abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 16:01:59 #41
128465 Wrapster
pi_220855526
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
En AI weet ook niet dat sprot maar een klein visje is -O-
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwam :7
heeft FOK verlaten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 16:03:36 #42
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855534
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:59 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Geef een @:hemarookworst dan :D
Die zal er ook vast wel in gaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:03:41 #43
388664 crew  Dotteke
pi_220855536
Het stinkt hier naar vis :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:06:43 #44
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855556
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:01 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwam :7
Denk dat het met Gemini oid ook wel zal lukken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:06:59 #45
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Het stinkt hier naar vis :P
:6 benen dicht dan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 16:16:04 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220855619
:X _O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:23:10 #47
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220855652
ff scoren

  donderdag 21 mei 2026 @ 16:43:39 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220855732
Ho maar weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:48:12 #49
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855760
VBL is de gang door en tweede links!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 16:51:03 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220855770
de zitting vind op 18 juni plaats. Ga maar voor me duimen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:53:38 #51
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220855790
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:48 schreef jerney het volgende:
VBL is de gang door en tweede links!
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:57:10 #52
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang :D
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel drama :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:06:10 #53
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220855831
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:06:21 #54
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220855833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang :D
_O_ zoals het hoort
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:07:53 #55
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220855839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had deze TT
Dat dacht ik al
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:15:43 #56
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220855885
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Dat dacht ik al
Piwo kurwa!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:15:59 #57
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220855886
Ik sta alweer op 35 :o Ging vroeger toch een stuk moeilijker :P
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 17:23:11 #58
128465 Wrapster
pi_220855971
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35 :o Ging vroeger toch een stuk moeilijker :P
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller :7
heeft FOK verlaten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 mei 2026 @ 17:27:14 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220855983
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller :7
Stuur me maar een tikkie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 17:30:41 #60
128465 Wrapster
pi_220855990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:27 schreef DJMO het volgende:

[..]
Stuur me maar een tikkie
Kan ik ook wel persoonlijk langsbrengen. Waar wil je em?
heeft FOK verlaten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 17:40:25 #61
388664 crew  Dotteke
pi_220856029
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
:6 benen dicht dan
Dit kon ik verwachten natuurlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 17:41:11 #62
388664 crew  Dotteke
pi_220856034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35 :o Ging vroeger toch een stuk moeilijker :P
You go girl
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:42:17 #63
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856044
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller :7
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten. :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:43:05 #64
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220856048
JerneyBolk!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:43:27 #65
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
You go girl
O+
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:43:37 #66
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:43 schreef MooieTop6 het volgende:
JerneyBolk!
:(
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 17:49:00 #67
128465 Wrapster
pi_220856070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten. :P
Ach, plaats 35 is ook prima :Y En op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:51:12 #68
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856083
Het is weleens drukker geweest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:52:08 #69
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856086
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:49 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ach, plaats 35 is ook prima :Y En op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:53:45 #70
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856088
Bolk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856098
Blub en doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:57:15 #72
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub en doei
Lekker ite. :Y)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lekker ite. :Y)
Slpeb
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:58:13 #74
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Slpeb
Gehackt door Mario ? :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Gehackt door Mario ? :D
Nee

Moe dus slapen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:59:40 #76
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee

Moe dus slapen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856137
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
OMG Jerney !!! O+ O+ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:42 #78
128465 Wrapster
pi_220856139
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
heeft FOK verlaten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:44 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220856140
Hey Greys is back :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 18:09:29 #80
388664 crew  Dotteke
pi_220856144
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')