Dit is de manierquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Kweenie, ik negeer mijn whatsapp soms keilang.
je lijkt mij welquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Gilette Venus een optie?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:23 schreef jerney het volgende:
[..]
i'm one of themquote:
Maanden somsquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is kei lang? langer dan 1 uur?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik veel last heb van mijn symptomen heb ik andere prioriteiten.quote:
heb vaak genoeg momenten dat ik niet op neem en dan later ga appenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik veel last heb van mijn symptomen heb ik andere prioriteiten.Een paar mensen die dichtbij me staan, daar doe ik nog wel moeite voor om te puzzelen wat er zou kunnen staan natuurlijk.
Maar het liefst gewoon even bellen dan.
Ja hier ook hoor, mijn telefoon staat 9 van de 10 keer op stil.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb vaak genoeg momenten dat ik niet op neem en dan later ga appen
Lekker dutje gedaan ?quote:
Wat voor meet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Waarvan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
EO jongerendag ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteitenquote:
Ohhh dat klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
alleen als er een dikke rave komt of als er gevreten en gezopen wordtquote:
Deze manquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebtquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt wel leuk!![]()
En… sociaal..
Veel plezier
Ja, waarom ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |