Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagenquote:
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genererenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Dat is ook de druk die we elkaar steeds op leggen. Het is nooit genoeg. En de mensen die wel genoegen nemen met wat ze hebben, die worden weer genadeloos opgejaagd/zwart gemaakt door de jaloerse mensen, op verschillende manieren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?
Of juist niet?
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?
Of juist niet?
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het netquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren![]()
Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
Heer Tot.quote:
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucinerenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.
Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren
(geintje uiteraard voordat ik weer eenkrijg)
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |