abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:19:40 #151
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs het je lukt mag je het wel wat vaker doen :Y
O+ ik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:19:47 #152
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854579
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Alles fijn achter het gordijn?
:Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:20:25 #153
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854582
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:16 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
jij nog in Antwerpen?
Yup :) Ik woon hier wel graag.
pi_220854584
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik vind het qua leeftijd niet erg hoor. :)
Soms kom ik gewoon graag even kijken hoe het met jullie gaat. ;)
Altijd goed als ik jou zie :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:21:40 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Nee :D

Nouja alleen in mijn kamertje waar de badkamer aan vast hangt, dan kan ik plassen met de deur open en me omkleden zonder pottenkijkers:P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:22:09 #156
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Altijd goed als ik jou zie :@
Charmeur :@ En verder? :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:22:47 #157
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220854596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je al gordijnen ?
Waar moet je hem anders aan afvegen :?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:23:12 #158
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854598
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:

[..]
Yup :) Ik woon hier wel graag.
ja vind het ook een leuke stad
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220854606
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:22 schreef jerney het volgende:

[..]
Charmeur :@ En verder? :P
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.

En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:24:26 #160
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854607
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja vind het ook een leuke stad
Vooral hier op ‘t Zuid O+
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:25:40 #161
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Prima eigenlijk. Pas een nieuwe baan. veel leuke weekenden voor de boeg.

En met jou? Ik lees iets over medicijnen en lege batterijen..
Nice! Wat doe je? En nog weekenden vol zon ook O+
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:26:38 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220854615
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:19 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ ik heb geen tijdsbesef en film meestal lesjes of ben bij mijn vriend :D
Dat is natuurlijk ook veel beter
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:26:41 #163
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854617
Oh en chronische migraine met aura. Dus veel neurologische shit en het compenseren van mijn symptomen is nogal vermoeiend blijkbaar. Dus niets levensbedreigends ofzo. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:27:10 #164
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook veel beter
Ja ik heb het wel naar m’n zin. :)
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 13:27:48 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220854623
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:27 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik heb het wel naar m’n zin. :)
Mooi zo, een leven buiten FOK! wie had dat ooit kunnen bedenken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:28:25 #166
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mooi zo, een leven buiten FOK! wie had dat ooit kunnen bedenken :D
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:34:17 #167
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854650
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef jerney het volgende:

[..]
Vooral hier op ‘t Zuid O+
dan woon je wel leuk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 13:39:41 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854671
Echt hoor, ik mag 4 a-viertjes inleveren bij de rechter als 'bewijs' maar alleen al het summier beschrijven van de laatste 7 jaar van m'n leven zit nu al op 5, en ik kan toch echt niks weglaten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:43:10 #169
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854704
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:34 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dan woon je wel leuk
Ja ik heb daar ontzettend veel geluk gehad met mijn herenhuis appartementje. :) De huurprijzen zijn helaas wel achterlijk gestegen sinds 2020, maarja je moet er iets voor over hebben om niet op ‘t Kiel te gaan zitten. 😁
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:43:57 #170
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor, ik mag 4 a-viertjes inleveren bij de rechter als 'bewijs' maar alleen al het summier beschrijven van de laatste 7 jaar van m'n leven zit nu al op 5, en ik kan toch echt niks weglaten.
Wat is dat voor nonsens, moeten bewijzen waarom je niet genoeg water verbruikt? :?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:45:38 #171
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mario :W
oh daar staat hm dus voor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 13:47:22 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854719
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:43 schreef jerney het volgende:

[..]
Wat is dat voor nonsens, moeten bewijzen waarom je niet genoeg water verbruikt? :?
Ik zou geen gebruik maken van mijn woning overeenkomstig het huurcontract. Dus willen ze me er uit hebben, zodat ze het aan een overlastgevend Asielzoekersgezin kunnen toewijzen. Komende maand is de rechtszitting. En nee, ik maak geen grap.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:47:56 #173
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854722
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:43 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik heb daar ontzettend veel geluk gehad met mijn herenhuis appartementje. :) De huurprijzen zijn helaas wel achterlijk gestegen sinds 2020, maarja je moet er iets voor over hebben om niet op ‘t Kiel te gaan zitten. 😁
ik ken die wijken verder niet hoor, is 't kiel een tuigwijk?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:52:03 #174
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik zou geen gebruik maken van mijn woning overeenkomstig het huurcontract. Dus willen ze me er uit hebben, zodat ze het aan een overlastgevend Asielzoekersgezin kunnen toewijzen. Komende maand is de rechtszitting. En nee, ik maak geen grap.
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:53:00 #175
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854751
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik ken die wijken verder niet hoor, is 't kiel een tuigwijk?
Ja, ooit eens gaan kijken voor een huis en ik was er snel weer weg. Nare sfeer, overdag al agressie op straat. Nee dan zit ik liever hier, in een gezellige buurt. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:53:32 #176
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854761
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 13:54:43 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854763
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220854783
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Amen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:59:33 #179
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854784
Ziet er niet goed uit voor Weski.
https://www.rechtspraak.n(...)strafzaak-inez-weski
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:01:32 #180
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854792
Vandaag is Mutti harig
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:01:56 #181
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
Gratuliere.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:02:19 #182
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220854796
🤣 met j
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:02:42 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854802
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Soul is hier de baas.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:04:45 #184
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
@maily
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:05:05 #185
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul is hier de baas.
geen huisbaas zijn :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:08:21 #186
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:02 schreef mario390 het volgende:
🤣 met j
Jutti is harig ? :?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:08 #187
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854831
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hier :D Ach ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen. :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:19 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220854832
Ik mag me toch een gezegend mens moelsen dat ik m'n mail nooit weggooi. Ik kan tot wel 14 jaar terugzoeken. is best behulpzaam bij het zoeken naar data en afspraken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:25 #189
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:54 schreef DJMO het volgende:

[..]
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?
Dat zou kunnen :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:10:59 #190
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hier :D Ach ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen. :P
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:11:59 #191
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854848
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:12:23 #192
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220854850
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
Beetje raar en beheer is boertig, maar alles wordt netjes opgelost. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:14:51 #193
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854858
Boertig moest ik even opzoeken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:02 #194
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
wil je niet zomaar foto's van mij plaatsen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:38 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220854865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:01 schreef mario390 het volgende:
Vandaag is Mutti harig
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:47 #196
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220854868
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wil je niet zomaar foto's van mij plaatsen
Sorry. :@
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220854869
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef jerney het volgende:

[..]
Dat zou kunnen :@
Mensen hebben jouw telefoonnummer :o
pi_220854872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?
een scheerapparaat
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:18:54 #199
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220854876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
een scheerapparaat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 14:19:26 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220854881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
een scheerapparaat
_O- is ze gelijk niet meer harig :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')