Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijkenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig hersteld, vandaag met de bedrijfsarts gezeten en ik ga nu 4 dagen 4 uur werken, 16 in totaal dus. Psycholoog ben ik al tijdje klaar mee en het gaat steeds beter.
En snap ik, ik deed liever ook andere dingen en voelde moe er soms waardeloos door. Maar het heeft uiteindelijk wel geholpen. Ik ga zo nu en dan even liggen maar na een uurtje is het over het algemeen wel weer goed.
Jou tuin UN?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de schommel al hangen
Je hebt de tuin toch klaar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:13 schreef _UserName_ het volgende:
Alleen morgen nog even 2 zakken grind halen en nog een borderrand, kom net een meter te kort.
Ik ook niet, want dan zie ik de tv nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook niet gaan liggen als ik tv ga kijken
Ja, zojuist even in bezig geweestquote:
Nee, moet nog een stukje borderrand gezet worden, frame van schommel moet ik nog makenquote:
Netjes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de schommel al hangen
Dan was het ook geen spannende thrillerquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhoudenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, want dan zie ik de tv niet
Ziet er toch netjes uitquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zojuist even in bezig geweest
Heb je tv aan plafond hangenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet ik mijn ogen wel openhouden
Hey GG,quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was het ook geen spannende thriller
Nee, ik ga op mijn zij liggen op de bank en dan kijk ik toch zoquote:
Kiloknallers.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG,maakt niet uit wat er dan op is spannend of niet als ik lig ben ik weg
Bedoel je de mortal combat kopstoot van Zidane?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Behalve die ene kopstoot ooit is me er niet veel van bijgebleven, maar toegegeven, ik vermijd jouw soap dan ook als de pest.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De extra staat er op.quote:
Nasdrovje.quote:
nee hoor als ik ga liggen ben ik weg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als het een spannende film is dan ben je toch geboeid aan het kijken?
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:09 schreef mario390 het volgende:
nee de is niet te drinken , käse heb ik erder betje gegeten
K zag hetquote:
Shit, het gebruiken van een willekeurige combinatie van vijf letters met minstens één trema blijkt als lokmiddel te werken.quote:
Dit maakt me heel verdrietig.quote:
Niks te veel gezegd gezien de vele conflicten die ontstaanquote:
Je moet me niet zeg je.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hoezo? je zoll blijven obwohl ik schuren gaa
quote:
Verzin je weer mooi lief konijntjuhquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Wortelpuntjes voor homijn
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |