Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten![]()
Uhu. En daarna douchen en wikkelenquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:20 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ga je mee door de blub kruipen?Of gelatine, of vla?
![]()
heeft FOK verlaten![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Flux.2 Dev is maar raar... Dat blubbermeisje van net wou hij op geen enkele manier blote borsten geven (met blubber over tepels) maar nu ik een ander plaatje genereer met andere kleding werkt het wel
heeft FOK verlaten![]()
Doei voor nuWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Eerst douchen en daarna wikkelen natuurlijk. Tegelijk werkt niet, natte folie is niet fijnquote:
heeft FOK verlaten![]()
Voor kutjepoep gewacht
Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker dan. Klacht indienen dat je nu voor niets verlof hebt opgenomen en je dit dus geld kost.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Voor kutjepoep gewacht
Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet...
heeft FOK verlaten![]()
Nu hebben ze wel bevestiging gemaild en goed in systeem (hoop ik)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:57 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ha Dotteke.
Met je mooie haren.![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blub
Ben er weerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi en ook triest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geslaagdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Diploma.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het is hier altijd feest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Of juist niet?![]()
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genererenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?![]()
Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet
heeft FOK verlaten![]()
Dat is ook de druk die we elkaar steeds op leggen. Het is nooit genoeg. En de mensen die wel genoegen nemen met wat ze hebben, die worden weer genadeloos opgejaagd/zwart gemaakt door de jaloerse mensen, op verschillende manieren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Dat gevoel had ik in zulke landen totaal niet. Zelfs al kom je bij de allerarmste gezinnen daar, het eerste wat ze vragen is of je mee wil eten (nadat je eerst een miljoen keer met ze op de foto moest) Ik vond dat best wel confronterend om te zien hoe gelukkig ze daar kunnen zijn terwijl ze vrijwel niets hebben.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?
Of juist niet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?
Of juist niet?
Snap je ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige plaatsen in Zuid Afrika waren confronterendWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoe Johannesburg verlept is
Eigenlijk een geluk want gps gaf ons door Johannesburg richting OR TamboWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het netquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren![]()
Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.Beter!
![]()
Heer Tot.quote:![]()
Ja, dat is weleens anders geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit
heeft FOK verlaten![]()
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucinerenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.
Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit
(geintje uiteraard voordat ik weer eenkrijg)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren
(geintje uiteraard voordat ik weer eenkrijg)
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mijn probleem was dat ik best goed verdiende maar het ook goed kon opmaken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:quote:
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachtenheeft FOK verlaten![]()
Man man manquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Snap ik hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Tot.![]()
Ja, dat is weleens anders geweest.
Ik heb hier wel leuke nieuwe meubeltjes staan van allemaal dezelfde serie, maar het is wel zowat het goedkoopste van het goedkoopste wat ik kon vinden!![]()
![]()
Die school heeft je goed gevormd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat hadden we van de grote kinderen van groep 8 geleerdquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Omgquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Ik drink Red Bull sinds mijn 16de
Echt waarWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:05 schreef ToT het volgende:
Ach, Senseo valt wel weg te krijgen. Is niet bijzonder, maar ook weer niet slecht.![]()
Twee jaar geleden dronk ik niet eens koffie, dus ik moet gewoon stil zijn
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg
Ik drink Red Bull sinds mijn 16de
Echt waarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.heeft FOK verlaten![]()
Dat werd thuis niet gedronken dus leerde het drinken op de schoolbusquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronkenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
O dat is waar, alleen mijn haren kloptquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee iddquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat tapijt is het geen klein kamertje.
Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes kleinWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Maar ook als je dat plaatje ziet; dat zijn nogal wat vierkante meters!quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee idd
Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes klein![]()
![]()
Mijn kamer is gezelligWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mutske heeft een heel mooie kamer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit nu op die datingsite wat met een getrouwde moslima te lullen die van haar vent af wil!Ik heb voorlopig ff helemaal geen zin meer in serieus gedoe daar.
![]()
Gezelligheid
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Moet je al geld sturen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu op die datingsite wat met een getrouwde moslima te lullen die van haar vent af wil!Ik heb voorlopig ff helemaal geen zin meer in serieus gedoe daar.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Hahaha nee, we zitten nu gewoon te kletsen. Ik denk sowieso niet dat ik wat met een moslima moet, en ze geeft eigenlijk ook aan nogal van luxe reizen te houden en dat op Instagram te zetten enzo, dus dan ben ik nog geen steek verder!quote:![]()
![]()
Binnenkort geld sturen dus. Moslima's kunnen overigens best leuk zijn hoorquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha nee, we zitten nu gewoon te kletsen. Ik denk sowieso niet dat ik wat met een moslima moet, en ze geeft eigenlijk ook aan nogal van luxe reizen te houden en dat op Instagram te zetten enzo, dus dan ben ik nog geen steek verder!
heeft FOK verlaten![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Binnenkort geld sturen dus. Moslima's kunnen overigens best leuk zijn hoorWhaha!
Maar ik laat me niet besnijden hoor!![]()
![]()
Oh,Maddie is weer boter aan het maken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tiquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TitaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Warum bolkst du mich mein freund des leben ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
voor Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
@Vino_Tinto, kan jij je contacten bij de Dirk eens op het matje roepen??
De pindakaas is in prijs verhoogd van 83 cent naar 1,15 euro...
En de jam van 37 cent naar 68 cent.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
Jammer johIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heer GebruikerTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dan moet je gaaaaanquote:
Heb je de uitlag al van je bloedonderzoek? Las dat je gisteren bij de arts was, maar niet gelezen wat de uitslag was?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En wat meer FreshFruit eten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kip Madras koken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Die wok ik liever.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier macaroni wat over is van maandag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O dat is fijn,quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Als het maar lekker is. Ik gooi zo wat Kip in de airfreyer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het altijd onthouden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is waar, alleen mijn haren klopt
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTS
En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jawel, onder een andere nickname.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Hey UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vlees sudderen op inductie is ook kudtquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Deze man .quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Barge is dan de NECquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
De maand is nog niet voorbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen appelen verkopen voordat de beer geschoten is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig heb ik het niet over mezelf gehad
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gamen of wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cosy gamesquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Is ze beursgenoteerd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als @Dotteke wil staat ze binnen 3 dagen op 1. Dit is geen sneer noch een aanval.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaatquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha!
Maar ik laat me niet besnijden hoor!
heeft FOK verlaten![]()
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurdequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Lijkt me best vreemd
Ik ben nog half wakkerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Neequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Fijn gevoel? Los kunnen laten, niets hoeven en alleen maar kunnen genieten van wat de ander geeft en er niets tegen kunnen doen maar wel weten dat je volledige controle hebt en het kunt stoppen wanneer je wil.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurde
Zoiets denk ik.heeft FOK verlaten![]()
Ooh, zo vatte ik het op. Op tijd naar bed dusquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja want morgen werkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ooh, zo vatte ik het op. Op tijd naar bed dusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Yepquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd als prettig ervarenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Fijn gevoel? Los kunnen laten, niets hoeven en alleen maar kunnen genieten van wat de ander geeft en er niets tegen kunnen doen maar wel weten dat je volledige controle hebt en het kunt stoppen wanneer je wil.
Zoiets denk ik.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja, wel met een luchtkanaal om te ademen natuurlijk. Was in een soort latex zak ofzoquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel gevenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd prettig ervaren
heeft FOK verlaten![]()
Ik begroet ook iedereen met "Hee ....quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee Dot.
Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT" aangezet!
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ah!quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik begroet ook iedereen met "Hee ....![]()
![]()
![]()
Lijkt me een heel apart gevoel wel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel gevenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt me een heel apart gevoel wel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net gehaald.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de hakken over de sloot
Ervaring meeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met de hakken over de sloot
Ervaring mee
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met de hakken over de sloot. Een uitdrukking dat je iets nèt gehaald hebt.quote:
mit Ach und Krach
gerade noch geschafftCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Moet je niet willen kijken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Does lief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima Bolk knul.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb deze bolk gezienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja Mario , weistt du das?quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du dat video life en österreicher zingt??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke plek in de score wil je gaan halen deze maand?quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Toch nog niet doei
Het zat me niet mee vandaag maar gaat nu beter
Vooral geestelijkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
is me wel egalquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke plek in de score wil je gaan halen deze maand?![]()
Ben best of got talent aan het kijken, toch leuk om weer eens terug te zienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ken je deze ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef _UserName_ het volgende:
Ben best of got talent aan het kijken, toch leuk om weer eens terug te zien
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, misschien komen we die zo tegenquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je deze ?
Bekijk deze YouTube-video
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nu echt slapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dan ga ik ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GebruikerT pakt de punten hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het Jerney. Wat fijn je weer te zien. Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wil je fok emoticons?quote:Op donderdag 21 mei 2026 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Op handy heb ik deze betere symbols 😝🤣🚜🛵🍑
klik op je naam > opties > Emoticons bij quickreply? > JaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Werkt niet weet niet heb beterequote:Op donderdag 21 mei 2026 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je fok emoticons?
klik op je naam > opties > Emoticons bij quickreply? > Ja![]()
Alessandra Mussolini, de kleindochter van Mussolini heeft BB Italie gewonnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HalloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alles goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RxasaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Rzasa bedoelde ik oud pools international.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Blub droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
RxasaMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ohöMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: