Ditquote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit echt twijfelachtig geweest behalve door media met artikelen als 'KAN IRAN WEL MEEDOEN?!'
De boel gaat zo nog even deftig overhoop gegooid worden, dit zegt natuurlijk iets, maar lang niet allesquote:
Het wordt Bulgarije of Israël.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije mag dit overigens nooit meer weggeven met deze marge op niet-televoting liedjes
Was een van de meiden van vorig jaar, toen droegen ze ditquote:Op zondag 17 mei 2026 00:36 schreef User98182 het volgende:
In Letland zijn ze ook helemaal gek
kunnen ze niet gewoon normaal doen?
Het zou dan wel weer bij het huidige ESF passen dat een oorwurm als Bulgarije de jury wint en dan 12e wordt bij het publiekquote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije mag dit overigens nooit meer weggeven met deze marge op niet-televoting liedjes
Wat was hier precies fout aan? Kostte een paar seconden, er zijn landen die geen 'toneelstukje' doen maar wel alle tijd nemen om iedereen en z'n moeder te bedanken en een fijne dag te wensen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die krijgen hier nog wel gedonder mee, toneelstukjes zijn niet de bedoeling.
Ik snap ook echt bij here jezus niet wat Finland zo hoog doetquote:Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Minder zelfs. Ca. 7% kans om te winnen toen de finale net was gestart
[ link | afbeelding ]
Ja, maar Israel 250 ofzo. Bulgarije gaat wel 170 punten pakkenquote:
Weet je nog dat ik zei 'never tell me the odds' ?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Minder zelfs. Ca. 7% kans om te winnen toen de finale net was gestart
[ link | afbeelding ]
Verschil is nu 100 punten, dat is ongeveer de buffer om het spannend te maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar Israel 250 ofzo. Bulgarije gaat wel 170 punten pakken
Nee. Ook niet zo extreem vaak meegedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |