Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwamquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En AI weet ook niet dat sprot maar een klein visje is
Die zal er ook vast wel in gaanquote:
Denk dat het met Gemini oid ook wel zal lukkenquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar vond al knap dat dit er überhaupt uit kwam
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten langquote:
Als het saai wordt, kan je nog altijd MotoGP gaan kijken. Net een soap zoveel dramaquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben bang dat het Ajax voetbal idd een afGANG gaat worden. Maar we blijven supporten en mopperen 90 minuten lang
Piwo kurwa!quote:
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog snellerquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35Ging vroeger toch een stuk moeilijker
Stuur me maar een tikkiequote:Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller
Dit kon ik verwachten natuurlijkquote:
You go girlquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef jerney het volgende:
Ik sta alweer op 35Ging vroeger toch een stuk moeilijker
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je monitor wat geld toestopt kan het nog sneller
Ach, plaats 35 is ook primaquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Neuh ik heb geleerd dat ik al die tijd al krullen had en nu moet ik al mijn geld opmaken aan haar producten.
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, plaats 35 is ook primaEn op het moment is het blijkbaar makkelijk puntjes scoren.
Lekker ite.quote:
Slpebquote:
Gehackt door Mario ?quote:
Neequote:
OMG Jerney !!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodigquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |