Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten![]()
Uhu. En daarna douchen en wikkelenquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:20 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ga je mee door de blub kruipen?Of gelatine, of vla?
![]()
heeft FOK verlaten![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Flux.2 Dev is maar raar... Dat blubbermeisje van net wou hij op geen enkele manier blote borsten geven (met blubber over tepels) maar nu ik een ander plaatje genereer met andere kleding werkt het wel
heeft FOK verlaten![]()
Doei voor nuWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Eerst douchen en daarna wikkelen natuurlijk. Tegelijk werkt niet, natte folie is niet fijnquote:
heeft FOK verlaten![]()
Voor kutjepoep gewacht
Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker dan. Klacht indienen dat je nu voor niets verlof hebt opgenomen en je dit dus geld kost.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Voor kutjepoep gewacht
Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet...
heeft FOK verlaten![]()
Nu hebben ze wel bevestiging gemaild en goed in systeem (hoop ik)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:57 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ha Dotteke.
Met je mooie haren.![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blub
Ben er weerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi en ook triest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geslaagdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Diploma.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het is hier altijd feest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Of juist niet?![]()
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genererenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?![]()
Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet
heeft FOK verlaten![]()
Dat is ook de druk die we elkaar steeds op leggen. Het is nooit genoeg. En de mensen die wel genoegen nemen met wat ze hebben, die worden weer genadeloos opgejaagd/zwart gemaakt door de jaloerse mensen, op verschillende manieren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Dat gevoel had ik in zulke landen totaal niet. Zelfs al kom je bij de allerarmste gezinnen daar, het eerste wat ze vragen is of je mee wil eten (nadat je eerst een miljoen keer met ze op de foto moest) Ik vond dat best wel confronterend om te zien hoe gelukkig ze daar kunnen zijn terwijl ze vrijwel niets hebben.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?
Of juist niet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?
Of juist niet?
Snap je ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige plaatsen in Zuid Afrika waren confronterendWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoe Johannesburg verlept is
Eigenlijk een geluk want gps gaf ons door Johannesburg richting OR TamboWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het netquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren![]()
Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.Beter!
![]()
Heer Tot.quote:![]()
Ja, dat is weleens anders geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit
heeft FOK verlaten![]()
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucinerenquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.
Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit
(geintje uiteraard voordat ik weer eenkrijg)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren
(geintje uiteraard voordat ik weer eenkrijg)
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: