Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel gevenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd prettig ervaren
Ik begroet ook iedereen met "Hee ....quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee Dot.
Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT" aangezet!
Ah!quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik begroet ook iedereen met "Hee ....![]()
Lijkt me een heel apart gevoel wel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel geven
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt me een heel apart gevoel wel.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.
Net gehaald.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met de hakken over de sloot
Ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |