Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je de kleine toch lekker buiten?
Of ga je in te tuin als ze slaapt
Ik snap echt niet meer hoe dat moet hoorquote:
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @Rob)quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
Weet ik maar las dit en dacht mss kan je hier iets mee.,quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan tijdlijn staven met medische opnames en hotelboekingen evenals de honderden vastgelgegde wandelingen met Garmin, rechtbankuitspraken, en getuigenverklaringen (en dan heb ik het niet over @:Rob)
Ik had toen ze die leeftijd hadden altijd een box in de tuin staan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als zij op bed gaat ga ik ook ff, als vrouwlief klaar is maar een begin maken.
Met geklust in de tuin heb ik geen ogen om op haar te letten. Plus het is ook niet veilig
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douchequote:Op donderdag 21 mei 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Ik ben bezig om de laatste 7 jaar van m'n leven te reconstrueren voor de Rechtbank, zodat het in ieder geval duidelijk is dat ik geen fraude pleeg, maar al sinds 2019 fanatiek wandelaar ben en dat het niet van de laatste twee jaar is dat ik dagelijks op pad ben, waardoor ik zo weinig water verbruik
Hey Marioquote:
Alles goed met Mario?quote:
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @Rob ben?quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je doucht toch gewoon? dan verbruik je toch water, je gaat iedere morgen onder de douche
O ja dat wordt dan een ander verhaal. Had ik even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat als ik driekwart van het jaar niet thuis ben door opnames en vakanties? En in de weekenden ook nog eens bij @:Rob ben?
Jerneyquote:
Haai Dotteke! Modje ondertussen!quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jerney![]()
![]()
Hoe is het met je, je bent zo lang weggeweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |