Normaliter zou je denken dat Bulgarije ook heel veel punten heeft gepakt bij het publiek. Maar ja met Israël tegenwoordig...quote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef Fred_B het volgende:
81 punten tussen Bulgarije en Israël.
Dat moet kunnen.
De rest is klaar.
Insgelijksquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Nou, 2088 punten te verdelen, weer eens een meetelpoging wagen om voor de bekendmaking van het laatste aantal de uitslag te weten
Maar die heerlijke verschuivingen straks!quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof.
Doe ik ook bij voetbalwedstrijden.
Wel spoileren graagquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Nou, 2088 punten te verdelen, weer eens een meetelpoging wagen om voor de bekendmaking van het laatste aantal de uitslag te weten
Bangaranga Bangarangaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef superniger het volgende:
Geen spoilers met berekeningen plaatsen AUB.
Dan gaat het helemaal los op de Wallenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel een leuke frisse winnaar zijn Bulgarije
De rest is wel weg sowieso. Die hebben geen gat met Israël wat groot genoeg is.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter zou je denken dat Bulgarije ook heel veel punten heeft gepakt bij het publiek. Maar ja met Israël tegenwoordig...
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef superniger het volgende:
Geen spoilers met berekeningen plaatsen AUB.
Zeker. En heeft ook wel al een paar goede inzendingen in het verleden gehad. Dus ook weer gen zwak land.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
Bulgarije was echt op alle fronten razend populair.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter zou je denken dat Bulgarije ook heel veel punten heeft gepakt bij het publiek. Maar ja met Israël tegenwoordig...
Ben nog steeds woedend over Spirit in the Sky.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Popular vote gewonnen dus ze heeft verloren
Oh nee de jury vote, pardon
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest is wel weg sowieso. Die hebben geen gat met Israël wat groot genoeg is.
Ik geef Finland ook nog wel een dark horse kansjequote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef Fred_B het volgende:
81 punten tussen Bulgarije en Israël.
Dat moet kunnen.
De rest is klaar.
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:44 schreef superniger het volgende:
Heeft die Bulgaarse nog leuke bikini foto's?
Ja. Zou overigens ook wel goed voor het festival zijn als ze de televoting winnen of bijna winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bulgarije was echt op alle fronten razend populair.
Dat zal in Oost-Europa niet anders zijn.
Ik vraag me wel af hoe ze de boel gaan organiseren en financieren volgend jaar.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
Welke jury was daarvoor verantwoordelijk?quote:
Stukje corruptie uit de ruif.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe ze de boel gaan organiseren en financieren volgend jaar.
Daar zal wel wat hulp moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |