Gewoon doen alsof.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef vencodark het volgende:
Wel finaal irritant hoe ik hier achterloop met de uitzending blijkbaar.
Zo kan ik niet echt meelullen he.
Normaliter zou je denken dat Bulgarije ook heel veel punten heeft gepakt bij het publiek. Maar ja met Israël tegenwoordig...quote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef Fred_B het volgende:
81 punten tussen Bulgarije en Israël.
Dat moet kunnen.
De rest is klaar.
Insgelijksquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Nou, 2088 punten te verdelen, weer eens een meetelpoging wagen om voor de bekendmaking van het laatste aantal de uitslag te weten
Maar die heerlijke verschuivingen straks!quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof.
Doe ik ook bij voetbalwedstrijden.
Wel spoileren graagquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Nou, 2088 punten te verdelen, weer eens een meetelpoging wagen om voor de bekendmaking van het laatste aantal de uitslag te weten
Bangaranga Bangarangaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef superniger het volgende:
Geen spoilers met berekeningen plaatsen AUB.
Dan gaat het helemaal los op de Wallenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel een leuke frisse winnaar zijn Bulgarije
De rest is wel weg sowieso. Die hebben geen gat met Israël wat groot genoeg is.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter zou je denken dat Bulgarije ook heel veel punten heeft gepakt bij het publiek. Maar ja met Israël tegenwoordig...
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef superniger het volgende:
Geen spoilers met berekeningen plaatsen AUB.
Zeker. En heeft ook wel al een paar goede inzendingen in het verleden gehad. Dus ook weer gen zwak land.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel een leuke frisse winnaar zijn Bulgarije
Bulgarije was echt op alle fronten razend populair.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter zou je denken dat Bulgarije ook heel veel punten heeft gepakt bij het publiek. Maar ja met Israël tegenwoordig...
Ben nog steeds woedend over Spirit in the Sky.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Popular vote gewonnen dus ze heeft verloren
Oh nee de jury vote, pardon
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest is wel weg sowieso. Die hebben geen gat met Israël wat groot genoeg is.
Ik geef Finland ook nog wel een dark horse kansjequote:Op zondag 17 mei 2026 00:42 schreef Fred_B het volgende:
81 punten tussen Bulgarije en Israël.
Dat moet kunnen.
De rest is klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |