quote:
Zo'n lelijk gezicht heeft ze niet. Als ze nou die kop van die Belgische had..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef totebel het volgende:
Een plork met een heel aanstekelijk liedje. Ik vind dit echt de guilty pleasure van dit jaar
Skrillexquote:
SerhatGodquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef Gretzl het volgende:
En wanneer had San Marino voor het laatst dé gunfactor voor jullie?
Imo 2019
Bekijk deze YouTube-video
Mooi gestaged ookquote:
Die tatoos?quote:
Dit jaar nog, want Boy Georgequote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef Gretzl het volgende:
En wanneer had San Marino voor het laatst dé gunfactor voor jullie?
Imo 2019
Bekijk deze YouTube-video
Ome Serhatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef Gretzl het volgende:
En wanneer had San Marino voor het laatst dé gunfactor voor jullie?
Imo 2019
Bekijk deze YouTube-video
Daar sluit ik mij bij aan. Al mag Noorwegen voor mij ook nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef Evenstar het volgende:
Terechte winnaars zouden Bulgarije of Roemenië zijn. Kan leven met winst voor Finland of Australië, rest meh.
Origineel van Weyes Blood GODINquote:
Prachtig en goede zang.quote:
Party for everybody dancequote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen in koor
Oostblok gejank
Nee bedankt
Polen en Tsjechië deden dit al eens eerder ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen in koor
Oostblok gejank
Nee bedankt
Ja, net iets achter de echte toppersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
Voor mij denk ik zo rond plek 10 - 12. Alsnog beter dan veel anderen.
Lol ik kan dit soort dingen wel waarderen. Beetje Dragon Age, Elder Scrolls, Diablo vibequote:
quote:
Stukje nerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lol ik kan dit soort dingen wel waarderen. Beetje Dragon Age, Elder Scrolls, Diablo vibe
Middernacht ofzo toch?quote:
Pas over een uurtje ofzo schat ik en pas een uur later klaarbquote:
Het is wel eens wat anders van ze, dat is iig tofquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
UK nog niet gehoord, maar zal wel weer brandhout zijn.
Van "Die verdomde buurman"quote:
Maak er maar twee uur en drie uur van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas over een uurtje ofzo schat ik en pas een uur later klaarb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |