Die wok ik liever.quote:
O dat is fijn,quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik 10 keer bluttest zeer goed nur moet ik vit.d tabletten nehmen 2 keer in week
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doenquote:
Als het maar lekker is. Ik gooi zo wat Kip in de airfreyer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen
Ik heb het altijd onthouden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is waar, alleen mijn haren klopt
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTS
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?quote:
Jawel, onder een andere nickname.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Good geheugen. Maar toen poste jij toch niet hier? Alleen lurken?
Hey UNquote:
Vlees sudderen op inductie is ook kudtquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wokken met inductie is kut dus ik moet het met een hapjespan doen
Deze man .quote:
Barge is dan de NECquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.quote:
Cosy gamesquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over een spel dat je met een camper gaat rijden. Cosy game noemden ze het.
quote:
Is ze beursgenoteerd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Homijn het volgende:
Dotteke is toch een beetje de Ajax van deze DTS-maand...
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaatquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]Whaha!
Maar ik laat me niet besnijden hoor!
Welk doel heeft het wrappen van mensen? Dacht dat dat alleen met non food producten gebeurdequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat ze vast niet van je verlangen. Ik heb een moslima gewikkeld, was een mooi resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |