Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn bolkt door voor plek 7MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De strijd is felMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik zie het idd, weinig punten afgelopen nacht, had ik niet verwacht tbhTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
helaasMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoor wie het zegtquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Baksteen is ook een hard woordMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slecht geslapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mogge
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja dacht kom jou even gezelschap houdenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bijna altijdquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Straks met het fietske naar begeleid werk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Volgens Buienradar al 13 gradenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Klopt, voelt zacht aan. Als vrouwlief wakker is maar eens een begin maken in de tuinTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Jyske-klaar maken?quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, voelt zacht aan. Als vrouwlief wakker is maar eens een begin maken in de tuin
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja, ik ga wat borderrandjes vervangen, tuinpad wat opschuiven zodat de kieren er uit zijn, gras leggen en een frame maken om een schommel op te hangen. Maar zal niet in een dag gaan vrees isquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
GebruikerTs AlleenFansquote:![]()
Zou abonnerenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JeukWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Neen. Jyskebolk = Jyske wakkerquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dadaquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
UN bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb zin in vandaag, lekker de tuin inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wrappie durft wel hequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ToT BolKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bakkie pleur
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat dacht ik ook, dus heb mij er maar een gepakt.
De koffie vloeit hier niet meer zo rijkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey Blubske, ben je op de fiets naar het werk, of moet je pas vanmiddag werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Op werkquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Hey Blubske, ben je op de fiets naar het werk, of moet je pas vanmiddag werken?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Oeps Mutske jij ook al onder het werk Bolkuh![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
MT6 BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had even niets te doen
Blub want pauzeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Pauze
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Altijd weer die droge neusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot (lees: klodder) zalf en laten zittenquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lijkt mij ook niet fijn ene dot zalf in je neus de hele tijdquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dot (lees: klodder) zalf en laten zitten
Weten ze niet hoe dat komt dat je neus altijd zo droog isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nadien goed snuiten hihiquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet fijn ene dot zalf in je neus de hele tijd
Weten ze niet hoe dat komt dat je neus altijd zo droog isWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Toch jammer dat vrouwlief gaat werken zo.. anders had ik al een begin kunnen maken in de tuinTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Zet je de kleine toch lekker buiten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:18 schreef _UserName_ het volgende:
Toch jammer dat vrouwlief gaat werken zo.. anders had ik al een begin kunnen maken in de tuin
Of ga je in te tuin als ze slaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je de kleine toch lekker buiten?
Of ga je in te tuin als ze slaapt
Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veiligTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Tis toch te erg voor woorden, ben nauwelijks een half uur thuis, en ik verveel me nu al de tering
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik snap echt niet meer hoe dat moet hoorquote:Een mens heeft toch buitenlucht nodig?
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik dacht dat men onschuldig is tot schuldig bewezen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @Rob)quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2FIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weet ik maar las dit en dacht mss kan je hier iets mee.,quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @:Rob)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had toen ze die leeftijd hadden altijd een box in de tuin staan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.
Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veilig
Maar ik snap dat je niet aan het werk gaat in de tuin hoor als zij erbij isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douchequote:Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alles goed met Mario?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @Rob ben?quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de doucheIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O ja dat wordt dan een ander verhaal. Had ik even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @:Rob ben?
Maar dat valt allemaal te bewijzen dus ik zou mij niet al te druk maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jerneyquote:![]()
![]()
Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Naar huisBlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Haai Dotteke! Modje ondertussen!quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jerney![]()
![]()
Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
![]()
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou?![]()
![]()
AL een paar jaar mod hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai Dotteke! Modje ondertussen!![]()
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou?
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.
Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL een paar jaar mod hoor.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.
Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.
Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D
Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus?![]()
![]()
Leuk jou weer te zien hierquote:het is hier rustig laatste tijdquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D
Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goeiemorgen!quote:Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk jou weer te zien hier
[..]
het is hier rustig laatste tijdJa het is een beetje trekken aan een dood paard he, zelfs dit topic was erg rustig gisteravond.
![]()
![]()
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg isquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Goeiemorgen!Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig
![]()
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan hahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaat![]()
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet gelovenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg isHopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt .
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan haha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze bolk heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
we worden allemaal een dagje ouder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:05 schreef jerney het volgende:
[..]
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet gelovenHopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt .
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?![]()
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we worden allemaal een dagje ouder.
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.![]()
![]()
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jij nog in Antwerpen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je al gordijnen ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doenik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles fijn achter het gordijn?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd goed als ik jou ziequote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.![]()
![]()
Neequote:
Nouja alleen in mijn kamertje waar de badkamer aan vast hangt, dan kan ik plassen met de deur open en me omkleden zonder pottenkijkers:P![]()
Waar moet je hem anders aan afvegenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.quote:
En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..![]()
Vooral hier op ‘t Zuidquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja vind het ook een leuke stad![]()
![]()
Nice! Wat doe je? En nog weekenden vol zon ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.
En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..![]()
![]()
Dat is natuurlijk ook veel beterquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]ik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh en chronische migraine met aura. Dus veel neurologische shit en het compenseren van mijn symptomen is nogal vermoeiend blijkbaar. Dus niets levensbedreigends ofzo.![]()
![]()
Mooi zo, een leven buiten FOK! wie had dat ooit kunnen bedenkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, een leven buiten FOK! wie had dat ooit kunnen bedenken![]()
![]()
Echt hoor, ik mag 4 a-viertjes inleveren bij de rechter als 'bewijs' maar alleen al het summier beschrijven van de laatste 7 jaar van m'n leven zit nu al op 5, en ik kan toch echt niks weglaten.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja ik heb daar ontzettend veel geluk gehad met mijn herenhuis appartementje.quote:De huurprijzen zijn helaas wel achterlijk gestegen sinds 2020, maarja je moet er iets voor over hebben om niet op ‘t Kiel te gaan zitten. 😁
![]()
Wat is dat voor nonsens, moeten bewijzen waarom je niet genoeg water verbruikt?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor, ik mag 4 a-viertjes inleveren bij de rechter als 'bewijs' maar alleen al het summier beschrijven van de laatste 7 jaar van m'n leven zit nu al op 5, en ik kan toch echt niks weglaten.![]()
![]()
Ik zou geen gebruik maken van mijn woning overeenkomstig het huurcontract. Dus willen ze me er uit hebben, zodat ze het aan een overlastgevend Asielzoekersgezin kunnen toewijzen. Komende maand is de rechtszitting. En nee, ik maak geen grap.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat is dat voor nonsens, moeten bewijzen waarom je niet genoeg water verbruikt?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik ken die wijken verder niet hoor, is 't kiel een tuigwijk?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ontzettend veel geluk gehad met mijn herenhuis appartementje.De huurprijzen zijn helaas wel achterlijk gestegen sinds 2020, maarja je moet er iets voor over hebben om niet op ‘t Kiel te gaan zitten. 😁
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou geen gebruik maken van mijn woning overeenkomstig het huurcontract. Dus willen ze me er uit hebben, zodat ze het aan een overlastgevend Asielzoekersgezin kunnen toewijzen. Komende maand is de rechtszitting. En nee, ik maak geen grap.![]()
Ja, ooit eens gaan kijken voor een huis en ik was er snel weer weg. Nare sfeer, overdag al agressie op straat. Nee dan zit ik liever hier, in een gezellige buurt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ken die wijken verder niet hoor, is 't kiel een tuigwijk?![]()
![]()
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Amenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis benWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ziet er niet goed uit voor Weski.
https://www.rechtspraak.n(...)strafzaak-inez-weski“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gratuliere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soul is hier de baas.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jutti is harig ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hierquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis benAch ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen.
![]()
![]()
Ik mag me toch een gezegend mens moelsen dat ik m'n mail nooit weggooi. Ik kan tot wel 14 jaar terugzoeken. is best behulpzaam bij het zoeken naar data en afsprakenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?![]()
![]()
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hierAch ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje raar en beheer is boertig, maar alles wordt netjes opgelost.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben![]()
![]()
Boertig moest ik even opzoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je niet zomaar foto's van mij plaatsen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een scheerapparaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?![]()
quote:is ze gelijk niet meer harig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit is de manierquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
je lijkt mij welquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gilette Venus een optie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang.
hoe lang is kei lang? langer dan 1 uur?![]()
i'm one of themquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maanden somsquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is kei lang? langer dan 1 uur?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik veel last heb van mijn symptomen heb ik andere prioriteiten.quote:Een paar mensen die dichtbij me staan, daar doe ik nog wel moeite voor om te puzzelen wat er zou kunnen staan natuurlijk.
Maar het liefst gewoon even bellen dan.
![]()
* DJMO is out of order for now.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
heb vaak genoeg momenten dat ik niet op neem en dan later ga appenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik veel last heb van mijn symptomen heb ik andere prioriteiten.Een paar mensen die dichtbij me staan, daar doe ik nog wel moeite voor om te puzzelen wat er zou kunnen staan natuurlijk.
Maar het liefst gewoon even bellen dan.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja hier ook hoor, mijn telefoon staat 9 van de 10 keer op stil.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb vaak genoeg momenten dat ik niet op neem en dan later ga appen![]()
Lekker dutje gedaan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor meet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup eventheeft FOK verlaten![]()
Waarvan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event![]()
EO jongerendag ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteitenquote:
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohhh dat klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
![]()
En… sociaal..
Veel plezier![]()
![]()
alleen als er een dikke rave komt of als er gevreten en gezopen wordtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze manquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebtquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt wel leuk!![]()
En… sociaal..
Veel plezierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, waarom ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
![]()
Een Food Festival kan weinig fout aan zijn
heeft FOK verlaten![]()
I get it! Had ik ook na jaren ziek thuis te zitten. Af en toe een terrasje doen met ex-collega’s is leuk hoor maar echt diep ging dat ook niet. Ik heb dan uiteindelijk een bestie opgeduikeld via bumble bff en toen vond ik het wel weer voldoende hahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebt![]()
Neen, ben pas sinds 3-4 jaar echt wat actief op forum, daarvooraltijd FPquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Halloooquote:Ja, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken.
![]()
![]()
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bentquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:
[..]
HalloooJa, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heb jerney in het verleden wel eens voorbij zien komen. Maar dat is ook al 3 gebruikersnamen geleden...heeft FOK verlaten![]()
een wat?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet zo gek toch, ik ben een ongelooflijk trouweloze![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bentBen telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
![]()
wij ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:
[..]Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
![]()
![]()
Wie was je eerst? Of is dat geheim?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef Wrapster het volgende:
Heb jerney in het verleden wel eens voorbij zien komen. Maar dat is ook al 3 gebruikersnamen geleden...![]()
![]()
Komt ze mooi mee weg.
Dit is de straf voor Weski
Het Openbaar Ministerie had een gevangenisstraf van vier jaar en zes maanden geëist. De rechtbank acht een forse onvoorwaardelijke celstraf in beginsel passend bij de ernst van de feiten en verwijst daarbij naar vergelijkbare zaken, waaronder die van Youssef Taghi.
Toch hoeft Weski niet terug naar de gevangenis. De rechtbank weegt haar kwetsbare lichamelijke en psychische gezondheid, haar leeftijd, het ontbreken van eerdere veroordelingen en de gemaakte procedurele fouten mee bij het bepalen van de straf. De uiteindelijke straf komt neer op 42 dagen celstraf.
Daarom legt de rechtbank uiteindelijk een gevangenisstraf op die aanzienlijk lager uitvalt dan de eis van het Openbaar Ministerie en die niet leidt tot een nieuwe detentie voor de voormalig topadvocaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit dode paard lijkt de kracht te hebben van Mr Jingelsquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:
[..]Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit dode paard lijkt de kracht te hebben van Mr JingelsGelukkig niet die van Boxer.
[ Bericht 0% gewijzigd door jerney op 21-05-2026 15:00:31 (Hersenpap) ]![]()
Dat is geen geheim. Ooit begonnen met The_Terminator, daarna Bondage, daarna WrappedEuphoria en nu dezequote:
heeft FOK verlaten![]()
Ohhhh the Terminator heb ik wel eens voorbij zien komen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is geen geheim. Ooit begonnen met The_Terminator, daarna Bondage, daarna WrappedEuphoria en nu dezeWaarom veranderd?
![]()
PiepWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:heftigquote:Trouweloos betekent dat iemand ontrouw is, zich niet aan gemaakte afspraken houdt, of zijn beloftes schendt. Het duidt vaak op onbetrouwbaar, verraderlijk of bedrieglijk gedrag tegenover iemand op wie je hoort te kunnen bouwen![]()
The_Terminator bestaat nog steeds maar doe ik al tijden niets meer mee. Vond bondage beter bij mij passen, want ja, mijn hobby... Echter is mijn huidige nog wat specifieker en het leuke is dat het net even wat neutraler is dan bondage en niet iedereen doorheeft waar het voor staat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh the Terminator heb ik wel eens voorbij zien komen ja.Waarom veranderd?
heeft FOK verlaten![]()
Ah zoquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
The_Terminator bestaat nog steeds maar doe ik al tijden niets meer mee. Vond bondage beter bij mij passen, want ja, mijn hobby... Echter is mijn huidige nog wat specifieker en het leuke is dat het net even wat neutraler is dan bondage en niet iedereen doorheeft waar het voor staat.Dus jij kan mooie rollades maken
![]()
![]()
Hoezo richting FOK!?, Je komt steeds weer terugquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef jerney het volgende:
[..]Alleen trouweloos richting fok
Ok en whatsapp
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat. En wrapsquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah zoDus jij kan mooie rollades maken
heeft FOK verlaten![]()
Ja maar meestal pas na minstens een jaarquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoezo richting FOK!?, Je komt steeds weer terug![]()
![]()
kan ik ook met mijn buikquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah zoDus jij kan mooie rollades maken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zit tenminste een beetje consistentie inquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar meestal pas na minstens een jaar
heeft FOK verlaten![]()
I like the way you thinkquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zit tenminste een beetje consistentie in![]()
![]()
Flory ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blubquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Kan ook spek inquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga zo even een eitje voor op brood bakken![]()
![]()
Post soms nog in KSC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zeker. Ik bak altijd stukjes bacon en doe dat erondereieren op
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: