abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:37 #41
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb dat wel een beetje. Vroeger was ik alleen maar bezig met carriere maken en constant maar meer willen en vooral doen wat anderen van je verwachten. Nu heb ik een beetje van.. ik vind het allemaal wel best, ik ben gelukkig met mijn leven, en ik doe wat IK wil, en niet wat anderen van mij verwachten.
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:50:19 #42
388664 crew  Dotteke
pi_220848420
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Misschien AI gevraagd een foto van jou te genereren :Y

Heb ik net ook gedaan, helaas ging dat niet zo goed dus post het resultaat maar niet ;(
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Soul wil een nieuwe kast. Ik vind het helemaal prima. Zoek maar wat uit. Dat is toch voor mij pure luxe.
Snap je ?
:Y
pi_220848440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Precies dit, ik waardeer ook hoe ik nu kan leven.
^O^ Beter!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:56:30 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]
^O^ Beter!
Heer Tot. *O*
Ja, dat is weleens anders geweest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 16:57:23 #46
128465 Wrapster
pi_220848453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan moet AI wel een foto van mij hebben en die is niet te vinden op het net
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
heeft FOK verlaten
pi_220848462
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:58:17 #48
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848464
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:57 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Klopt. Ik had gevraagd: maak een foto van de gebruiker Dotteke van het FOK!Forum. Dotteke gebruikt het plaatje in image 1 als avatar op het forum. Dotteke bolkt vaak en vind Senseo koffie lekker.

Maar kwam heel raar gehallucineerd plaatje uit ;(
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Terecht, want mensen die Senseo lekker vinden, die moeten wel hallucineren :Y

(geintje uiteraard voordat ik weer een :lijstje: krijg)
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:26 #50
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Met een extra dark roast senseo heb ik geen enkele moeite.
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:35 #51
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden vind ik ook al prima.
Mijn probleem was dat ik best goed verdiende maar het ook goed kon opmaken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:01:59 #52
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848486
quote:
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 17:02:56 #53
128465 Wrapster
pi_220848490
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?
heeft FOK verlaten
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:03:22 #54
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848497
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Man man man :') _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220848501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W
Hoe weet jij hoe mijn haren er uit zien dan?
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220848504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heer Tot. *O*
Ja, dat is weleens anders geweest.
Snap ik hoor.
Ik heb hier wel leuke nieuwe meubeltjes staan van allemaal dezelfde serie, maar het is wel zowat het goedkoopste van het goedkoopste wat ik kon vinden! _O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:04:44 #57
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848507
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Die school heeft je goed gevormd.
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:04:53 #58
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848508
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jezus christus. Moet dat nou zo grof?
Ja dat hadden we van de grote kinderen van groep 8 geleerd :') _O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220848526
Ach, Senseo valt wel weg te krijgen. Is niet bijzonder, maar ook weer niet slecht.
pi_220848540
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
we zongen in groep 1 en 2 op dit melodietje:

De Teletubbies komen
Ze schieten met condomen
En Dipsy kan niet wachten
Om Lala te verkrachten
Omg

Ik drink Red Bull sinds mijn 16de :@

Echt waar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:06:57 #61
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220848543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:05 schreef ToT het volgende:
Ach, Senseo valt wel weg te krijgen. Is niet bijzonder, maar ook weer niet slecht.
:Y

Twee jaar geleden dronk ik niet eens koffie, dus ik moet gewoon stil zijn *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:09:56 #62
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220848579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Omg

Ik drink Red Bull sinds mijn 16de :@

Echt waar
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:10:09 #63
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848582
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FOK!mycroftheld woensdag 20 mei 2026 @ 17:11:24 #64
128465 Wrapster
pi_220848590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan beter koffie drinken dan Red Bull.
Dat sowieso.
heeft FOK verlaten
pi_220848591
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
sinds je 16e pas? hier toen ik op de middelbare zat werd er al goedkope energy gedronken
Dat werd thuis niet gedronken dus leerde het drinken op de schoolbus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 17:15:10 #66
388664 crew  Dotteke
pi_220848619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Daar heb je ooit eens ergens een foto van gepost.
O dat is waar, alleen mijn haren klopt
Dat is al weer een tijdje geleden was ook hier in DTS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220848667
959b96e862b755988667a239eb9457920fb9e44e.jpg?1779290568
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848691
quote:
Met dat tapijt is het geen klein kamertje. :P
pi_220848699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Met dat tapijt is het geen klein kamertje. :P
Nee idd

Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes klein
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220848705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee idd

Ik heb zelfs geen tapijten, maakt ruimtes klein
Maar ook als je dat plaatje ziet; dat zijn nogal wat vierkante meters! :D
pi_220848729
Mijn kamer is gezellig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:36:08 #72
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220848732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn kamer is gezellig
Mutske heeft een heel mooie kamer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220848753
:Y
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:51:20 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220848835
Bolk :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220848851
Dat waren puntjes! *O*
pi_220848854
O+
pi_220848859
Ik zit nu op die datingsite wat met een getrouwde moslima te lullen die van haar vent af wil! :') Ik heb voorlopig ff helemaal geen zin meer in serieus gedoe daar.
pi_220848867
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')