Het Jerney. Wat fijn je weer te zien. Hoe is het?quote:
wil je fok emoticons?quote:Op donderdag 21 mei 2026 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Op handy heb ik deze betere symbols 😝🤣🚜🛵🍑
Werkt niet weet niet heb beterequote:Op donderdag 21 mei 2026 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je fok emoticons?
klik op je naam > opties > Emoticons bij quickreply? > Ja
Alessandra Mussolini, de kleindochter van Mussolini heeft BB Italie gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |