abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:16:20 #1
128465 Wrapster
pi_220847637

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:16:28 #2
128465 Wrapster
pi_220847638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lijkt me een bagger type. :D :D
Niets mis mee :+

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

O+ O+ Heerlie!
O+
heeft FOK verlaten
pi_220847658
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:16 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Niets mis mee :+
[..]
O+
Ga je mee door de blub kruipen? :D Of gelatine, of vla? O+ *O*
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:21:45 #4
128465 Wrapster
pi_220847672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:20 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Ga je mee door de blub kruipen? :D Of gelatine, of vla? O+ *O*
Uhu. En daarna douchen en wikkelen :7
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:21:45 #5
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220847674
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220847675
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:23:44 #7
128465 Wrapster
pi_220847686
Flux.2 Dev is maar raar... Dat blubbermeisje van net wou hij op geen enkele manier blote borsten geven (met blubber over tepels) maar nu ik een ander plaatje genereer met andere kleding werkt het wel ;(
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:28:36 #8
128465 Wrapster
pi_220847703
Geen bloot maar vond deze wel erg goed gelukt

heeft FOK verlaten
pi_220847727
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Uhu. En daarna douchen en wikkelen :7
:9~
I know, you gonna want me..
pi_220847747
Doei voor nu
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:35:19 #11
128465 Wrapster
pi_220847751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:31 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
:9~
Eerst douchen en daarna wikkelen natuurlijk. Tegelijk werkt niet, natte folie is niet fijn :N
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 15:35:50 #12
128465 Wrapster
pi_220847755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei voor nu
Tot later mutske :W
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:51:55 #13
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220847890
Voor kutjepoep gewacht

Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet... :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220847963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Fuckie :W
Ha Dotteke. :W

Met je mooie haren.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:00:58 #15
128465 Wrapster
pi_220848007
quote:
87s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Voor kutjepoep gewacht

Vandaag zou in de middag iemand langskomen voor wat werkzaamheden aan cv, bleek na bellen dat de afspraak niet goed in systeem gezet... :')
Lekker dan. Klacht indienen dat je nu voor niets verlof hebt opgenomen en je dit dus geld kost.
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:02:16 #16
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848016
Nu hebben ze wel bevestiging gemaild en goed in systeem (hoop ik)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220848166
:Z
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:14:29 #18
388664 crew  Dotteke
pi_220848178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:57 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Ha Dotteke. :W

Met je mooie haren.
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848203
Test.
pi_220848222
Blub

Ben er weer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:23:10 #21
128465 Wrapster
pi_220848227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef Bargehassus het volgende:
Test.
Gelukt.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Ben er weer
*O*
heeft FOK verlaten
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:25:27 #22
388664 crew  Dotteke
pi_220848237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Ben er weer
:W :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848238
19e020013296799d88447d92de8a7499d98dec03.jpg?1779287158
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:27:26 #24
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848248
quote:
Mooi en ook triest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:29:17 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220848261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef Bargehassus het volgende:
Test.
Geslaagd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:30:56 #26
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848287
Diploma.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:35:16 #27
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848340
Mand
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848342
Feest.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:36:48 #29
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mooi en ook triest.
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:37:03 #30
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848348
Het is hier altijd feest. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:41:12 #32
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Tijdens mijn reizen is het me wel opgevallen dat juist 'deze' kinderen juist het gelukkigst eruit zagen
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848373
f637965593a7ee10563fea05d94bf22290d1faea.jpg?1779288204
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:44:58 #35
128465 Wrapster
pi_220848388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:45:02 #36
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Interassante discussie wel. Hoe meer je kan krijgen, destemeer je wil.
Dat is ook de druk die we elkaar steeds op leggen. Het is nooit genoeg. En de mensen die wel genoegen nemen met wat ze hebben, die worden weer genadeloos opgejaagd/zwart gemaakt door de jaloerse mensen, op verschillende manieren.

Dat gevoel had ik in zulke landen totaal niet. Zelfs al kom je bij de allerarmste gezinnen daar, het eerste wat ze vragen is of je mee wil eten (nadat je eerst een miljoen keer met ze op de foto moest :D ) Ik vond dat best wel confronterend om te zien hoe gelukkig ze daar kunnen zijn terwijl ze vrijwel niets hebben.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:46:45 #37
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:28 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
En hoe ouder je wordt, hoe meer je tevreden bent met wat er van je geworden is?

Of juist niet?
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848405
Sommige plaatsen in Zuid Afrika waren confronterend
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848416
Hoe Johannesburg verlept is

Eigenlijk een geluk want gps gaf ons door Johannesburg richting OR Tambo
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:37 #41
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:50:19 #42
388664 crew  Dotteke
pi_220848420
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
:Y
pi_220848440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
^O^ Beter!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:56:30 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]
^O^ Beter!
Heer Tot. *O*
Ja, dat is weleens anders geweest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:57:23 #46
128465 Wrapster
pi_220848453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
heeft FOK verlaten
pi_220848462
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:58:17 #48
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848464
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:26 #50
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')