abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:59:40 #76
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee

Moe dus slapen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220856137
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
OMG Jerney !!! O+ O+ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:42 #78
128465 Wrapster
pi_220856139
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja jullie zijn een beetje aan het indutten hier. Een paar jaar geleden kon ik het niet bijhouden. 😁
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
heeft FOK verlaten
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:44 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220856140
Hey Greys is back :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 18:09:29 #80
388664 crew  Dotteke
pi_220856144
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:10:12 #81
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856145
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Ik ben nog haske jong. :{w
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:11:05 #82
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856149
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
OMG Jerney !!! O+ O+ O+
Haaaaaai :W
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:11:08 #83
128465 Wrapster
pi_220856150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Precies :9

Doe je eraan. Toen ik ooit op FOK registreerde was ik stukken jonger :7
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:11:35 #84
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856153
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wordt alleen maar erger, worden allemaal een dagje ouder en hebben blijkbaar zo nu en dan rust nodig :+
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:12:36 #85
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856159
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje :P
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:12:38 #86
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat zo, nu snap ik waarom ik net in slaap gesukkeld ben.
Lag lekker op de bank, in het zonnetje tv te kijken, heb alleen niet veel tv gezien _O-
Herkenbaar :D
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:12:53 #87
128465 Wrapster
pi_220856161
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een dutje :P
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggen :z
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:13:29 #88
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+

Moet opruimen :'(
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:14:04 #89
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856167
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:12 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ook, met name na het eten is dat altijd een ding... Straks even lekker liggen :z
Jaaaaaaaa vijf minuutjes maar O-)
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:14:52 #90
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856171
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:13 schreef jerney het volgende:

[..]
O+

Moet opruimen :'(
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:16:06 #91
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856175
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Ja het moet verdomme eens afgelopen zijn met die ongein!! :Y)

DAT DIT KAN IN… oh wacht -O-
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:16:15 #92
128465 Wrapster
pi_220856177
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef jerney het volgende:

[..]
Jaaaaaaaa vijf minuutjes maar O-)
Nog vijf minuutjes wachten of vijf minuutjes slapen? Ik doe meestal uurtje :Y
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:16:48 #93
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220856180
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ja nondeju, snel met pannen en pollepels naar het binnenhof om ervoor te zorgen dat de hoge heren in Den Haag dat opruimen eens snel gaan afschaffen!
Binnenhof is leeg. Verbouwing.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:17:44 #94
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Binnenhof is leeg. Vebouwing.
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimen :( :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:18:22 #95
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856184
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Nog vijf minuutjes wachten of vijf minuutjes slapen? Ik doe meestal uurtje :Y
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:19:06 #96
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856188
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd :D
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?

Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap :@ :@
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:19:14 #97
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856189
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Zie je! Zelfs die ambtenaren huren andere in om hun puin op te ruimen :( :P
Ik ook maar die luilak is vrij vandaag :(
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:19:58 #98
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220856193
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Zou je me nog een keertje het verschil kunnen uitleggen tussen 5 minuten en 5 kwartier?

Ik verwar die twee altijd tijdens mijn powernap :@ :@
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebben :@
  FOK!mycroftheld donderdag 21 mei 2026 @ 18:21:42 #99
128465 Wrapster
pi_220856204
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef jerney het volgende:

[..]
Vijf minuten power nap, dat is het voornemen toch altijd :D
En, kom je dat voornemen na of loopt het meestal uit?
heeft FOK verlaten
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:21:46 #100
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220856205
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:19 schreef jerney het volgende:

[..]
Ik zou het je met liefde uitleggen als ik ook maar enig tijdsbesef in m’n donder zou hebben :@
Ik ben heel goed met tiende, honderdsten en duizendsten van een seconden, maar die minuten, kwartieren, half uren en zulks verwarren met altijd met hun grote orde :@ :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')