AL een paar jaar mod hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai Dotteke! Modje ondertussen!![]()
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL een paar jaar mod hoor.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.
Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.
Leuk jou weer te zien hierquote:
het is hier rustig laatste tijdquote:
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D
Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus?
Goeiemorgen!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk jou weer te zien hier
[..]
het is hier rustig laatste tijd
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg isquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Goeiemorgen!Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan hahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaat
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet gelovenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg is
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan haha
we worden allemaal een dagje ouder.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:05 schreef jerney het volgende:
[..]
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet gelovenHopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt .
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we worden allemaal een dagje ouder.
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.
jij nog in Antwerpen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.
Heb je al gordijnen ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor.![]()
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |