Mijn probleem was dat ik best goed verdiende maar het ook goed kon opmaken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:quote:
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Man man manquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
Om Lala te verkrachten
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Snap ik hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Tot.![]()
Ja, dat is weleens anders geweest.
Die school heeft je goed gevormd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
Om Lala te verkrachten
Ja dat hadden we van de grote kinderen van groep 8 geleerdquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?
Omgquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
Om Lala te verkrachten
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:05 schreef ToT het volgende:
Ach, Senseo valt wel weg te krijgen. Is niet bijzonder, maar ook weer niet slecht.
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg
Ik drink Red Bull sinds mijn 16de
Echt waar
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.
Dat werd thuis niet gedronken dus leerde het drinken op de schoolbusquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronken
O dat is waar, alleen mijn haren kloptquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.
Nee iddquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat tapijt is het geen klein kamertje.
Maar ook als je dat plaatje ziet; dat zijn nogal wat vierkante meters!quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee idd
Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes klein
Mutske heeft een heel mooie kamer.quote:
Moet je al geld sturen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu op die datingsite wat met een getrouwde moslima te lullen die van haar vent af wil!Ik heb voorlopig ff helemaal geen zin meer in serieus gedoe daar.
Hahaha nee, we zitten nu gewoon te kletsen. Ik denk sowieso niet dat ik wat met een moslima moet, en ze geeft eigenlijk ook aan nogal van luxe reizen te houden en dat op Instagram te zetten enzo, dus dan ben ik nog geen steek verder!quote:
Binnenkort geld sturen dus. Moslima's kunnen overigens best leuk zijn hoorquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha nee, we zitten nu gewoon te kletsen. Ik denk sowieso niet dat ik wat met een moslima moet, en ze geeft eigenlijk ook aan nogal van luxe reizen te houden en dat op Instagram te zetten enzo, dus dan ben ik nog geen steek verder!
quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Binnenkort geld sturen dus. Moslima's kunnen overigens best leuk zijn hoor
Tiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |