abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:20:54 #101
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zet je de kleine toch lekker buiten?

Of ga je in te tuin als ze slaapt
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.

Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veilig
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 11:25:01 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853598
Tis toch te erg voor woorden, ben nauwelijks een half uur thuis, en ik verveel me nu al de tering :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:35:34 #103
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853741
Das mooi klote ja
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 11:40:20 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853795
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:35 schreef _UserName_ het volgende:
Das mooi klote ja
Ik snap echt niet meer hoe dat moet hoor :') Een mens heeft toch buitenlucht nodig? :? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 11:44:34 #105
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853807
Ja lijkt mij wel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 12:10:16 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853918
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 12:16:20 #107
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220853944
Ik dacht dat men onschuldig is tot schuldig bewezen?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:18:14 #108
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220853958
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik :')
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 12:22:54 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220853996
quote:
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @Rob)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:26:36 #110
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854032
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:22 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @:Rob)
Weet ik maar las dit en dacht mss kan je hier iets mee.,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:27:29 #111
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854053
Hmm
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:27:49 #112
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854061
Mario. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:29:48 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220854100
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.

Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veilig
Ik had toen ze die leeftijd hadden altijd een box in de tuin staan.
Maar ik snap dat je niet aan het werk gaat in de tuin hoor als zij erbij is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:30:36 #114
388664 crew  Dotteke
pi_220854116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik :')
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douche
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:31:23 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220854133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:27 schreef mario390 het volgende:
Hmm
Hey Mario :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:32:11 #116
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mario. *O*
Hai
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:32:24 #117
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854157
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mario :W
Hallo
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:33:05 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220854170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:32 schreef mario390 het volgende:

[..]
Hallo
Alles goed met Mario?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 12:34:55 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douche
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @Rob ben?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:36:31 #120
388664 crew  Dotteke
pi_220854235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @:Rob ben?
O ja dat wordt dan een ander verhaal. Had ik even niet aan gedacht.
Maar dat valt allemaal te bewijzen dus ik zou mij niet al te druk maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:48:56 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854349
Weer even zwaaien :W
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 12:50:12 #122
388664 crew  Dotteke
pi_220854377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:48 schreef jerney het volgende:
Weer even zwaaien :W
Jerney :W *O* *O* Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220854416
Naar huisBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:53:05 #124
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jerney :W *O* *O* Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
Haai Dotteke! Modje ondertussen! :o
Ja goed hoor, lange termijn fokken zuigt mijn batterij nog leeg maar mijn medicijnen werken inmiddels voor 50% dus ik kan ondertussen weer leuke dingen doen tussen het crashen door haha! Hoe is het met jou? :)
pi_220854431
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:48 schreef jerney het volgende:
Weer even zwaaien :W
:o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')