Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Wtf… Maar als je soms wel water verbruikt, kunnen ze toch niet beweren dat je er geen gebruik van maakt? Sowieso, zolang je je huur betaalt, waar zeuren ze dan over?
Amenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Gratuliere.quote:
Soul is hier de baas.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Jutti is harig ?quote:
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hierquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik baas in eigen huis ben
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik jou nog niet ergens op WhatsApp?
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja da’s wel fijn! Maar dat zit er voor mij niet in. Helemaal niet hierAch ik vind het ook wel makkelijk dat wanneer er iets is de klusjesman het meteen voor me komt oplossen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
Beetje raar en beheer is boertig, maar alles wordt netjes opgelost.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je ook maar net een fijne huisbaas hebben
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?quote:
Sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je niet zomaar foto's van mij plaatsen
een scheerapparaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mario, heb je een mooi cadeautje voor haar gekocht?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |