Ditquote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit echt twijfelachtig geweest behalve door media met artikelen als 'KAN IRAN WEL MEEDOEN?!'
De boel gaat zo nog even deftig overhoop gegooid worden, dit zegt natuurlijk iets, maar lang niet allesquote:
Het wordt Bulgarije of Israël.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije mag dit overigens nooit meer weggeven met deze marge op niet-televoting liedjes
Was een van de meiden van vorig jaar, toen droegen ze ditquote:Op zondag 17 mei 2026 00:36 schreef User98182 het volgende:
In Letland zijn ze ook helemaal gek
kunnen ze niet gewoon normaal doen?
Het zou dan wel weer bij het huidige ESF passen dat een oorwurm als Bulgarije de jury wint en dan 12e wordt bij het publiekquote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije mag dit overigens nooit meer weggeven met deze marge op niet-televoting liedjes
Wat was hier precies fout aan? Kostte een paar seconden, er zijn landen die geen 'toneelstukje' doen maar wel alle tijd nemen om iedereen en z'n moeder te bedanken en een fijne dag te wensen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die krijgen hier nog wel gedonder mee, toneelstukjes zijn niet de bedoeling.
Ik snap ook echt bij here jezus niet wat Finland zo hoog doetquote:Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Minder zelfs. Ca. 7% kans om te winnen toen de finale net was gestart
[ link | afbeelding ]
Ja, maar Israel 250 ofzo. Bulgarije gaat wel 170 punten pakkenquote:
Weet je nog dat ik zei 'never tell me the odds' ?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Minder zelfs. Ca. 7% kans om te winnen toen de finale net was gestart
[ link | afbeelding ]
Verschil is nu 100 punten, dat is ongeveer de buffer om het spannend te maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar Israel 250 ofzo. Bulgarije gaat wel 170 punten pakken
Nee. Ook niet zo extreem vaak meegedaan.quote:
nee, een keertje tweede in 2017quote:
Jangeu Macrooy vibes.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Daar sta je dan als thuisland met dat ene puntje.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Bulgarije na alle positieve reacties en streams enzo naast de televoting Top 5 gaat scorenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verschil is nu 100 punten, dat is ongeveer de buffer om het spannend te maken.
Misschien was die gister heel goed ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:40 schreef heywoodu het volgende:
Het mokerslecht gezongen Deense liedje op 3
Whahahaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Die kijken naar de landen die zo min mogelijk de concurrenten zijn voor Italië. En die geven ze dan punten.
Elk jaar weer.
3x gelezen, maar het lukt mij nietquote:Op zondag 17 mei 2026 00:40 schreef Moira het volgende:
@:Meridiaan Bangaranga is dus het eerste nummer dat ik heb gehoord he, toen ik al die tijd maar 2 nummers had gehoordDie ik toen al leuk vond
Als die gaat winne jongeeeeeh
Misschien was het gisteren beter. Het slecht zingende Italië en Noorwegen ook hoog en Cyprus ook op 41 punten. De jury is een smakeloos landquote:Op zondag 17 mei 2026 00:40 schreef heywoodu het volgende:
Het mokerslecht gezongen Deense liedje op 3
Finland is weken- zo niet maandenlang opgehemeld door pers en publiek? Elk jaar wel zo'n land dat vooraf een lange tijd groot favoriet is. (En vaak genoeg wint dat land dan ook gewoon.)quote:Op zondag 17 mei 2026 00:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik snap ook echt bij here jezus niet wat Finland zo hoog doet
Ja ok maar meestal is dat dan ook gewoon een goed lekker nummer dat blijft hangenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Finland is weken- zo niet maandenlang opgehemeld door pers en publiek? Elk jaar wel zo'n land dat vooraf een lange tijd groot favoriet is. (En vaak genoeg wint dat land dan ook gewoon.)
Gewoon kijken wanneer de betfair odds op 1.01 springenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Nou, 2088 punten te verdelen, weer eens een meetelpoging wagen om voor de bekendmaking van het laatste aantal de uitslag te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |