Lekker dutje gedaan ?quote:
Wat voor meet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
Waarvan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
EO jongerendag ?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga voor het eerst naar een meetup event
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteitenquote:
Ohhh dat klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
alleen als er een dikke rave komt of als er gevreten en gezopen wordtquote:
Deze manquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebtquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt wel leuk!![]()
En… sociaal..
Veel plezier
Ja, waarom ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meetup is een site waar je met random mensen kan meeten voor iets, kan echt van alles zijn qua sociale activiteiten
in mijn geval Japanese & Korean Food Festival. Ik was beetje aan het rondklikken en de site aan het verkennen en toen kreeg ik notificatie dat ik ben aangemelddus dacht ik fuck it ik ga gewoon
I get it! Had ik ook na jaren ziek thuis te zitten. Af en toe een terrasje doen met ex-collega’s is leuk hoor maar echt diep ging dat ook niet. Ik heb dan uiteindelijk een bestie opgeduikeld via bumble bff en toen vond ik het wel weer voldoende hahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja was de laatste tjid mezelf een beetje aan het sociaal isoleren nu goede vriend van me verhuisd is en relatie hebt
Neen, ben pas sinds 3-4 jaar echt wat actief op forum, daarvooraltijd FPquote:
Halloooquote:
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bentquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:
[..]
HalloooJa, meest actief geweest zo’n 25 jaar geleden, maar kom af en toe nog eens om de hoek kijken.
een wat?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet zo gek toch, ik ben een ongelooflijk trouweloze
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aha, met recht een oud gediende, leuk dat je FOK! niet vergeten bent
wij ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef jerney het volgende:
[..]Ben telkens weer verbaasd dat het nog in de lucht is:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |