abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:16:20 #1
128465 Wrapster
pi_220847637

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:16:28 #2
128465 Wrapster
pi_220847638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lijkt me een bagger type. :D :D
Niets mis mee :+

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

O+ O+ Heerlie!
O+
heeft FOK verlaten
pi_220847658
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:16 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Niets mis mee :+
[..]
O+
Ga je mee door de blub kruipen? :D Of gelatine, of vla? O+ *O*
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:21:45 #4
128465 Wrapster
pi_220847672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:20 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Ga je mee door de blub kruipen? :D Of gelatine, of vla? O+ *O*
Uhu. En daarna douchen en wikkelen :7
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:21:45 #5
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220847674
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220847675
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:23:44 #7
128465 Wrapster
pi_220847686
Flux.2 Dev is maar raar... Dat blubbermeisje van net wou hij op geen enkele manier blote borsten geven (met blubber over tepels) maar nu ik een ander plaatje genereer met andere kleding werkt het wel ;(
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:28:36 #8
128465 Wrapster
pi_220847703
Geen bloot maar vond deze wel erg goed gelukt

heeft FOK verlaten
pi_220847727
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Uhu. En daarna douchen en wikkelen :7
:9~
I know, you gonna want me..
pi_220847747
Doei voor nu
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:35:19 #11
128465 Wrapster
pi_220847751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:31 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
:9~
Eerst douchen en daarna wikkelen natuurlijk. Tegelijk werkt niet, natte folie is niet fijn :N
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:35:50 #12
128465 Wrapster
pi_220847755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei voor nu
Tot later mutske :W
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:51:55 #13
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220847890
Voor kutjepoep gewacht

Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet... :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220847963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Fuckie :W
Ha Dotteke. :W

Met je mooie haren.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:00:58 #15
128465 Wrapster
pi_220848007
quote:
87s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Voor kutjepoep gewacht

Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet... :')
Lekker dan. Klacht indienen dat je nu voor niets verlof hebt opgenomen en je dit dus geld kost.
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:02:16 #16
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848016
Nu hebben ze wel bevestiging gemaild en goed in systeem (hoop ik)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220848166
:Z
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:14:29 #18
388664 crew  Dotteke
pi_220848178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:57 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Ha Dotteke. :W

Met je mooie haren.
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848203
Test.
pi_220848222
Blub

Ben er weer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:23:10 #21
128465 Wrapster
pi_220848227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef Bargehassus het volgende:
Test.
Gelukt.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Ben er weer
*O*
heeft FOK verlaten
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:25:27 #22
388664 crew  Dotteke
pi_220848237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Ben er weer
:W :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848238
19e020013296799d88447d92de8a7499d98dec03.jpg?1779287158
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:27:26 #24
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848248
quote:
Mooi en ook triest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:29:17 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220848261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef Bargehassus het volgende:
Test.
Geslaagd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:30:56 #26
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848287
Diploma.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:35:16 #27
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848340
Mand
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848342
Feest.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:36:48 #29
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mooi en ook triest.
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:37:03 #30
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848348
Het is hier altijd feest. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:41:12 #32
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848373
f637965593a7ee10563fea05d94bf22290d1faea.jpg?1779288204
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:44:58 #35
128465 Wrapster
pi_220848388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:45:02 #36
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Dat is ook de druk die we elkaar steeds op leggen. Het is nooit genoeg. En de mensen die wel genoegen nemen met wat ze hebben, die worden weer genadeloos opgejaagd/zwart gemaakt door de jaloerse mensen, op verschillende manieren.

Dat gevoel had ik in zulke landen totaal niet. Zelfs al kom je bij de allerarmste gezinnen daar, het eerste wat ze vragen is of je mee wil eten (nadat je eerst een miljoen keer met ze op de foto moest :D ) Ik vond dat best wel confronterend om te zien hoe gelukkig ze daar kunnen zijn terwijl ze vrijwel niets hebben.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:46:45 #37
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:28 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848405
Sommige plaatsen in Zuid Afrika waren confronterend
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848416
Hoe Johannesburg verlept is

Eigenlijk een geluk want gps gaf ons door Johannesburg richting OR Tambo
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:37 #41
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:50:19 #42
388664 crew  Dotteke
pi_220848420
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
:Y
pi_220848440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
^O^ Beter!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:56:30 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]
^O^ Beter!
Heer Tot. *O*
Ja, dat is weleens anders geweest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:57:23 #46
128465 Wrapster
pi_220848453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
heeft FOK verlaten
pi_220848462
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:58:17 #48
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848464
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:26 #50
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:35 #51
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
Mijn probleem was dat ik best goed verdiende maar het ook goed kon opmaken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:01:59 #52
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848486
quote:
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 17:02:56 #53
128465 Wrapster
pi_220848490
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:03:22 #54
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848497
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Man man man :') _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220848504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heer Tot. *O*
Ja, dat is weleens anders geweest.
Snap ik hoor.
Ik heb hier wel leuke nieuwe meubeltjes staan van allemaal dezelfde serie, maar het is wel zowat het goedkoopste van het goedkoopste wat ik kon vinden! _O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:04:44 #57
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848507
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Die school heeft je goed gevormd.
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:04:53 #58
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848508
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?
Ja dat hadden we van de grote kinderen van groep 8 geleerd :') _O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220848526
Ach, Senseo valt wel weg te krijgen. Is niet bijzonder, maar ook weer niet slecht.
pi_220848540
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Omg

Ik drink Red Bull sinds mijn 16de :@

Echt waar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:06:57 #61
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:05 schreef ToT het volgende:
Ach, Senseo valt wel weg te krijgen. Is niet bijzonder, maar ook weer niet slecht.
:Y

Twee jaar geleden dronk ik niet eens koffie, dus ik moet gewoon stil zijn *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:09:56 #62
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Omg

Ik drink Red Bull sinds mijn 16de :@

Echt waar
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:10:09 #63
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848582
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 17:11:24 #64
128465 Wrapster
pi_220848590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.
Dat sowieso.
heeft FOK verlaten
pi_220848591
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronken
Dat werd thuis niet gedronken dus leerde het drinken op de schoolbus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 17:15:10 #66
388664 crew  Dotteke
pi_220848619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.
O dat is waar, alleen mijn haren klopt
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848667
959b96e862b755988667a239eb9457920fb9e44e.jpg?1779290568
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848691
quote:
Met dat tapijt is het geen klein kamertje. :P
pi_220848699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Met dat tapijt is het geen klein kamertje. :P
Nee idd

Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes klein
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee idd

Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes klein
Maar ook als je dat plaatje ziet; dat zijn nogal wat vierkante meters! :D
pi_220848729
Mijn kamer is gezellig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:36:08 #72
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn kamer is gezellig
Mutske heeft een heel mooie kamer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848753
:Y
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:51:20 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220848835
Bolk :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220848851
Dat waren puntjes! *O*
pi_220848854
O+
pi_220848859
Ik zit nu op die datingsite wat met een getrouwde moslima te lullen die van haar vent af wil! :') Ik heb voorlopig ff helemaal geen zin meer in serieus gedoe daar.
pi_220848867
:')
pi_220848895
Tot in der eeuwigheid!
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:02:28 #82
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848901
Gezelligheid *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:03:21 #83
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220848910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu op die datingsite wat met een getrouwde moslima te lullen die van haar vent af wil! :') Ik heb voorlopig ff helemaal geen zin meer in serieus gedoe daar.
Moet je al geld sturen?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220848912
Kent geen tijd!
pi_220848934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Moet je al geld sturen?
Hahaha nee, we zitten nu gewoon te kletsen. Ik denk sowieso niet dat ik wat met een moslima moet, en ze geeft eigenlijk ook aan nogal van luxe reizen te houden en dat op Instagram te zetten enzo, dus dan ben ik nog geen steek verder! _O-
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 18:07:22 #86
128465 Wrapster
pi_220848946
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Hahaha nee, we zitten nu gewoon te kletsen. Ik denk sowieso niet dat ik wat met een moslima moet, en ze geeft eigenlijk ook aan nogal van luxe reizen te houden en dat op Instagram te zetten enzo, dus dan ben ik nog geen steek verder! _O-
Binnenkort geld sturen dus. Moslima's kunnen overigens best leuk zijn hoor :9
heeft FOK verlaten
pi_220848951
:N
pi_220848952
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Binnenkort geld sturen dus. Moslima's kunnen overigens best leuk zijn hoor :9
:D Whaha! :D
Maar ik laat me niet besnijden hoor! _O-
pi_220848957
-O-
pi_220848959
En tja; die dames zijn het natuurlijk wel gewend om in zo'n boerka gewrapped te zitten. :T
pi_220848960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:08 schreef Bargehassus het volgende:
-O-
Nee, zelfs voor jou niet! :T
pi_220848964
Ok...
pi_220848966
Je gaat voor de punten? :D
pi_220848985
:N .
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:11:44 #95
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848993
Oh,Maddie is weer boter aan het maken :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:14:29 #96
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220849012
Om
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:15:16 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220849014
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:16:12 #98
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:14 schreef mario390 het volgende:
Om
Ti
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:18:59 #99
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220849045
:N
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:18:59 #100
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849046
Tita
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:20:49 #101
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:18 schreef mario390 het volgende:
:N
Warum bolkst du mich mein freund des leben ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:25:50 #102
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220849085
was antwort niet bolk
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:26:16 #103
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220849088
moet naaaaaaaar wccccccccccccccccc
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:31:00 #106
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220849120
Koffiebolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:34:59 #107
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849154
c_/ voor Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220849156
@Vino_Tinto, kan jij je contacten bij de Dirk eens op het matje roepen?? :(

De pindakaas is in prijs verhoogd van 83 cent naar 1,15 euro...
En de jam van 37 cent naar 68 cent. :(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:35:17 #109
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849163
Jammer joh
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:35:52 #110
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849172
Avondbolk :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:36:57 #111
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849196
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:35 schreef _UserName_ het volgende:
Avondbolk :W
Heer GebruikerT _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220849218
Blub :6
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:40:19 #113
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849242
MT6 _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 18:41:30 #114
388664 crew  Dotteke
pi_220849257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef mario390 het volgende:
moet naaaaaaaar wccccccccccccccccc
Dan moet je gaaaaan
Heb je de uitlag al van je bloedonderzoek? Las dat je gisteren bij de arts was, maar niet gelezen wat de uitslag was?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:42:39 #115
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849280
Oeh nog maar een dagje werken *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:43:34 #116
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220849298
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:44:34 #117
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849317
Veel in de zon bolken mario *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:44:49 #118
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
En wat meer FreshFruit eten. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:45:51 #119
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849344
FF :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:46:17 #120
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849350
Kip Madras koken :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:47:02 #121
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Kip Madras koken :9~
Die wok ik liever. :Y)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:47:42 #122
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849376
Hier macaroni wat over is van maandag :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 18:48:23 #123
388664 crew  Dotteke
pi_220849389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
O dat is fijn, ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 18:49:37 #124
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849408
Hee Dot :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:50:21 #125
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die wok ik liever. :Y)
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen :'(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:58:05 #126
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen :'(
Als het maar lekker is. Ik gooi zo wat Kip in de airfreyer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220849615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is waar, alleen mijn haren klopt
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTS
Ik heb het altijd onthouden. |:)
En een prettige scheut door de pielemuis.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:12:57 #128
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849624
Uhu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 19:13:04 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220849625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:11 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Ik heb het altijd onthouden. |:)
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220849629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?
Jawel, onder een andere nickname.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 19:13:32 #131
388664 crew  Dotteke
pi_220849630
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:49 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot :W
Hey UN :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 19:13:54 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220849633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen :'(
Vlees sudderen op inductie is ook kudt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:14:34 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849637
Tijd voor een wijntje :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:17:43 #134
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220849673
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand... :@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:18:07 #135
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849680
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:14 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd voor een wijntje :)
Deze man . _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:18:43 #136
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand... :@
Barge is dan de NEC *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:22:13 #137
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849726
De maand is nog niet voorbij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:22:48 #138
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849741
Dat is correct en tevens juist..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:23:46 #139
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849758
Geen appelen verkopen voordat de beer geschoten is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:25:11 #140
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849777
Gelukkig heb ik het niet over mezelf gehad :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:26:52 #141
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849797
Gamen of wel?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:27:28 #142
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849804
Gewoon keihard bolken jonguh!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:29:42 #143
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Gamen of wel?
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:32:35 #144
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849839
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:32:38 #145
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220849840
Cosy hoor :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:37:23 #146
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:29 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.
Cosy games O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:37:27 #147
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220849874
Ho maar weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:38:22 #148
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220849880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ho maar weer.
:blauwoog:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:42:46 #149
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220849917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand... :@
Is ze beursgenoteerd?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220849963
:W :W :W :W
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:53:54 #151
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850037
Als @Dotteke wil staat ze binnen 3 dagen op 1. Dit is geen sneer noch een aanval.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 19:53:54 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850038
Toch wel wat frisjes nog
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850068
:o
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:00:07 #154
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850102
Trui maar weer aan gedaan :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850133
:)
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:03:45 #156
128465 Wrapster
pi_220850135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:08 schreef ToT het volgende:

[..]
:D Whaha! :D
Maar ik laat me niet besnijden hoor! _O-
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaat :9
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:05:11 #157
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850146
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaat :9
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurde
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850148
:X
pi_220850159
Lijkt me best vreemd

Ik ben nog half wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:07:00 #160
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850163
Is een serieuze vraag :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:07:22 #161
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850165
Hee mutske, even een dutje gedaan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850170
:?
pi_220850184
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:07 schreef _UserName_ het volgende:
Hee mutske, even een dutje gedaan?
Nee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:09:31 #164
128465 Wrapster
pi_220850193
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:05 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurde
Fijn gevoel? Los kunnen laten, niets hoeven en alleen maar kunnen genieten van wat de ander geeft en er niets tegen kunnen doen maar wel weten dat je volledige controle hebt en het kunt stoppen wanneer je wil.

Zoiets denk ik.
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:09:32 #165
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee
Ooh, zo vatte ik het op. Op tijd naar bed dus
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850198
:) :)
pi_220850204
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ooh, zo vatte ik het op. Op tijd naar bed dus
Ja want morgen werken
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:10:08 #168
128465 Wrapster
pi_220850205
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:07 schreef _UserName_ het volgende:
Is een serieuze vraag :Y
En serieus antwoord :Y
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:10:16 #169
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja want morgen werken
Zin in?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850208
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:10 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zin in?
Yep
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:12:53 #171
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850221
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Fijn gevoel? Los kunnen laten, niets hoeven en alleen maar kunnen genieten van wat de ander geeft en er niets tegen kunnen doen maar wel weten dat je volledige controle hebt en het kunt stoppen wanneer je wil.

Zoiets denk ik.
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd als prettig ervaren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850232
Uh...
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:15:15 #174
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Uh...
Ja, wel met een luchtkanaal om te ademen natuurlijk. Was in een soort latex zak ofzo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:15:28 #175
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850238
Hee ToT :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850247
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hee ToT :W
Hee D.....eh.....Usert! :W
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:17:49 #178
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Hee D.....eh.....Usert! :W
D.... ? :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850260
;(
pi_220850262
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
D.... ? :P
Hee Dot. :P

Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT :W " aangezet! :T
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:19:30 #181
128465 Wrapster
pi_220850264
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd prettig ervaren
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel geven O+
heeft FOK verlaten
pi_220850269
;( :'(
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:20:25 #183
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Hee Dot. :P

Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT :W " aangezet! :T
Ik begroet ook iedereen met "Hee .... :W

:P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:20:36 #184
128465 Wrapster
pi_220850273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Bargehassus het volgende:
;( :'(
Waarom jij verdrietig?
heeft FOK verlaten
pi_220850276
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik begroet ook iedereen met "Hee .... :W

:P
Ah! :T
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:21:12 #186
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850283
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel geven O+
Lijkt me een heel apart gevoel wel.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850292
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Waarom jij verdrietig?
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.
pi_220850294
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lijkt me een heel apart gevoel wel.
pi_220850297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.
-O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:24:06 #190
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:29:11 #192
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850348
Hier een half negen bolk.

Het is alweer half negen :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:29:29 #193
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:26 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:36:23 #194
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850397
wat is hakken an sloot?
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:37:47 #195
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:36 schreef mario390 het volgende:
wat is hakken an sloot?
Net gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:38:48 #196
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850411
wat?
pi_220850424
Met de hakken over de sloot

Ervaring mee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:40:39 #198
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:38 schreef mario390 het volgende:
wat?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:41:22 #199
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met de hakken over de sloot

Ervaring mee
_O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:42:29 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:36 schreef mario390 het volgende:
wat is hakken an sloot?
Met de hakken over de sloot. Een uitdrukking dat je iets nèt gehaald hebt.

mit Ach und Krach

gerade noch geschafft
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220850454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:44:44 #202
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850465
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
_O_
nee da reality serie bedoel ik
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:46:21 #203
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef mario390 het volgende:

[..]
nee da reality serie bedoel ik
Moet je niet willen kijken. :{w
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:50:46 #204
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850503
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:55:53 #205
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850538
probieren werd ik
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:57:03 #206
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850550
skandal um rosi *O*
pi_220850558
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:58:47 #208
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei
kom mir niet zo 8)7
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:03:58 #209
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:58 schreef mario390 het volgende:

[..]
kom mir niet zo 8)7
Does lief.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:05:16 #210
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850627
Bolk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:05:57 #211
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Does lief.
kenn du gruppe Relax?
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:06:01 #212
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850637
Prima Bolk knul. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 21:06:58 #213
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850643
Even deze bolk plaatsen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:08:40 #214
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:05 schreef mario390 het volgende:

[..]
kenn du gruppe Relax?
Deze ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:10:15 #215
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Deze ?
[ afbeelding ]
ja maar hun 80er lieder
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:12:09 #216
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:10 schreef mario390 het volgende:

[..]
ja maar hun 80er lieder
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:14:57 #217
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850697
:Y weil i di mog *O* *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:15:11 #218
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:14 schreef mario390 het volgende:
:Y weil i di mog *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:15:25 #219
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850703
:Y
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:24:05 #220
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220850766
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:06 schreef _UserName_ het volgende:
Even deze bolk plaatsen.
Ik heb deze bolk gezien
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:25:04 #221
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef mario390 het volgende:
:Y
weet du dat video life en österreicher zingt??
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:26:54 #222
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850785
Bijna half tien. Bedtijd.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:28:16 #223
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850796
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna half tien. Bedtijd.
ja für dich
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:29:04 #224
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef mario390 het volgende:

[..]
weet du dat video life en österreicher zingt??
Ja Mario , weistt du das?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220850809
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:30:35 #226
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850811
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:33:13 #227
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850830
ja original is 1982 maar ik bedoel lied 1981 video life
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 21:34:10 #228
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850834
Ik schenk er nog maar een in :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:35:33 #229
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:28 schreef mario390 het volgende:

[..]
ja für dich
Nicht für dich? :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:36:32 #230
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:28 schreef mario390 het volgende:

[..]
ja für dich
Welke plek in de score wil je gaan halen deze maand?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220850892
Toch nog niet doei

Het zat me niet mee vandaag maar gaat nu beter

Vooral geestelijk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:43:24 #232
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Welke plek in de score wil je gaan halen deze maand?
is me wel egal
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 21:48:17 #233
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850931
Ben best of got talent aan het kijken, toch leuk om weer eens terug te zien
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:50:20 #234
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850943
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef _UserName_ het volgende:
Ben best of got talent aan het kijken, toch leuk om weer eens terug te zien
Ken je deze ?
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:52:03 #235
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850956
derrick kijken
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 21:52:25 #236
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850959
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ken je deze ?
Bekijk deze YouTube-video
Nee, misschien komen we die zo tegen :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850975
Nu echt slapen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:04:09 #238
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220851014
Dan ga ik ook. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 22:05:50 #239
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851025
Lekker sliepe :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:06:35 #240
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220851031
Nog altijd niet dood dit topic! :o
pi_220851066
@kree maat ben je er?
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:14:53 #242
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Dan ga ik ook. :W
wieso? will je niet punten?
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 22:15:53 #243
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851093
Anders wil ik ze wel? O-)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:21:16 #244
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851120
hmm
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 22:24:41 #245
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851139
Doe maar :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:38:25 #246
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220851221
GebruikerT pakt de punten hoor _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 22:40:16 #247
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851232
Ja toch?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 23:13:04 #248
388664 crew  Dotteke
pi_220851378
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:06 schreef jerney het volgende:
Nog altijd niet dood dit topic! :o
Het Jerney. Wat fijn je weer te zien. Hoe is het?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 23:19:19 #249
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851401
Slaaptijd, tot morgen *O* :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:23:52 #250
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851413
Man man weet je wat, je bent sowiezo in ochtend 5 uren
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 23:25:30 #251
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851417
Meestal wel ja :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:26:50 #252
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851421
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu und...
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:29:28 #253
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851430
haalllloo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 23:30:24 #254
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851432
Ja hallo?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:53:54 #255
164850 Rob
't is patat
pi_220851477
is it me you're looking for :?
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:59:50 #256
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851484
ja
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:00:44 #257
164850 Rob
't is patat
pi_220851485
Dan ben ik gevonden
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:02:37 #258
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851490
mooi zo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:06:26 #259
164850 Rob
't is patat
pi_220851497
dan kan ik weer gaan :W
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:13:39 #260
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851506
:W
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:25:46 #261
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851513
Hompf
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:51:08 #262
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851523
man man man nam nam mann
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:04:49 #263
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851529
👍🎺🤣😂
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:07:39 #264
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220851531
:!
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:12:23 #265
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 01:04 schreef mario390 het volgende:
👍🎺🤣😂
hä?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:14:27 #266
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851533
Haha 🤣🤣
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:16:23 #267
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220851534
:Y)
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:22:06 #268
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 01:14 schreef mario390 het volgende:
Haha 🤣🤣
kein emoticons op handy zeker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:22:25 #269
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220851538
B:)B
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:31:51 #270
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851540
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 01:22 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
kein emoticons op handy zeker
Op handy heb ik deze betere symbols 😝🤣🚜🛵🍑
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:32:17 #271
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220851541
^p^
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:40:21 #272
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 01:31 schreef mario390 het volgende:

[..]
Op handy heb ik deze betere symbols 😝🤣🚜🛵🍑
wil je fok emoticons?

klik op je naam > opties > Emoticons bij quickreply? > Ja
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:42:53 #273
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220851546
:Z
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:53:41 #274
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851548
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 01:40 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wil je fok emoticons?

klik op je naam > opties > Emoticons bij quickreply? > Ja
Werkt niet weet niet heb betere
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:56:28 #275
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 01:53 schreef mario390 het volgende:

[..]
Werkt niet weet niet heb betere
Alessandra Mussolini, de kleindochter van Mussolini heeft BB Italie gewonnen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:56:44 #276
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851551
op pc veranderen zich maar mijn handy symbols,hoezo dat??
  donderdag 21 mei 2026 @ 01:59:23 #277
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220851552
geen idee
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:01:44 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220851554
^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:16:37 #279
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851558
nepf
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:19:12 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220851561
Hallo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:25:22 #281
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851565
ja hallo
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:29:58 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220851567
Alles goed
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220851568
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 02:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 02:55:52 #284
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851576
ja
  donderdag 21 mei 2026 @ 03:14:07 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220851579
Rxasa
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2026 @ 03:27:48 #286
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851585
wat?
  donderdag 21 mei 2026 @ 03:30:30 #287
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220851586
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 21 mei 2026 @ 03:34:09 #288
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220851588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 03:27 schreef mario390 het volgende:
wat?
Rzasa bedoelde ik oud pools international.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220851592
Blub droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 04:20:36 #290
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851601
ohö
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:03:06 #291
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851609
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:07:50 #292
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851614
O-)
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:08:13 #293
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851615
Rxasa
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:22:26 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851620
nein
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:23:18 #295
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851622
ohö
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:24:20 #296
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851623
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:24:58 #297
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851624
geh slafen
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:25:31 #298
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:23 schreef Homijn het volgende:
ohö
geh slafen
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:25:49 #299
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220851626
:W
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:26:45 #300
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851628
Nein poppedein
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:30:04 #301
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220851633
wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')