abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:00 #226
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855012
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:03 #227
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855013
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh 2.0 :W
Lekker dutje gedaan ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:17 #228
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855014
:s)
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:27 #229
128465 Wrapster
pi_220855015
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Wat voor meet?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:45:47 #230
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855018
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Waarvan?
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:46:54 #231
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855024
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
EO jongerendag ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:47:08 #232
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855027
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wat voor meet?
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:21 #233
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855035
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Ohhh dat klinkt wel leuk! :)
En… sociaal.. :P
Veel plezier *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:25 #234
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
EO jongerendag ?
alleen als er een dikke rave komt of als er gevreten en gezopen wordt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:35 #235
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lekker dutje gedaan ?
Ja, was ff nodig :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:49:21 #236
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855039
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Deze man _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:49:38 #237
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855042
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohhh dat klinkt wel leuk! :)
En… sociaal.. :P
Veel plezier *O*
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:50:01 #238
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855046
Hee jerney :W
Oud gediende gok ik?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:50:17 #239
128465 Wrapster
pi_220855048
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten

in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemeld _O- dus dacht ik fuck it ik ga gewoon
Ja, waarom ook niet :D

Een Food Festival kan weinig fout aan zijn :Y)
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:51:05 #240
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855051
Eten is altijd goed :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220855055
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee jerney :W
Oud gediende gok ik?
u kent Jerney niet :o
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:52:06 #242
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855056
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebt
I get it! Had ik ook na jaren ziek thuis te zitten. Af en toe een terrasje doen met ex-collega’s is leuk hoor maar echt diep ging dat ook niet. Ik heb dan uiteindelijk een bestie opgeduikeld via bumble bff en toen vond ik het wel weer voldoende haha
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:52:41 #243
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]
u kent Jerney niet :o
Neen, ben pas sinds 3-4 jaar echt wat actief op forum, daarvooraltijd FP
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:53:24 #244
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855062
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee jerney :W
Oud gediende gok ik?
Hallooo :W Ja, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken. :)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:53:52 #245
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]
u kent Jerney niet :o
Niet zo gek toch, ik ben een ongelooflijk trouweloze :D
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 14:54:35 #246
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:

[..]
Hallooo :W Ja, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken. :)
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bent *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 14:55:16 #247
128465 Wrapster
pi_220855072
Heb jerney in het verleden wel eens voorbij zien komen. Maar dat is ook al 3 gebruikersnamen geleden...
heeft FOK verlaten
pi_220855075
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:

[..]
Niet zo gek toch, ik ben een ongelooflijk trouweloze :D
een wat? :@
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:56:24 #249
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855076
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:54 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bent *O*
O+ Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
pi_220855079
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:

[..]
O+ Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
wij ook :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')