Warum bolkst du mich mein freund des leben ?quote:
Heer GebruikerTquote:
Dan moet je gaaaaanquote:
En wat meer FreshFruit eten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
Die wok ik liever.quote:
O dat is fijn,quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doenquote:
Als het maar lekker is. Ik gooi zo wat Kip in de airfreyer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen
Ik heb het altijd onthouden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is waar, alleen mijn haren klopt
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTS
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?quote:
Jawel, onder een andere nickname.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?
Hey UNquote:
Vlees sudderen op inductie is ook kudtquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen
Deze man .quote:
Barge is dan de NECquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.quote:
Cosy gamesquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.
quote:
Is ze beursgenoteerd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaatquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha!
Maar ik laat me niet besnijden hoor!
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurdequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaat
Neequote:
Fijn gevoel? Los kunnen laten, niets hoeven en alleen maar kunnen genieten van wat de ander geeft en er niets tegen kunnen doen maar wel weten dat je volledige controle hebt en het kunt stoppen wanneer je wil.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurde
Ooh, zo vatte ik het op. Op tijd naar bed dusquote:
Ja want morgen werkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ooh, zo vatte ik het op. Op tijd naar bed dus
Yepquote:
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd als prettig ervarenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Fijn gevoel? Los kunnen laten, niets hoeven en alleen maar kunnen genieten van wat de ander geeft en er niets tegen kunnen doen maar wel weten dat je volledige controle hebt en het kunt stoppen wanneer je wil.
Zoiets denk ik.
Ja, wel met een luchtkanaal om te ademen natuurlijk. Was in een soort latex zak ofzoquote:
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel gevenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die richting dacht ik ook op maar dacht; misschien zit er nog wat anders achter. Zag een tijdje terug op tv iemand die in een zak lag waar alle lucht uit werd gezogen. Er zijn mensen die dat idd prettig ervaren
Ik begroet ook iedereen met "Hee ....quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee Dot.
Beetje onze standaard begroeting; zij komt ook altijd met "Hee ToT" aangezet!
Ah!quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik begroet ook iedereen met "Hee ....![]()
Lijkt me een heel apart gevoel wel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om fijne gevoelens. Volledig in folie worden gewikkeld en op die manier vastzitten geeft imo een heel bijzonder gevoel. Vind het fijn en ben gelukkig niet de enige daarin want dat maakt dat ik anderen ook in kan wikkelen en ze dat gevoel geven
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt me een heel apart gevoel wel.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niks persoonlijks.
Maar even out nu.
Net gehaald.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met de hakken over de sloot
Ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |