abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:30:56 #26
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848287
Diploma.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:35:16 #27
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848340
Mand
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848342
Feest.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:36:48 #29
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mooi en ook triest.
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:37:03 #30
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848348
Het is hier altijd feest. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:41:12 #32
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848373
f637965593a7ee10563fea05d94bf22290d1faea.jpg?1779288204
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:44:58 #35
128465 Wrapster
pi_220848388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:45:02 #36
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Dat is ook de druk die we elkaar steeds op leggen. Het is nooit genoeg. En de mensen die wel genoegen nemen met wat ze hebben, die worden weer genadeloos opgejaagd/zwart gemaakt door de jaloerse mensen, op verschillende manieren.

Dat gevoel had ik in zulke landen totaal niet. Zelfs al kom je bij de allerarmste gezinnen daar, het eerste wat ze vragen is of je mee wil eten (nadat je eerst een miljoen keer met ze op de foto moest :D ) Ik vond dat best wel confronterend om te zien hoe gelukkig ze daar kunnen zijn terwijl ze vrijwel niets hebben.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:46:45 #37
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:28 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848405
Sommige plaatsen in Zuid Afrika waren confronterend
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848416
Hoe Johannesburg verlept is

Eigenlijk een geluk want gps gaf ons door Johannesburg richting OR Tambo
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:37 #41
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:50:19 #42
388664 crew  Dotteke
pi_220848420
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
:Y
pi_220848440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
^O^ Beter!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:56:30 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]
^O^ Beter!
Heer Tot. *O*
Ja, dat is weleens anders geweest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:57:23 #46
128465 Wrapster
pi_220848453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
heeft FOK verlaten
pi_220848462
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:58:17 #48
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848464
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:26 #50
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')