abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220850247
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hee ToT :W
Hee D.....eh.....Usert! :W
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:17:49 #178
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Hee D.....eh.....Usert! :W
D.... ? :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850260
;(
pi_220850262
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
D.... ? :P
Hee Dot. :P

Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT :W " aangezet! :T
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:19:30 #181
128465 Wrapster
pi_220850264
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd prettig ervaren
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel geven O+
heeft FOK verlaten
pi_220850269
;( :'(
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:20:25 #183
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Hee Dot. :P

Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT :W " aangezet! :T
Ik begroet ook iedereen met "Hee .... :W

:P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 20:20:36 #184
128465 Wrapster
pi_220850273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Bargehassus het volgende:
;( :'(
Waarom jij verdrietig?
heeft FOK verlaten
pi_220850276
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik begroet ook iedereen met "Hee .... :W

:P
Ah! :T
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 20:21:12 #186
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220850283
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel geven O+
Lijkt me een heel apart gevoel wel.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220850292
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Waarom jij verdrietig?
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.
pi_220850294
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lijkt me een heel apart gevoel wel.
pi_220850297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.
-O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:24:06 #190
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:29:11 #192
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850348
Hier een half negen bolk.

Het is alweer half negen :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:29:29 #193
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:26 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:36:23 #194
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850397
wat is hakken an sloot?
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:37:47 #195
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:36 schreef mario390 het volgende:
wat is hakken an sloot?
Net gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:38:48 #196
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220850411
wat?
pi_220850424
Met de hakken over de sloot

Ervaring mee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:40:39 #198
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:38 schreef mario390 het volgende:
wat?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:41:22 #199
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220850433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met de hakken over de sloot

Ervaring mee
_O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:42:29 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220850443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:36 schreef mario390 het volgende:
wat is hakken an sloot?
Met de hakken over de sloot. Een uitdrukking dat je iets nèt gehaald hebt.

mit Ach und Krach

gerade noch geschafft
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')