abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:48:56 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854349
Weer even zwaaien :W
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:50:12 #122
388664 crew  Dotteke
pi_220854377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:48 schreef jerney het volgende:
Weer even zwaaien :W
Jerney :W *O* *O* Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220854416
Naar huisBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:53:05 #124
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jerney :W *O* *O* Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Haai Dotteke! Modje ondertussen! :o
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou? :)
pi_220854431
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:48 schreef jerney het volgende:
Weer even zwaaien :W
:o
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:54:37 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220854434
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef jerney het volgende:

[..]
Haai Dotteke! Modje ondertussen! :o
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou? :)
AL een paar jaar mod hoor.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.

Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:56:23 #127
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
:o
Ook even zwaaien naar jou dan :W
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:57:19 #128
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854450
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef jerney het volgende:

[..]
Ook even zwaaien naar jou dan :W
:W
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:58:11 #129
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854458
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
AL een paar jaar mod hoor.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Fijn hoor dat je weer wat leuks kan doen.

Met mij gaat het wel redelijk.
Vroeg vaak aan MV hoe het met je ging. Maar die komt hier ook zelden meer.
O+

Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D

Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus? :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:58:41 #130
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854462
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:57 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
:W
Hemaaa :W
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:58:53 #131
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854463
Zelfbolk ;(
pi_220854475
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef jerney het volgende:

[..]
Ook even zwaaien naar jou dan :W
Hallo jongedame :*
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:00:19 #133
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854476
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:

[..]
Hemaaa :W
Leuk jou weer te zien hier

quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:
Zelfbolk ;(
het is hier rustig laatste tijd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:01:29 #134
388664 crew  Dotteke
pi_220854478
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:58 schreef jerney het volgende:

[..]
O+

Ja zo lang al niet meer geweest, ook mijn whatsapp had ik een hele tijd niet meer aangeraakt. Weinig zin wanneer je geen reet ziet :’D

Redekijk klinkt ook gematigd enthousiast, maar toch nog de goede kant van het spectrum dus? :)
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaat :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:01:36 #135
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Hallo jongedame :*
Goeiemorgen! :* Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:02:21 #136
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854482
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:00 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Leuk jou weer te zien hier
[..]
het is hier rustig laatste tijd
O+ Ja het is een beetje trekken aan een dood paard he, zelfs dit topic was erg rustig gisteravond. :P
pi_220854486
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef jerney het volgende:

[..]
Goeiemorgen! :* Bedankt voor het strelen van mijn ego, ben al aan het aftellen naar de menopauze tegenwoordig :D
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg is
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:03:39 #138
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Een lang proces al met al, maar wel fijn dat het iets beter gaat :*
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan haha
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:05:09 #139
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Aftellen kan iedereen, ook als het nog heel ver weg is
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet geloven :'( Hopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt . :D
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:09:26 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220854515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:03 schreef jerney het volgende:

[..]
🤗 Ja, ik ben het gewend nu en doe mijn ding wanneer ik kan haha
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:10:16 #141
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*;
O+ bolk vol liefde ^p^
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:10:37 #142
388664 crew  Dotteke
pi_220854521
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:10 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ bolk vol liefde ^p^
*O* O+ *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:11:06 #143
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854524
Deze bolk he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220854531
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:05 schreef jerney het volgende:

[..]
4 jaar zo ongeveer, als ik mijn huisarts moet geloven :'( Hopelijk blijft mijn lijf nog even hopen op een kind maar denk niet dat het zo werkt . :D
we worden allemaal een dagje ouder.
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:14:23 #145
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*O* O+ *O*
:S___D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:15:26 #146
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854556
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]
we worden allemaal een dagje ouder.
Maar wat brengt jou zo terug op fok op deze warme donderdag?
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:16:25 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220854561
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doen :Y
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:16:41 #148
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854562
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
jij nog in Antwerpen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:17:27 #149
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854565
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
Heb je al gordijnen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:18:47 #150
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Alles fijn achter het gordijn?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:19:40 #151
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doen :Y
O+ ik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:19:47 #152
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854579
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Alles fijn achter het gordijn?
:Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:20:25 #153
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854582
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
jij nog in Antwerpen?
Yup :) Ik woon hier wel graag.
pi_220854584
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
Altijd goed als ik jou zie :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:21:40 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Nee :D

Nouja alleen in mijn kamertje waar de badkamer aan vast hangt, dan kan ik plassen met de deur open en me omkleden zonder pottenkijkers:P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:22:09 #156
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Altijd goed als ik jou zie :@
Charmeur :@ En verder? :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:22:47 #157
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Waar moet je hem anders aan afvegen :?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:23:12 #158
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854598
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:

[..]
Yup :) Ik woon hier wel graag.
ja vind het ook een leuke stad
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220854606
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:22 schreef jerney het volgende:

[..]
Charmeur :@ En verder? :P
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.

En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:24:26 #160
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854607
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja vind het ook een leuke stad
Vooral hier op ‘t Zuid O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')