57 #294
128465 Wrapster
pi_220855208
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Kan ook spek in :9
Zeker. Ik bak altijd stukjes bacon en doe dat eronder :9
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:21:58 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855214
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Kan ook spek in :9
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:22:01 #296
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Post soms nog in KSC.
Gezellig :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:22:59 #297
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]
en kaas
Dat gaat ook op mijn pannenkoek! Dubbelvouwen en even de oven in O+
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:23:03 #298
128465 Wrapster
pi_220855225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat ja.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:24:03 #299
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855231
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:20 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Zeker. Ik bak altijd stukjes bacon en doe dat eronder :9
Nu ben ik jaloers O+ eieren op ;(
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 15:24:39 #300
128465 Wrapster
pi_220855234
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:24 schreef jerney het volgende:

[..]
Nu ben ik jaloers O+ eieren op ;(
Die heb je al gebruikt voor je pannenkoek natuurlijk :o
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:24:44 #301
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855235
ik eet uit blik een "dzika ryba szprot w sosie meksykanskim" van de poolse supermarkt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')