OMG Jerney !!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodigquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig
Ik ben nog haske jong.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutjequote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig
quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggenquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje
Jaaaaaaaa vijf minuutjes maarquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggen
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!quote:
Ja het moet verdomme eens afgelopen zijn met die ongein!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Binnenhof is leeg. Verbouwing.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimenquote:
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijdquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nog vijf minuutjes wachten of vijf minuutjes slapen? Ik doe meestal uurtje
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd
Ik ook maar die luilak is vrij vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimen![]()
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?
Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap![]()
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote ordequote:Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |